1 óra hamar eltelt. Nem csináltam mást csak aludtam.
Arra keltem fel, hogy Axel beront a lakásba Nicholassal.
-Komolyan.. El se hiszem, szörnyűek vagytok! Azon kiakadtál nem azt csinálta amit te mondtál?-mondta ordítva.
-Ezt mégis honnan szedted?-nevettem.
-Mivan?!-nézett Nicholasra aki csak csendben falta az édeségét, amit gondolom Axeltől kapott.
-Csak.. Azt akartam, hogy.. Megcsináld az ebédet.. És láss csodát! Pont dél van!-mondta a "csecsemő". És tényleg, most az egyszer jól időzített..
-Mi?! Te meghibbantál?! Csak azért rángattál el egy megbeszélés közepén, hogy főzzek rád???!!-kiabált vele. Én pedig csak ott feküdtem kómás fejjel pizsamában, amit észrevettek.
-Én.. Majd a női egyed kárpótol téged a bűnömért.. Viszlát!-majd kifut.
-Ne. Is. Álmodj. Róla!!!!!-fordtam Axel felé, akivel egy szinten volt az arcunk mivel felálltam az ágyra, ő pedig a földön volt kabátban.
-Nem akarok rosszakat álmodni.. Szóval, ez nem fog megtörténni.-mondta vigyorral az arcán.
-Bunkó! Inkább menj a "megbeszélésedre"-utasítottam.
-Azt lefújtam a drága Nicholas miatt. Vagyis egésszen 7-ig szabad vagyok. Várj 7 után is mivel amúgy is ide készültem volna.. Hmm.. De érdekes-kezdett bele a monológba.
-Ha nem törlöd le a vigyort a képedről, én esküszöm..
-Mit? Hercegnő-suttogta miközben oda hajolt hozzám.
-Ha megbocsátasz.. Megyek a főnöködhőz panaszt tenni-mondtam vigyorogva.
-Menj csak. A főnököm az Apám..-visszavágott.. Francba.
-Remek..-ültem le az ágyra, Axel pedig mellém.-Nincs meleged abba a nagy kabátba? Vagy 25-30 fok van itt bent.
-Most, hogy mondod.. Tényleg Nicholas ilyenkor hova megy??-kérdi.
-Biztos valamelyik bárba. De mit törőtsz vele... Óh.. A híres Axel aggódik a kis "fia" miatt. De kis nyálas-piszkáltam fel mégjobban az agyát.
-Nem a fiam! És ha ilyen gyerekem lenne biztos kapott volna már egyet!-jelentette ki.
-Te is hallod?-kérdeztem.
-Mit? Nem!! Mi az?!
-Most ment ki a férfi éned..-nevettem.
-Na húzz fűrödni és addig megkeresem Nicholast.
-Igenis Apuci..-mosolyogtam. Mire ő is ejtett egy fél mosolyt és kisétált.
*10 percel később*
Hallottam egy ajtó csattanást. Ilyen hamar vissza értek volna?
Kimentem az előszobába. Nicholas ott duzzog a pultnál, míg Axel kiabál vele.-Megint leittad magad?! Hányszor mondtam már neked, Ne idjál annyit, mert még talicskával se tudlak ide felhozni!! És a nőkről még nem is beszéltem.-vágja a fejéhez, mikor meglát, hogy ott hallgatózok.-Te.. Menj a szobába! Veled pedig még elbeszélgetek!!-komoly??! Ennyivel lezavarta??
Úgy teszek, ahogy kérte. Majd rá 5 percre benyit.
-Bocsi.. Hoztam kakaót! Vacsira nem jutott időm. Még meg kell beszélnem reggel vele ezt a dolgot. Legalább akkor tiszta lesz a feje..-kezdte.
-Miért viselkedsz úgy mint az apánk?-ültem fel.
-Nem tudom. Az a tudat, hogy én vigyázok rátok.. Hogy mondják.. Felidézi az "apai" ösztönöket-mosolygott.
-Remek Apa lennél. Csak kissé szigorú. Tudod. Nicholas nem ismerte a szüleit, mikor át jött hozzánk, mert épp egy tanácsra volt szüksége Apámtól vagy pont volt egy tanóránk, mindig mosolyogva lépet be az ajtónkon. Esme már ott várta az ablaknál.. Én pedig-láttam rajta, hogy bekönnyezett- mindig magammal vittem a macit amit kaptam tőle.-mosolyogtam. Láttam Axel arcán lehullani egy könnycseppet.-Te sírsz??-kérdeztem mondandóm végén.
-Mi?-letörölte az arcát-Dehogy! Csak.. Por ment és..
-Menj! Hagy aludjak. Holnap hosszú a nap. Indulunk Vidékre!
ESTÁS LEYENDO
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasíaA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...