Miért pont ebbe a családba kellett születnem? Hazudoznak, kihasználnak, semmibe néznek.. Akiről pedig azt hittem, hogy tűzbe tenné értem a kezét elárul. Én mindig mindent megtettem mindenkiért.. Erre senki sem képes megmozdítani a kis fenekét ha nekem lenne szükségem valakire. Ez aztán a család mondhatom..- "Remény hal meg utoljára" -szokták mondani. És mi van akkor, ha a remény már nincs? Mi történik akkor, ha semmi hit, szeretett, remény nem köt senkihez és semmihez? Nem tudok már senkinek sem hinni. Nem tudok senkiben sem megbízni. Elvesztettem a hitem és a reményt..
Akiket a családomnak neveztem, azokat nem érdekli mi van velem. Azt hiszik, hogy elvagyok. Nincs semmi problémám. Szüleimre sem támaszkodhatok. Akikben pedig megbíztam, nem is keresnek. Kb 2 hónapja lehetek bezárva ide. 2 rohadt hónapja raboltak el. Se Shan, se Cameron nem küldött semmi életjelet, hogy: "hahó! Jövök megszöktetni téged!!". Egyetlen amit most szeretnék, hogy kijussak innen. Haza menjek és éljen tovább a magányos, kis eseménytelen életem a könyvek társaságában, család és barátok nélkül.
De sajnos.. Ez nem egy tündérmese. Senki sem fog értem jönni fehér lovon. Senki nem fog keresni. Mindenki éli tovább az életét..
-Hallottam mit akartál csinálni.-szólalt meg valaki felettem.
Még mindig a földön ültem, de így belemélyültem volna a gondolkozásba, hogy már megse hallottam, hogy valaki bejött.
-A sikertelen tervemről? Nocsak.. Még mindig olyan pletykás.-mosolyogtam.
-Nem mehetsz el mellőlem!-ült le mellém a földre David.
-Kérlek.. Ne kezd! Nem érdekelnek a csajozós szövegeid! Ne akarj kedvesnek tűnni! Csak.. Hagyj magamra, ahogy mások is teszik.-kérleltem.
-Nem vagyok más.-ölelt meg. Nehogy elgyengüljek.. Ne!
-Sa..sajnálom. David. Most ne.. Hagyj magamra. Kérlek.-próbáltam ismét.
-Nem tehetem. Ha nem vagyok itt látod mi fordul meg a fejedben! Ezt pedig nem hagyhatom!-nézett a szemembe.
-Miért vagy ilyen? Miért nem fogadod el, hogy egy senki vagyok. Semmi kár nem lenne abból, hogyha én innen eltűnnék. Senkinek sem hiányoznék. Még a saját húgomnak sem!-nevettem az egészen.
-Nekem igen. Ne hagyj itt ezekkel a szörnyekkel! Nincs bennük semmi jó! A szemük előtt már csak a pusztítás és a rosszakarat van. Egyetlen támaszom te maradtál..-vallotta be.
-Te valami hibrid vagy?-mosolyogtam és vizsgálgattam a fejét, mintha valamiben különbözne tőlem.
-Azta.. Fel tudlak még vidítani?-állt fel.-Na gyere! Kiszabadítalak a lámcokból.-vette elő a kulcsot.
Kattant a lánc zárja. Felültem az ágyra. Fáj a fenekem.. Mondjuk min.5 órát ülni a padlón nem volt valami kellemes. Lefeküdtem az ágyra, David mellém és kivételesen ő aludt be előbb! Ilyen sem volt még..
Kopogás.
Alvó oroszlán felriadt, oda sétált az ajtóhoz, kinyitotta. Földre esett?? Mi történik itt?! Arcomra valami kendőt szorítottak. Nem emlékszem többre..
VOUS LISEZ
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasyA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...