-Szinte egyből gondoltam! Szomorkodsz egy lány miatt és az egyik barátnőjével kikezdesz? És még van bőr a képeden csak így simán elmondani nekem?!-kiabáltam. Nem.. nem hiszem el. Hogy bírta ezt..?
-Elrontottam, oké? Tudom mindenről én tehetek. Lucy észrevette, hogy Jason megfogta a kezem és félre értette. Nem én csináltam! Ő kezdett ki velem! Most is ő csókolt meg!-magyarázkodott.
-Nem érdekel. Szerencsémre ez volt az utolsó feladat ahol együtt kéne dolgozzak veled..-néztem rá úgy mintha most ástam volna neki egy sírt. Bánja is meg amit tett. Undorító.
-Aurora! Kérlek.. Jason-nel nem vitatkozz! Nem viselné el.. És őt is elveszíteném.-még most is őt védi.
megfordultam és indultam lefelé a lépcsőn. Szembe találtam magam az anyjával. Úgy nézett rám mintha valami sorozatgyilkos lennék. Mit tettem? Nem volt időm gondolkozni, mert megszólalt a harang. Remek! Kezdődik a kínvallatás.
-Elkezdődik az Elméleti!-kiabálja a színpadon az a férfi. még mindig nem tudom a nevét, de erre a kis időre már nem tanulom meg.-Első versenyzőnk.. Shan!-hál' Isten nem én-Gyere, menjünk az irodába, ugyanis ott fognak kikérdezni. A többi pedig még átnézheti!
10 vagy 5 kérdés van. Változó szokott lenni. Ha tudja az első 5-öt akkor békén hagyják. Ha nem tudja az egyiket már 10 kérdés van és így tovább. Ha kettőt nem tud 15 kérdés lesz. Akkor van szerencséje ha az 5 kérdésből 5 könnyű. Remélem tőlem csak Scott fog kérdezni.. És hogy könnyű lesz.
kb. 10 perc múlva kijött Shan.
-Nagyon nehéz volt?-kérdeztem. Válaszul csak megvonta a vállát és szomorú arcot vágott. Uh nehezeket kérdeztek..
-A következő pedig.. Jason!-kiabálta. bement a lány.
-Úgy utálom ezt a csajt.-ült le mellém Lucy.-Hallom leordítottad Daniel fejét.-nevetett.
-Jól vagy?-kérdeztem egy fél mosoly kíséretében.
-Ahhoz képest, hogy most bemennék és megtépném majd kijönnék és tökön rúgnám őket.. Igen. Jól vagyok.-mondta nevetve. Jól viseli.. vagy csak azt mutatja.
-Ha lehet ne csináld meg ha kijön-kérem tőle nevetve.
-Sok sikert! Remélem te leszel az első helyen továbbra is! Alázd le őket!-szurkolt, majd elment. lent ültem a fűben, mikor kijött Jason.
-...És az utolsó előtti.. Daniel!-köszönöm!-Aurorának most szerencsés napja van..-kacsintott. Ez most komoly?
Bement Dan.
-Sajnálom.-ült le mellém Jason. Na pont ehhez nincs kedvem.-Tudom valamilyen értelemben "hátba szúrtalak" de értsd meg.. eddig nem volt meg az életemben az a bizonyos első szerelem. Jobb lett volna ha Shan-nel kezdek ki?-kérdezte.
-Nekem mindegy kivel kezdesz ki. De.. hajrá! Ha Shan is kell..-mondtam rá se nézve. A könyvemet bújtam. Észre se vettem, hogy eltűnt. Hátra fordultam és látom, hogy belekezdett a bosszúba és most már Shan-re hajt. Őszintén? Nem érdekel. Amúgy sem volt semmi köztünk. Meg a Scott-al kötött egyezség után nem is lehetne.
Kijött Dan. Vagyis irány a pokol.
-Aurora.. Te jössz!-mosolygott a pasi.
Nyeltem egyet és elindultam az iroda felé.
-Segítek majd!-fogta meg a kezem Scott a folyóson. Miért csak ő van itt?-Ne aggódj! Eddig mindenki elbukta..-suttogta. Bevezetett az irodában.
4 személy ült velem szemben. Majd leült melléjük Scott. Mutattak az üres székre előttük. 3 férfi van és 2 nő.
-Kezdhetjük?-kérdezte az egyik nő. Válaszul mosolyogtam.-Rendben.
YOU ARE READING
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasyA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...