67.Első edzés

326 27 0
                                    

2,01K 😱😱

Régebben is utáltam ha bármit kellett csináljak. Inkább olvastam, vagy magoltam be oldalakat, csakhogy ne kelljen futnom 5 km-tert. De sajnos ez az "edző" nem ilyen engedékeny..

-Kezdjük.. Kötél mászás!-jelentette ki.

Csak azt ne! Könyörgöm..

-Hé! David..-nézett rám úgy, mintha várna még valamit a nevéhez.-öhm.. Hercegnő? Nem tudok kötelet mászni.-mondtam.

Egyedüli lány voltam. És erre a kis "becenévre" a többiek röhögésbe törtek ki.

-Te vagy az első.-mosolygott. Upsz.. Ezt nem kellett volna mondanom.

A kötél a terem közepén lógott. Oda mentem, megfogtam és.. Leestem.

-Normálisan ha lehet, Hercegnő!-utasított David. A "hercegnőre" ismét mindenki nevetett. Ez rajta fog maradni..

Szerencsémre vannak még rendes fiúk és az egyik odajött hozzám bakot tartani. Így fel tudtam "mászni" a kötélen. Mikor leértem csak akkor vettem észre, hogy Robin állt mellettem.

-Oh.. Köszi.-néztem rá. Ő csak mosolygott válaszképp.

-Gyertek ide!-parancsolta David.-Le ülni!-mi vagyunk, kutyák?!

Mindenki leült a fűbe. Én voltam leghátúl Robinnal. Amíg az edzőnk osztotta az észt, addig elvoltam az öccsével.

-Sajnálom ami az avatón történt csak..-tépkedte a műfüvet.

-Semmi baj!-mosolyogtam.

David termett előttünk. Csípőjére tette a kezét és szúrós szemmel nézett, hol rám, hol Robinra.

-Futáás!-kiabálta el magát.

Felálltam és elkezdtem futni, ahogy a többiek tették. Már vagy 17 kőrt lefutottunk, mikor megfújta a sípját. Nem annyira kis foci pálya ez..

-Oké. Most jöjjön a szórakozás része! Akadály pálya!-mutatott délre, ahol ezzek a dolgok voltak.

-Azt mondta szórakozás..-szólt az egyik fiú.

-Nekem az lesz.-mosolygott az edző. Ilyenkor úgy odamennék megütni.. Csak egyszer. De erősebb, nagyobb és ha pofázok neki akkor meg is fog jobban szivatni.

Hátra mentünk. 2 pálya van, így 2 csapat is.

-Váltóban fogjátok végig csinálni, najd egyedül. Aki a jó kategóriában lesz..-mutatott a kezében lévő táblára.-időben, annak szerencsés napja lesz holnap és ma este, mivel különlegesett fog enni.-magyarázta David.

-És ugye nem csak enni fogunk különlegeset?-kérdezte az egyik legperverzebb srác.

-Sajnos azt nem. Mert akkor én is futnék-röhögött.-Akkor 2 csapatott kérnék!

Beálltunk 2 csapatba. Én, mint gyenge láncszem, azokhoz kerültem akik viszonylag többen jó futók. Robin is itt volt..

Elsős szakaszt egy srác futotta 2 perc 35 mp alatt. Majd jött a második és a harmadik. Negyedik szakaszt nekem kellett futnom. 3 perc 19 mp alatt sikerült. Majd jöttek a többiek és az utolsót pedig Robin futotta.

-Egyenlő eddig az állás. Ha most az egyikőtők előbb fut be, az a csapat győz.-mondta David.

-Ezt eddig is tudtuk!-szóltak be ismét.

Eddig Robin áll nyerésre.

-Gyerünk Robiiiiiiin!-ordítják a csapat társaink.

Megcsúszik a lába és elesik. A másik csapatból pedig beérnek a célba. Oda futottunk a sebesülthőz, és elvitték.

-Mi a baja?-kérdeztem David-től.

-Eltört a lába. Most viszik az orvoshoz.-ment utánuk. Már csak ez hiányzott..

Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin