57.Miattad

364 34 2
                                    

Uh de kis mencinek érzem most magam. Nem volt olyan sok idő 2 rész között^^

Bent vagyunk Benjamin irodájában. Nicholas pedig nem mer elmondani valamit.

-Nem hívjuk be a másikat is?-kérdezte a mellette ülőre nézve.

-Egyszerre is elmondhatod nekik!-jött rá a válasz. Ebből nem húzza ki magát..

Kiment, behívták Shan-t. Leült mellém a székre és értetlenül nézte az apját. Na ilyenkor mi fog történni??

-Nos.. Gyerekek. Benjaminnal, azon értesültünk..-hagyott egy kis hatás szünetett.-egy Klánt fogtok képviselni a játékokban!-mosolygott.

Nem tudtam hova tenni. Meg.. Nem is nagyon izgat. Heti 10 edzés utána hétvégenkét túra+feketemágia tan. Mondjuk ez attól is függ, melyik népet kaptam..

-Szóval pár hét múlva kell menjünk a Nagy csarnokba?-ugrott egyet Shan. Mit örül?? Minden nap edzés lesz..

-És mégis melyik klánt? Mert nem mindegy!!-akadtam ki. Igen.. Most ez a legfontosabb számomra.

Régebben, mikor voltak a háborúskodások.. Ezek az évek még most is tartanának, ha egy Ős nem tér vissza és nem tesz helyre mindent. Neki köszönhetik ezrek, hogy nem gyújtsák fel nap, mint nap a házakat egy faluban. Mind azért, mert a tűz népének vezetője gondolt egyet és mindent és mindenkit uralni akart.

-Hercegnő.-néz rám Nicholas.-a tiéd mi lenne más, mint a.. Levegő klán.

Megnyugodtam. Nem a legkönyebb, de nem is olyan hű de nehéz. Csak rengeteg órám lesz. De hál' Isten nem olyan sok edzés!!

A levegő klán főképp varázslattal, belső energiákkal foglalkozik. Gyógynövények és egyéb gyógyító füvek. De van egy keményebb ága is. Ők uralják a fényt, időjárást és a lelki béke náluk nagyon.. jelentős. A szerzetes életnél maradtak, ezért meditálnak és ilyen nyugodtak. De ha valami ismét támadná nyugalmukat.. Egy kitörő vulkánhoz tudnám hasonlítani. Halk szélvihar, tomboló csend, egyenes labirintus..

-És én?-szólalt meg a Sárkány.

-Ezt majd később megbeszéljük.-válaszolta Benjamin.-Nicholas! Kérlek kísérd ki a hölgyet!-parancsolt rá.

Bólintott és oda sétált hozzám, jelezve, hogy induljunk kifelé.

Az ajtóból még visszanéztem Shanre, és küldtem egy bíztató mosolyt.

Kisétáltam. Nicholas becsukta az ajtót és én elkeztem ütögetni.

-Mi volt ez??-ütöttem még mindig.-mi az, hogy egyet csettint és te már ugrasz?!-dühöngtem. Abba hagytam, mikor láttam, hogy megakarna szólalni.

-Ő is úgymond a főnököm.-válaszolta. Na ezt nem akartam volna hallani..

-Mégis hogy??-követeltem a magyarázatát.

-Miattad.-elfordította a fejét, ne tudjak a szemébe nézni.-hamarosan megtudod. Mindent. De addig maradj a fenekeden és bízd rám!

-Benyalod magad a főnököknél és elintézed az ügyemet? Semmit sem változtál.-nevettem.

-És már megint a Blackrose család egyik lány tagja miatt.-mosolygott.

-Hé! Az Bella miatt volt!-beugrott valami.. Oh egy ötlet!

A vezetéknevünk Blackrose.. Fekete rózsa átok.. És nem mondják el mi az. Vajon hozzánk fűződik, vagy csak egy véletlen egybe esés? Vagy köze van valamelyik felmenőmhőz? Mit csináltak a rokonaim?

Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUNDonde viven las historias. Descúbrelo ahora