Axellel Nicholason nevettünk, hogy részegen milyen marhaságokat magyaráz.
-Hé! Az az enyém! Ne vedd el a párnácskám!! Drágaszáág..
-Nicholaaas!-keljetegette Axel. Mikor látta, hogy ez nem használ, neki rohant és ráugrott szegény, beállt, védtelenre..
-Mi a..-dühöng kómás fejjel.
-Naa.. Kicsik is vannak itt-szakítja félbe a drága haverját.
-Kit neveztél kicsinek?-kérdeztem. Jó.. Lehet nem vagyok égimeszelő.. De akkor is! Csak fél fejjel magasabbak..
-Jó hallottad hercegnő..-mosolyog.
-Már te is így hívsz?! Képzeld van nevem is!!-mondtam "bedurcizva".
-Nem baj! Mindenki így hív. Szokj hozzá!-szállt le Nicholasról és felém jött. Na jó most látom, hogy sokkal magasabb nálam..
-Létra!-csúfolodtam, mint egy gyerek és futottam a fürdő felé. De mielött bezárhattam volna magam után, oda tette az ajtó és a fal közé a lábát.-Ne máár!-nevettem.
-Mit mondtál??-kérdi tettetve, hogy mérges.
-Jól hallottad!-nyújtottam rá a nyelvem.-Létra! LÉTRAAA
-Na jól van..-majd tolja felém az ajtót. Nem csak magas, erősebb is nálam. Mondjuk.. Papíron fiúnak írták be..-Hercegnő, most szépen kijössz és megtanítalak főzni. Mivel már 8 óra. És nem én fogok rátok sütögetni..
-Komoly?! Ennyit akartál??-kérdem meglepődve.
-Igen. Most szépen kijössz. Megfogod a serpenyőt és sütsz tojást.
-Csak ennyit?-kérdem miközben követtem a konyha felé.
-Fogdd meg azt amivel fogod sütni.-utasított.-És vedd fel a kötényt!
-Minek? Ehhez nem kell..
-Nem baj! Ki a szakács, én vagy te?!-kérdi vissza.
-Nyugii csak látni akar abba a szarba! Tudjuk, hogy ettől izgulsz fel!!-kiabált kintről Nicholas.
-Ha megbocsátasz.. Meg kell verjek valakit.-mondta nekem. Én csak bólintottam. Axel pedig már rohant is ki. És még mindig nem fogom felvenni..-Megjöttem. Ha megtalálod pár fogát, nem én voltam..
-Mit számít az már neki.-nevettünk.
*Kéész a tojáás*
-Kicsit oda égett.. De még reméljük ehető-mondta Axel.
-Mi atyánk aki a..-kezdett imádkozni Nicholas.
-Ne már! Csak nem lehet annyira rossz!-mondtam. Majd megkóstoltam. Na jó.. Engem se a konyhába teremtettek..- Meg ne egyétek!!-köptem ki a kukába.
-Na jó.. Sütök egy másikat.-ajánlotta fel a konyha tündérünk.
*8 perc múlva*
-Mi lezs már!! Éhes vagyok, és hála neked!-rám néz- még az égettet sem ehettem meg..-nyafogott Nicholas.
-Csend már! Mindjárt hozza..-utasítottam.
-Itt is van..-tette le az asztalra a sárga tojást Axel. Jól néz ki. De ha Nicholast is hozzá vesszük, hogy ő is fog belőle enni.. Nem sokáig látjuk szegényt a konyhába.-Tessék!-teszi három tányérra.
*kb.5 perc múlva..*
-Na jól van nagyi! Ez finom volt!!-kezdte Nicholas.
-Ha már ketten nem tudtok főzni, "felnőtt" létetekre.-gúnyolódott.
-Hé! Én meg se szólaltam most.. Kivételesen.-mondtam.
-Én indulok is!-állt fel Axel.
-Mii?!! Hova?? Minek?!-kérdeztük egyszerre Nicholassal.
-Gyerekek. Apucinak néha menni kell dolgozni is..-magyarázta, úgy mintha az 5 éves gyerekeinek mondaná.
-Vissza jösz még?-kérdi kiskutya szemekkel Nicholas.
-Vissza.-majd elment.
-Ki fogja most megcsinálni az ehédet?-kérdi tőlem, miközbe rázogat.
-Hagy már békén! Majd rendelünk..
-Igaz.-Istenem de hülye..- Megyünk utána?
-Meghibbantál? Mehetsz.. Én biztos, hogy nem!!
-Akkor legalább találj ki valami ütügyet miért megyek be!-ezt se tudja megoldani..
-Öhm.. Megvan! Meglátogatod Carlat!
-Az, Nem lesz valami jó.. Tudod tegnap. Olyat csináltunk, mint az Apukák és az Anyukák..
-Komoly?! Na most állj le!!-mondtam ijedten. Ez komoly bele kezdett??
-És miután meg volt, felöltöztem és részegen ide sétáltam.-fejezte be.
-Akkor.. Mondd azt, hogy össze vesztünk! Azt még el is fogja hinni mert mindig azt mondja, hogy olyanok vagyunk, mint a testvérek.
-Oké! Léptem a Központba! Hali..-majd kiment. Ezaz!! Kb. 1 óráig enyém a lakás..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasiaA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...