29.Félre érthető volt..

475 37 1
                                    

Reggel, fej fájással küszködve keltem ki az ágyból. Felöltöztem és lementem valami ehető dologért. Cam ott ült az asztalnál.

-Reggelt!-köszöntem.

-Miért sikítottál este? Csak nem Shan és te...?

-Cam.-nevettem-Soha az életbe nem fog AZ megtörténni! És mióta hallgatózol?-kérdeztem, jogosan!!

-Én.. Csak..-dadogta.-Mentem volna az.. Öcsémhez! Igen. Ryanhez tartottam, mikor meghallottam a.. Sikításod.

-Kamuzik!-jött be az ebédlőbe az emlegetett szamár.-Dehogy jött hozzánk, hajnali kettőkor. Akkor épp mást csináltunk.-kacsintott, miközben elvett egy almát.

-Nem nagyon érdekelnek a részletek!!-mondtam.

-Pedig tetszett volna.-majd kiment.

Cam nézte ahogy.. Eszek.

-Mi olyan érdekes rajtam?-néztem a szemébe. Nem is vettem észre, hogy barna..

-Se.. Semmi.-jött zavarba.-Csak néztem, hogy..

-Cam.-mosolyogtam miközben a földet néztem-Hagyd! Megyek felkeljteni az öcséd!-álltam fel az asztaltól. Ajaj.. Mérges lett.

-Remek.-mondta úgy, hogy a keze ökölbe volt szorítva, de mosolygott-Majd késöbb!-sétált el. Gondolom a szobájába.

Felmentem a lépcsőn. Benyitottam halkan a szobába. Shan pedig ott állt egy.. Alsónadrágban.

-Öltöznél fel!-dobtam oda valamit hozzá.

-Nem tetszik a látvány?-tárta szét kezét és vigyorgott.

-Ugye tudod, hogy ha így görbül felfelé az az önelégült mosolyod.. Olyankor megtudnék valakit folytani-mosolyogtam.

-Vagyis.. Nem engem. Akkor végülis ez egy igen a kérdésemre! Ne tagadd! Mostmár csak ronthatsz a helyzeten. Be vallhatnád, hogy tetszik a kocka hasam!!-forgatta ki a szavam.

-Mi lenne ha 5 percre nem jártatnád a szád?

-Nem hallanád a hangom!-vette fel a pólóját.

Leültem az ágyra, hátradöltem és lehunytam a szemem. Megijedtem. Besüllyedt mellettem az ágy.

-Mi.. Mit csinálsz?!-kérdeztem. Shan átölelt. Mivel számomra kényelmetlen volt, hogy kifordul a kezem.. Vissza öleltem és fejem a felső testére hajtottam.

Csendben feküdtünk. Már majdnem bealudtam, mikor nyílt az ajtó. Mielőtt teljesen látható lett volna a személy, eltávolodtam a kinevezett párnámról, hogy még véletlenül se értsék félre.

-Tudsz ma velem jönni a.. Sziasztok!-köszönt Anne.- Zavarok?-mosolygott.

-Nem! Dehogy!-siettem a lányhoz akinek fülig ért a szája, félre értette..-Nem megyünk ki inkább az erkélyre?-kérdeztem, miközben toltam a lányt az említett helység felé. Shan még mindig az ágyon feküdt és mosolygott azon, hogy magyarázkodtam.

Kimentünk:

-Ez meg mi volt?!-kérdezte csodálkozva.

-Mi? Semmi! Na hova megyünk?-kérdeztem témát váltva.

-Az most nem fontos!! Mesélj csak!-parancsolt rám.

-Mondtam, hogy semmi! Mi van Marievel?-váltottam ismét témát. Végre bevált..

-Nem láttam még őket. És hallottunk este egy sikítást, ugye nem..?

-Jézus! Mindenki ezt hiszi???! Nem, nem az volt! Csak.. Rosszat álmodtam. Ennyi.

-Mi az, hogy mindenki?!-kérdezte vissza.

-Az lényegtelen! Mondd már hova akarsz elcipelni!!-siettem, nem tudom,hogy hova..

-Áh.. Már semmi kedvem hozzá. Amúgy is, Benjamin megint tervez valami baromságot!-mondta. Vissza ment a szobába. Intett a Sárkánynak és kiment.

-Jól színézkedtél, de csiszolhatnál még rajta!

-Hirtelen kritikus is lettél?-kérdeztem felvont szemöldökkel.-Mellesleg nem lehettem valami jó, mivel rákérdezett.

-Senki sem profin kezdte. Nézz csak rám. Én készen születtem!

-És még szerény is..- ültem le az íróasztalhoz.-Ma van Apád által kitalált tirokzatos dolog.

-Csak az ujjoncoknak titokzatos. Én tudom mire készül. Terephez öltözz! Ha lehet ne báliruhát és bakancsot vegyél fel!-figyelmeztetett

-De vicces valaki.. Ezek szerint vagy túrázunk vagy akadály pálya. Mindkettőt utálom, szóval tök mindegy.-nevettem.

-Majd segítek!-jött oda hozzám.

Felálltam és próbáltam minél messzebb kerülni tőle, de ahogy távolodtam, ő kéttővel jött közelebb. Arra eszméltem, hogy hátrálásom a fal akadályozza meg. Shan egyre közelebb jött hozzám. Alig maradt 5 cm köztünk. De csak mélyen nézte a barna szemem. Jé! Zöld szeme van!! Egyedül neki. A többieknek mind barna és kék.

-Sajnálom.-suttogta és elment előlem. Be a fürdőbe. Nem nagyon vagyok rá kíváncsi mit csinál ott bent.. Kinyitottam az ajtót és Brian állt ott. Épp kopogott volna...

Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUNWhere stories live. Discover now