Miután ezt elmondta, felöltözött (a titkárnőnek..) egy szakadt pólóba amiből kilátszott a nem létező izma. Mivel tavasz van egy rövid nadrág is díszelget rajta. Én sima térdig érő farmer nadrág és póló illetve egy kigombot ing kíséretével.
Elindultunk. Mentünk pár métert. Axel már ott várt minket az irodája előtt.
-Elsőnek egyenként behívlak titeket, majd megbeszéljük ezt az egészet. Nicholas! Gyere kérlek.. Addig, Carla! Kérlek beszélgess a hölgyel.-utasította a nőt.
Épp a fiáról beszélt, mikor Nicholas kijött. Kb 10 percig volt bent. Oda mentem hozzá.-Téged hívat. Addig elbeszélgetek a titkárnővel.-mondta.
-Sok sikert. De valamit tudnod kell.. Ha nem szeretnél egy nem vérszerinti fiút, akkor nem nyomulsz a nőre. De ha egyéjszakás kalandnak szántad még akkor se. Mert van egy sejtésem, hogy ide még visszajövünk..-figyelmeztettem.
-Ne már.. Mindig ez van..-lepődtem meg mondandóján.- Na most menj.. Nem szereti, ha várnia kell.
Elindultam az ajtó felé. Pár méterre voltam. Axel ott támaszkodott az ajtó keretnek, és csak nézett engem. Mégis minek néz? Nem látta még az arcom?!
-Essünk túl rajta..-mondtam sietősen.
-Ugyan.. Ezt élvezni fogom.- mefordult és beinvitált az irodájába.-foglalj helyet!
Mindenhol csupa barna szín. Barna falak, barna szekrény, barna asztal..
-Te aztán szereted a barnát!-gúnyolodtam.
-Tessék? Ja.. Igen. Az elöző fönőké volt. Hol kezdjük.. Mi volt/van közted és Scott között?
-Gyűlölöm. Undorodok tőle. Egy nyuszinak gondolom. Fél egy lánytól. És inkább elmenekül. Megakar ölni.-fogtam rövidre.
-Igen.. Ezt mi is sejtettük.
-De nem tudják elkapni.-mondtam halál nyugodtan- ahoz nem ismerik elég jól. És amúgy is, ott vannak a talpnyalói. Összesen 7 embere van aki erővel rendelkezik. A többi.. Az csak csalinak jó. És hogy megmentsék ha valami van. Feláldozzák magukat érte.
-Rendben. Előrébb jársz, mint mi.. Oké.. Te elmész. Vidékre. Egy kastélyba.
-Mivan?! Megint elmehetek?
-Igen. Scott megtalált. Nem vagytok biztonságban. Holnap jön a kocsi értetek.
-Mi.. Nem! Nicholas nem jön velem!!-kikell harcolnom ezt. Nem lehet ott a nyakamban..
-Rendben.-Bele egyezet? Ilyen simán?!
-Oké..-örültem. Végree! Megszabadulok tőle..
Axel kinyította az ajtót. Nicholas és Carla épp falták egymást. A mellettem álló "köhögött" ezzel jelezve, hogy "hahó.. Itt vagyunk.."
-Öhm.. Sziasztok!-köszönt Nicholas. Kíínos..
-Mehetünk?-kérdem. Erre csak bólintott. Kiértünk az épületből és egyből bele kezdett.
-Az előbbi.. Az.. Nem..
-Nyugii.. Nem láttam semmit. Legalább is én..- vágtam a szavába.
-Holnap indulsz?-kérdi.
-Honnan tudtad meg?-Van egy sejtésem..
-Axel.. Mielőtt elmentünk volna odajött és mondta, hogy egyedül akarsz menni.
-É..és te nem is...?-dadogtam.
-Mehetsz Hercegnő! De vigyázz magadra!! És meg ne halljam, hogy bepasizol!-mondta.
-Idióta..
Egészen a hotelig nem szóltunk semmit. Beértünk a szobába és még akkor sem. Csak mikor a fürdőért harcoltunk:
-Nekem csak 10 perc! Neked pedig egy óra..-vágtam az arcához.
-Remek.. Megint jön a téma. "rosszabb mint egy nő"
-Hát.. Ebből is látszik, hogy mindig igazam van!- majd nem szólt semmit. Ebből arra következtettem, hogy feladta. Pontosan 10 perc múlva kijöttem. Nicholas pedig sehol sem találtam. Végül kinéztem, és a csillagokat nézte.. De minek?
-Olyan gyorsan felnőttél..-kezdi.
-Csak nehogy elkezd.. Mert akkor biztos leszek abban, hogy igazat mondtam..
-Tényleg! Az ajándékod! Mindjárt hozom..- és berohant. Pár perc múlva egy kis dobozzal jött ki.
ESTÁS LEYENDO
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasíaA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...