Brian állt az ajtó előtt. Épp kopogott volna.
-Szia? Mi az? Mi történt?-kezdtem.
-Apánk hívat.- mondta és már sietett is valahova, meg sem várva a válaszom.
Lementem Benjamin irodájába. Kopogtam, majd hallottam egy "Gyere"-t és benyitottam.
-Máris itt vagy? Gyors volt! Még a saját fiam se szoktam elsőre ide érni.-kezdte.
-Muszáj volt..-válaszoltam.
-Valamit el kell mondanom.-folytatta.-De lehet nem most kéne.
-Szórakozik?! Akkor majd elmondja később. Jobb dolgom is van ennél.- mondtam, miközben kisétáltam. Nem figyeltem, de biztos meglepődött.
Megálltam az előtértben. Bevillant ismét egy kép..
"Megint az a nő. Őszintén? Már kezdem megszokni.. Ott állt. Valaki volt mellette, de nem ismertem meg. Hirtelen a lépcsőn voltak. A férfi alak egy rózsát ad a nőnek. Megható pillanat volt. De mégis sírt. Nem öröm könnyek.. Csöpögött valami az amúgy is vörös szőnyegre. Vérrel volt beáztatva a virág. Felém fordult. Kés volt a férfinél. Nem tudnak megölni.. Vagy mégis? Nem! Engem csak.."
Eltűntek. Rázogattak. Kinyitottam a szemem. Cam? Már csak Ő hiányzott..
-Mi történt?-kezdtem.
-Ezt én kérdezhetném-mosolygott.
-Hogy? Nem.. Mi??-hitetlenkedtem.
-Jól vagy?-nevetett halkan.
-Persze. De...
-Gyere velem!-lepődött meg.-Azonnal menjünk Benjaminhoz!
Megfogta a csuklóm és húzott maga után. Majd bementünk oda ahonnan kijöttem..
-El kezdődött.-mondta Cam. Apja csak felkapta a fejét és engem bámult.
-Még mindig szorítod a csuklóm.-súgtam oda a srácnak mellettem. Ő csak bólintott és elvette a kezét.
-Első szakasz?-kérdezte hirtelen Benjamin.
-Igen. Még meglehet állítani! Ha követjük a..-válaszolt Cam.
-Nem! Ő csinálta. Nem tehetjük. Abba bele halna.-vágott közbe Apja.
-Meg tudhatnám miről is van szó?-kérdeztem halkan. Nehogy felkapják a vizet!
-Ezt akartam elmondani, de mint hallottuk késő..-válaszolta Benjamin, nyugodt hangon.
-De még mindig nem tudok semmit. Miről beszéltek? Milyen első szakasz?-Miért nem képesek elmondani?-Rólam van szó! Tudni akarom!!
-Majd ha mindenki itt lesz.-mondta. És intett, hogy elmehetünk.
Cam megfogta a kezem. És húzott maga után. Kimentünk és mindenki ott volt. Shan amint meglátta, hogy össze kulcsolva van a kezünk (Amit én sem értettem). Ideges arcot vágott és felsietett a lépcsőn. Kiszabadítottam a kezem és oda siettem Anne-hez. Oda súgtam neki. hogy menjünk fel a szobájába ezt az egészet megbeszélni. Bólintott és hívta Marie-t is akinek egyre jobban látszott, hogy várandós. Felsiettünk a lépcsőn. Anne bezárta az ajtót és mindketten felém fordultak.
-Magyarázatot! Mi volt ez az egész?-kérdezte Marie.
-Nem tudom. Elegem van, hogy ha az egyik mellett meglát a másik már felkapják a vizet és..-néztem a földet.
-Nyugii! Nincs semmi baj. Várj! Ha nem Shan vagy Cameron miatt vagy itt.. Miért?-nyugtatott Anne.
-Volt egy idióta, aki megakar most ölni. Ezért ide küldtek, hogy ne találhasson rám.-rövidítettem le a storyt.
Be akart jönni valaki, csak útjába állt a bezárt ajtó.
-Anne! Nyisd ki!-kiabált Shan.
-Sajnálom, de..-nézett rám válaszra várva. Sóhajtottam és intettem, hogy engedje be.
-Hercegnő! Megbeszélhetnénk? Fontos! Ha lehet 4 szem közt..-kezdte.
Elindultam a szobánk felé. Nem szóltam hozzá. Amiért bevágta a kisgyereket, bűnhődjön!
-Mit akarsz?-forgattam meg a szemem, és felé néztem.. Erre ő.. megcsókolt.
Mikor szétváltunk, csak mélyen a szemembe nézett. Megfogta a csípőm és.. lihegett? Na jó..
-Miket látsz? Tudok a látomásokról. Miután.. Kijöttetek. Felrohantam, de az egyik őre ott állt az ajtóban. Levitetett és elmondta Apám,hogy..-mondta, miközben járkált a szobában.
-Akkor.. Ami velem történik, arról csak én nem tudom,hogy mi az??!-ültem le az ágyra.
-Azt mondta, hogy ma akarja elmondani este, mikor eszünk. Addig nem mondhatok róla semmit..-válaszolta.
Lesütöttem szemem, és a kezem kezdtem el bámulni. Shan közelebb jött leguggolt elém.
-Minden rendben lesz, Hercegnő!
-Kezd idegesíteni, hogy mindig így hívsz! Nicholastól eltanultad?-kérdeztem, miközben rá néztem. Ő csak mosolygott és bólintott.
YOU ARE READING
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasyA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...