37.A levél

378 36 3
                                    

Találtam egy levelet az íróasztalomon.

Ma este a rózsáknál..

Ennyi volt rajta. Elsőnek ne nagyon értettem, de.. Na mindegy.

Anne halála sokkolt. Nem tudok másra gondolni, minthogy most Ryan nagyon nem fogja keresni a naplót. Cam pedig most tév úton jár. Nincs senki aki megzavarhat az ügyben. Most kell cselekednem! Sajnálom a lányt, meg minden de.. Most senki sem csinál semmit. Ilyenkor van lehetőségem megszerezni amit akarok!

Kopogtak.
-Gyere!-kiabáltam ki. Marie jött be. Szeme fel volt dagadva. Amint meglátott ismét könnyek lepték el az arcát.

-Én.. Annyira..-szipogott.

-Sh! Nincs semmi baj. Ran keresi, hogy ki tette?-kérdeztem. Ha azzal fog foglalkozni, ki is ölte meg a barátnőjét, addig egy kis nyugtom lesz.

-Nos igen.. Szerinte, te voltál!-suttogta.

-Hogy mi? Én?! Nem én voltam!!-védtem magam.

-De most tudod, a gyász beszél belőle..

-A gyásztól nem kezd el halucinálni!

-Figyelj.. Kérle..

-Nem! Ki ő, hogy csak úgy gyanúsítgathat? Ennyi erővel lehet.. Nem. Nem találhatott meg.-gondolkoztam hangosan.

-Ki nem találhat meg? Miről beszélsz?-kérdezte. Tényleg! Ő nem tud semmiről..

Ekkor benyit Shan.

-Oh bocsi nem tud..-kezdte volna, de közbe vágtam.

-Lehet megtalált.-jelentettem ki. Arcán a döbenetett lehetett észre. venni. Nos igen.. Én is így reagáltam volna az ő helyében.

-Nem lehetett itt Scott! Nicholas írt?-jött közelebb. Marie még mindig nem tudta miről van szó, ezért hozzá fordultam és elmeséltem.

-[...] Szóval ezért is jöttem ide.-fejeztem be.

-És azt feltételezed, hogy ő ölhette meg Anne-t is?-próbálta vissza folytani a sírást. Shan pedig csak ott állt és bámult.

-Mi olyan érdekes rajtam?-kérdeztem felé nézve. Ő csak mosolygott és elindult kifelé.

-Ez meg mi volt?-szólalt meg Marie, az ajtó csapodás után.

-Ha tudnám..-álltam fel.-Jobban vagy?

-Kicsit. Oh már ennyi az idő? Mennem kell a lányomhoz. Apja már biztos kikészült.-ment az ajtó felé, majd kiment rajta.

Amint becsukodott az ajtó, oda siettem az ablakhoz és csak bámultam ki a semmibe. Izgalmas volt. Azon járt az agyam, hogy lehet Scott itt járt. ás ha ő küldte a levelet is? Mi lesz ha újra felbukkan?.. Felnéztem és már elég sötét volt kint. Kicsit bealudtam. De még mindig egyedül voltam a szobában. Felöltöztem, hogy ne fázzak. Tavasz van. És este.. Kissé hűvös lehet kint.

Lesiettem a lépcsőn. Kimentem a bejárati ajtón. Elindultam hátra a "megbeszélt" helyre. És ott állt..

-Hát megtaláltad. Féltem, hogy nem nézed meg az asztalod.-kezdte.

-Miért hívtál ide?-sóhajtottam.

-Szóval a.. Cam utáni kis randitok.. Az mi is volt?-kérdezte.

-Nem hiszem, hogy rád tartozna.. Sárkány.

-Miért a becenevemen szólítasz? Shan vagy a.. Lovag nem jó? Vagy talán.. Rómeó?-basszus tud a könyvről?!. Egyre közelebb jött hozzám. A lábamat mozdítani se tudtam. Ő csak mosolygott ahogy próbálok elmenni tőle.

-Ha most nem fejezed be..

-Mi lesz Hercegnő? Tudom, hogy te is akarod.-hol hallottam már ezt a szöveget..?

-Cs..csak hagy.. Hagyj békén..-dadogtam.

-Cuki mikor félsz.-jelentette ki majd megcsókolt. Most vagy elenged vagy tökön rúgom! Lehet hangosan mondtam vagy nem de.. Elvált tőlem. Villantott egy félmosolyt és elment. Csak úgy elment.. Oké.

Halk reccsenést hallottam az erdő felöl. Vagy róka vagy valaki van ott.

-Nyugii. Nincs semmi baj. Csak egy állat volt. Semmi más..-próbáltam nyugtatni magam. Kevés sikerrel, mivel újból hallottam egyet és gyorsabban vettem a lépteket. Majd nevetést hallottam a hátam mögött.

-Mi elől szaladsz? Vagy inkább Ki elől..-megálltam. Miért pont olyankor fagyok le mikor nem kéne? Közeledett, de én nem mozdultam. Nem bírtam. Éreztem a leheletét. Eltolta a hajam, ami eddig takarta a nyakam. Majd egy harapást éreztem. Elájultam. Ismét..

Lenne egy kérdésem..
Csak én vagyok olyan hülye, hogy megfordul a fejemben.. Milyen íze is lehet a tusfürdőnek?😂😂

Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUNDonde viven las historias. Descúbrelo ahora