1,02K megtekintés?? (vagy mi az a szem formájú valami 😂😂) Thx. ❤❤
Vissza értünk a kastélyba. Mindenki egyenként megkérdezte, hogy lehettünk ilyen szerencsétlenek, hogy eltévettünk az ERDŐBE!!! Sajnálom ha csak én voltam olyan gyökér...
Mikor már vége volt a 'leszólás/kihallgatás'-nak, felmentem szobába. Ledőltem, mivel rohadtul fáradt voltam.
Egy kis idő múlva, már nem egyedül lehettem..
-Honnan tudtad, hogy eltévedtünk?-kérdeztem felé fordulva.
-Nem tudtam elaludni, annyira hiányoztál!-válaszolta.
Amint meghallottam, a szívem kihagyott egy ütemet. Komolyan ezt mondta? Vagy csak képzelődök? Álmodom vajon?
Megcsíptem a kezem, de fájt. Szóóvaal.. Nem álmodom.. Francba!
Nem válaszoltam. Tetettem, hogy alszom. De nem vette be..
-Tudom, hogy most te sem tudsz aludni!-nevetett.-Jól ismerlek ahhoz, hogy tudjam,hogy ezen jár az agyad..
Igaza van. Túl sok információt adtam ki magamról.
-Nem igaz.-fordultam a fal felé. Lábammal pedig lelöktem az ágyról. Legurult és elkezdtett szakadni a nevetésben.
Lehúzta rólam a takarót. Majd felállt. Kiment. Hova mehetett?!
Pár perc múlva benyitott egy vödörrel.
-Shan! Ha rám mered borítani..-fenyegettem.
-Úgy is rádfogom! Akkor mit izgulsz rajta?-kérdezte, mintha tök alap dolog lenne, hogy leönt hideg vízzel.
Nem is hagyta, hogy válaszoljak.. Tiszta víz lettem. És méghozzá tavasz van. És nem az a 'napsütéses'. A borús és esős tavasz. Hideg van.
-Megöllek!-nevettem el a végét. Nem vette komolyan. Gondoltam, hogy ez lesz.. Ki ijedne meg egy nála gyengébbtől?-Egy ölelést?-kérdeztem.
Erre bezzeg el futott.. Szörnyű. Most öltözhetek át.
Így is történt. Át vettem a cuccaimat, és átmentem Marie-hez. Szegény azóta sokkos állapotban van. Megértem, eltűnt a férje és a kislánya is.
Ott ült az ágyon és nézte a fehér falat. Kissé megijedtem..
-Marie! Nyugii!!-ráztam meg. Piros és dagadt volt a szeme. Sírt.
-Keressük meg őket!-nézte még mindig a sima, fehér falat. Nem mert, vagy nem akart a szemembe nézni.
-Este van! Majd holnap elmennek a fiúk. Minden rendben lesz! Megtaláljuk őket!-nyugtattam tovább.
Nyílt az ajtó, de mikor hátra néztem, már éreztem (ismét) a hideg vizet a száraz ruhámon. Egyszer megfojtom..
Befutott a szobánkba. Utána siettem. Beugrott az ágyba röhögve. Elkezdtem ütögetni, de nem hagyta abba.
-Jó volt a hideg zuhany?-kérdezte mosolyogva.
-Nagyon vicces, tényleg!-mondtam szarkasztikusan.
-Morcos..-szólt vissza.
-Mit mondtál?? Vagy csak rosszul hallok..-akadtam ki. Nem. Tisztán értettem, csak kíváncsi voltam meg-e meri ismételni.
-Semmit. Meg se szólaltam.-mosolygott. Tudja, hogy lebukott..
Megfogta a derekam és lehúzott. Az ölébe estem. Már megint??
-Ne máár!-nevettem. Elkezdett csikizni..
Pár óra múlva, már az ágyban aludtam. Gondolkoztam.
Mi történhetett a 'családommal'?
Mindenki annyira megváltozott..
KAMU SEDANG MEMBACA
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasiA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...