46.A csend utáni vihar

375 33 0
                                    

2 napig maradtam csak otthon. Kiderült, hogy a drága Esme-nek is lett egy udvarlója és nem is akárki! Perszehogy Nicholas. Amennyit vártak egymásra..

"haza" fele indultunk a kocsival. Mikor egy kissebb faluban megálltunk.

-Kocsis! Miért álltunk meg?-kezdtem.

-Éjszaka ezen szakaszon nem tanácsos utazni. Betérünk az egyik fogadóba! Majd reggel útnak indulunk. Szerencsére kedves Nővérkéd adott némi borravalót és költöpénzt számodra is, ezért bemehetünk a kocsmába, hogy szállást kapjunk.-mondta.

Betértünk a Horgony Kocsma & Vendéglő -be. Kikértünk két, 1 ágyas szobát. Ha valami lenne, pont ott lesz mellettem a "kocsis, testőr, bátty, apa" személy a másik szobában. Bízok benne, hogy nem talál ránk senki.

Vihar volt. Csak Shan-re tudtam gondolni. Vajon ő is fent van? Gondolt rám ebben a pár napban?

2 párna ölelgetésével vészeltem át az éjszakát.

Másnap hajnalban indultunk is. Pár gödör ékesítette az amúgy is rossz utat. Élvezetes volt mondhatom..

Mikor megérkeztünk, lepakolta a táskáimat. Benyitottam és.. Senki sem volt lent. Pedig szóltam, hogy ilyenkor érkezem.

Felmentem a szobámba. Shan feküdt és a könyvet olvasta. Hogy találta meg?!

-Me..g. Jöttem.-lepődtem meg.

-Oh. Szia! Mi.. Mikor is mentél el?-próbált laza maradni. Át látok rajta..

-Hiányoztam?-mosolyogtam.

-Ha azt mondom igen, örülni fogsz? Néha, tényleg idegesítő a mosoly. Pláne a tiéd..-viccelődött.

-Tudtam! És mi jót csináltál távollétemben?-feküdtem mellé.-Elfáradtam.

-Ugyan miben?-nevetett.-Nem is kellett semmit sem csinálj! Mindent elintéztem neked..-csúszott ki a száján. Szóval, nem is April vagy Esme volt, hanem ő.. -Jól utaztál?-kérdezősködött.

-Adhattál volna több pénzt is. Feljött a sok alkohol szag lentről.-mosolyogtam.

-Sajnálom, hogy egy kis faluban nincs egy olyan ház ami megfelelt volna kegyednek!-karolt át.-És milyen volt a vihar? Az legalább tetszet?

-Kit fizettél le azért?-néztem fel rá.

-Az legyen titok!-mondta. Egy időjárás szabályzót ismerek, (bár lehet van több is) és az a nővérem, April. Azt hiszem.. Vagy lehet összekeverem valakivel?

Addig gondolkoztam, míg bealudtam. Délután 3-kor keltem. Shan pedig ugyan úgy feküdt mellettem, mint mikor beszunyáltam.

-Jó reggelt, Hercegnő! Jó volt a párna?-mosolygott.

A fejem az Ő mellkasán volt. Szóval ezért kérdezte..

-Nem. Párnának nem jó.-emeltem el. Oda fordultam felé és néztem.

-Cam már nagyon várt téged. Előbb is benyitott, hogy fent e vagy már. Pechére, rá 2 percre keltél fel.-nevetett.

-De gonosz vagy.-ütöttem vállba.-Marie? Melody?

-Nos ők.. Nincsenek itt.-válaszolta elfordulva tőlem.

-Hogy?!-ültem fel.

-Apánk vett nekik egy kisebb házat nem messze tőlünk. Ott fognak lakni ezért ma vissza is viszem a cuccaimat.-mesélte.

-3 napig nem vagyok itt és mindenen változtatnak?!-akadtam ki.

-Nem is azon idegeskedsz, hogy itt hagylak?-háborodott fel.

-De.. De biztos valahol gondoltam rád is, de azt most mélyen elfolytottam. Most hol vannak?!-tértem vissza ismét a témához.

-Pár órája pakoltak ki. Szerintem nár be is költöztek.-mondta.

Lecsúsztam a földre. Fogtam a fejem és elkezdtem a padlót bámulni. Shan oda ült mellém és átölelt. Próbált nyugtatni, de ez nem nagyon az erőssége. Csak azon járt az agyam, hogy mindenki aki számomra fontos elmegy mellőlem. Vajon ki lesz a következő?

Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUNOnde histórias criam vida. Descubra agora