Bella betoppant. Jack kikászálodott a szobájából, és lefelé sietett a lépcsőn. Amint megpillantotta a húgom a sérült barátját, felsietett mellé ahoz a lépcsőfokra ahol állt. És bevezette a saját szobájába. Ami az enyém mellett volt így hallottam szinte mindent amit mondtak, bár szívesen kimaradtam volna belőle..
-Mit tettek veled?!-kérdi Bella.
-Mit számít, te máshol vagy mikor szükségem van rád.- durcázik be Jack.
-Fejezd be!-ordít rá-Igen is számít, hogy mi történt veled.- gondolom könnyes szemmel mondta.
-Ne sírj! Jól vagyok, a húgod megmentett.-mondta.
-Rendben, holnap beszélünk.-mondta Bella.
-Igen.. Holnap szeretnék kérdezni tőled valamit!- mondta Jack. Csak ne azt amire gondolok.
-Miért nem most kérdezed meg?-kérdi.
-Ahoz most túl gyenge vagyok- nevett.
-Rendben.- mondta majd becsukta maga mögött az ajtót. És át jött hozzám..
-Megjöttél?- kérdem. Én ülök az ágyon, ő pedig elpirult arcal odajön mellém.
-Mit kerestél az erdőben?-kezd bele a fejmosásba.
-Sétálni voltam..-közbe vág:
-Tudod, hogy nem mehetsz az erdőbe este!- parancsol rám a második anyám.
-Ne csináld már-forgatom a szemem- az már 5 éve volt.- mentegetőzök
-Valakinek muszáj féltenie téged. Bármikor visszajöhetnek.
-De amúgy is.. Nem is engem akartak elrabolni. Minek kellett volna nekik egy 11 éves kislány?-kérdem.
-Több van benned, mint hinnéd-mondta lehajtott fejjel és kisétált.
Hogy értette, hogy több van bennem? Valamit biztos nem mondtak el.. Mi lehet?..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Másnap reggel a húgom ébreszt fel.
-Jóreggelt álomszuszék! Gyere reggelizni!-mondta.
-Még 5 perc..-húztam vissza a takarót a fejemre.
-Gyere már!- megfogta a puha agyneműt és lehúzta rólam. Remek, most már fázok is..
-Jól van már!-mondtam. Kiment, én pedig kómás fejjel felöltöztem és lebugdácsoltam a lépcsőn. Leültem az asztalhoz ahol már mindenki ott volt. Bella belekezd.
-Most, hogy mind itt vagyunk. 3 bejelenteni valóm van. Első: Jack megkérte a kezem-visítozott. April és Esme is ujjongott a húgommal. Én, Erik és Stephan pedig távolról rámosolyogtunk és ettünk tovább. Igen ilyen érzéketlenek vagyunk.-Második.. Meglátogat minek Mr.Nicholas-Rám néz- igen a volt magántanárod.
Lefagytam. Hogy idejön az egyetlen ember aki szeretett? Emlékszem mindig hozott órára valami érdekességet. Vagy hogy egyszer vele és Apuval mentünk pecázni, ott az egyik árusnál a parkban kaptam tőle egy plüss macit, ami azóta is megvan a szekrényemben. Nagyon szerettem mikor átjött. Egyetlen barátom volt miután.. Scott elment. El sem hiszem, hogy újra láthatom. Megzavartak a vissza emlékezésemben:
-És a harmadik?-kérdi Stephan.
-Ja, igen. Húgi..-közbe vágok:
-Utálom mikor így hívsz.-morogtam.
-Nem baj-mosolygott- 1 hétig lesz itt és utána magával visz téged Holtkőbe!-ujjongott ismét.
-Minek menjek a központba?-kérdem.
-Valami kísérletről beszélt.-mondta. Furcsálom ezt az egészet. Egyszer csak feltűnik és el akar vinni?
-Nicholas mikor jön?-kérdi Esme.
-Előtörnek az érzelmek húgi?-gúnyolódik April.
-Miről beszéltek?-kérdi Stephan.
-Esme szerelmes volt a vele egykorú Nicholasba. Mikor átjött ő mindig ott ült az ablakba és várta a kocsit mikor lesz a kapuban.
-Hagy békén, jó?-kérdezte és elviharzott.
KAMU SEDANG MEMBACA
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasiA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...