Miután Esme felment a szobájába, April és Bella "beszélgettek".
-Előbb mész férjhez, mint én ez, hogy lehet?-kérdi April.
-Ne félj, szerintem utánam te fogsz jönni.-sugta a húgom. Azt hitte nem hallom meg..
-Miért suttogsz?-kérdezi Erik úgy, hogy a kérdését még a konyhába is hallja mindenki..- Mindenki tudja, hogy a nővérem nem fog férjhez menni..
-Köszi a támogatást!-kiabálom az előszobából, ami az ebédlő mellett van.
-Nincs mit, de szerintem te sem akarsz férjhez menni..-kiabálja vissza.
-Mi lenne ha kimennél hozzá és nem kiabálnátok?-kérdi April dühösen.
-Minek?-megyek be a konyhába-már megbeszéltük.- kacsintok a nővéremre.
Megyek fel a lépcsőn, de megállít akivel végkép nem szeretnék beszélni.
-Miért nem akarnál férjhez menni?- kérdi Jack.
-Ezt nem itt, és nem veled fogom megbeszélni..-válaszoltam. Lehet kicsit bunkón?
-Hát jó.. Akkor majd a húgod elmondja. BELLA!!-ordítja.
-Nee! Akkor gyere fel.-mondtam unott hangon. Semmi kedvem magyarázkodni..
---------------------------------------------------------A szobámban:
-Nos?-kezdi.
-Nem akarok férjhez menni. Feleslegesnek tartom. Ennyi elmehetsz.-hadarom el.
-Ezt nem tudtad volna elmondani?!-kérdi.
-Nem.-mondtam mosolyogva és ki tessékeltem.
Amint egyedül voltam, rádöltem az ágyra és.. Elaludtam. Másnap reggel egy levelet találtam az íróasztalomon.
"Jó reggelt Hercegnő!
Mielőtt lerohansz és örülni kezdenél, (amit persze sejthettél) épségben megérkeztem. Sajnálom a szüleiteket, és őszinte részvétem. Ezért is szeretném ha eljönnél velem a Központba. Most pedig gyere mert hoztam neked valamit..
Ui: Még mindig cuki ahogy alszol.."Itt van!! Nicholas.. Egyből le is rohantam és megláttam. Sokkal magasabb és izmosabb lett, mint amire emlékszem.
-Nicholaas!!-ugrok a nyakába.
-Hercegnő! Hogy vagy? De megnőttél.-mondta. Imádom a hangját, olyan halk és lágy..
-Én jó-ól.. De te.. Legalább 2 fejjel magasabb vagy nálam.-csodálkozok. Tényleg megváltozott.-és a barátnőd?
-Mim? Ja.. Már mióta nincs.-nevett-Esme?
-Fent van.-mondta April. Jéé.. Ők is itt vannak?
-Nicholas!-jön le a nővérem, Esme. Persze, hogy kicicomázva..- Hát itt vagy?
Miközben a nővérem és régi szerelme üdvözli egymást, Jack ott állt mögöttem és belesúgja a fülembe hogy:
-Szóval Ő az a híres Nicholas..
-Igen. Ő volt a tanárom, míg a többiek az Akadémián, én otthon tanultam vele.
-És Bella..-gondolkozott el.
-Nyugi! Csak Esme volt belehabarodva.-mondtam.
-Menjünk a nagyterembe! Erik, Stephan! Felvinnétek a cuccait?-kérdi April az említett személyektől.
——————————————————
A nagyteremben:-És mitcsináltál az évek alatt?- Kérdi Stephan miután vissza jöttek.
-Nos. A Központi Akadémián tanítottam történelmet, mágiát.. Stb. Amit neked is tanítottam-mondta miközben rámnézett.-És rengeteg nő átvert a bájával-nevetett.
-Nem mész fel pihenni? Hosszú volt az út idáig.-kérleli Esme.
-De, köszönöm! Később még beszélhetek ezekről.-és felment.
Mi is felszállíngóztunk a saját szobánkba. De mikor felértem az enyémbe Nicholast láttam amint a szekrényemben lévő macit nézegeti.
KAMU SEDANG MEMBACA
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasiA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...