Hozzá értem a felirathoz. Egy újabb látomás..
Ebbe a kriptában vagyunk. Nincs még itt a sír. Üres az egész terem. Jön valaki. Nevet? A nő az! És.. Benjamin. Mosolyognak mindketten. Most vettem észre, hogy a plafonon van egy színes ablak, amin egy rózsa van. A padlóra világítanak a piros fények. Megcsókolta. Látszólag nagyon örülnek valaminek. Lehet ez még a házasságuk előtt volt? Itt még boldognak tünnek.
Shan rángatott ismét vissza a valóságba.
-Megint? Mi történt? Az első szakasz..
-Mi? Miről beszélsz? Mi...-össze estem. Ismét! Komolyan mi folyik körülöttem? Mindenki olyan fura. Semmit sem mond senki. Nem értem.. Ha közöm van hozzá, miért nem mondják el? És ezek a látomások? Miért vannak? Túl sok a megválaszolatlan kérdés. És senki nem hajlandó elmagyarázni. Csak titkolódznak. Miért? Annyira szörnyű az igazság..?
Szobánknba ébredtem. Shan csendesen szuszogott mellettem. Kikeltem az ágyból és indultam kifelé. Senki nem volt a folyóson. Csoda! Nem is nagyon akarom, hogy meglássanak. Semmi kedvem magyarázkodni, hogy mi történt.
Lementem a konyhába valami ehető dolog után kutatni, mikor megijesztett valaki.
-Jobban vagy?-kérdezte az ajtófélfának dőlve.-Tegnap eléggé ramatyul néztél ki.
-Szeretik ezt hallani a lányok..-kutattam tovább, de semmit mast nem találtam, mint egy almát. Reggelinek elmegy..
-Jó.. El is felejtettem, hogy te az vagy.-nevetett. Haha.. De vicces volt..
-Remek. Nincs valamilyen lány a szomszédságban akit még nem döntöttél meg?-vágtam vissza.
-Oké, ez ütött. A kérdésedre a válaszom pedig.. Hogy a szomszédságban nincs. A házban visszont van..-jött közelebb. Na jó! Koptassuk le. Játszuk az idiótát.
-Anne és Marie már foglalt.-mosolyogtam majd próbáltam elmenni mellette, de megfogta a csuklóm és magához rántott.
-Ugyan.. Ne add az ártatlant. Tudom, hogy te is akarod!
-Cam! Hagyj békén!-próbáltam kiszabadulni, de nem jártam sikerrel. Rátapostam párszor a lábára, de ez sem hatotta meg. Marad a "b" terv.-Ha azt akarod, hogy ne sikítsak el engedsz!-alkudoztam.
-Hercegnő.. Nem tudsz nagyon meghatni!-utasította vissza. Mikor próbáltam volna sikítani, befogta a szám és..-Sh! Csendben.. Alszanak még.-majd megfogta a csuklóm és húzott maga után a szobájába..
-Mit akarsz?-ültem le az ágyra.
-Sok mindent, de most jelenleg infót. Mit találtál anyám sírjánál?
-Miért érdekel? Olyan ostobának tartasz, hogy elfogom árulni, pont neked?
-Látomásod volt? Válaszolj!-emelte fel a hangját.
-Igen. De tudod.. Rossz lépés volt tőled, hogy nem kutattál át mindem egyes kis rést a házban.
-Megtaláltad a másodikat?-emelte fel a fejét.
-Elrejtettem. Hiába fogod felkutatni a szobánk. Nem lesz ott.-mosolygtam. 1:0 ide.
-Hogy tudtad..? Blöffölsz! Nem találtad meg.-magyarázkodott.
-Úgy gondolod?-kérdeztem halkan. Zavarjuk össze egy kicsit..
-Ha nem lenne meg a második, mit kerestem volna anyád sírjánál? Azt hittem ennél okosabb is tudsz lenni.. Kövesd a szálakat.
-És most miért segítenél? Ha meg van a második, a benne lévő utasításokat követnéd. Szóval a harmadik a kriptában lehet..?-nem volt valami nehéz félre vezetni.
-Nem tudhatom..-vontam vállat. Márcsak Ryan-t kell rossz útra terelni, ami nehezebb lesz. Várjunk csak.. Anne! Ő segíthet nekem. Csak hogy győzzem meg arról, hogy mellém álljon?-Ha megbocsátasz.. Megenném a reggelimet, a szobámban..-legyintett egyet, én pedig rohantam is Anne szobájukba. Kopogtam. Nem hallottam semmi választ ezért benyitottam. Anne feküdt a földön, fejénél pedig vér folyt végig a padlón. Segítségért kiáltoztam, mire megjött Shan, Cam, Joey és Ryan is. Benjamin a "ház orvosa" megnézte a lányt. Leállt és Ryanhez fordult.
-Sajnálom.-fogta a meg a vállát és kiment. Marie-nek patakokban folyt a könny az arcán. Próbáltam nyugtatgatni, míg Melody-t el látja az apja. Mindenki próbált erős maradni. Anne csodás lány volt. Kár, hogy meghalt.
Bementem a szobánkba. Egyedül voltam. Az íróasztalomon találtam egy levelet...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasiaA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...