41.Sajnálom..

352 36 0
                                    

Kijött Cam a fürdőből.

-Mikor jöttél?-kérdezi halál nyugottam.

-Tényleg szükséges a válasz? Nem.. Inkább az a lényeg, hogy veled vagyok..-közeledtem hozzá. Végül a női bájnál döntöttem. Az mindig hatásos. Mikor már elötte voltam pár centikre, nyelt egyet. Nem mert a szemembe nézni. Elröhögtem magam.

-Zavarban vagy?-mosolyogtam. Végig simítottam arcán a kezem. Ilyen könnyű lenne átveri az erősebbik nemet?

-Mi? Én.. Nem! Dehogy is.-nézte az ajkaimat. Na azt már nem!

-Milyen volt a gyerekkorod?-fordultam meg. Háttal neki, elindultam az ágy felé. Leültem, majd ránéztem. Meg sem mozdult azóta, mióta elmentem onnan. Ennyire sokkolta volna?

-Miért kérded?.. Nem volt semmi különös benne.-rázta a fejét.

-Miért véded az apád ennyire? Megfenyegetett? Mi történt a múltban? Mondd el.. Cam.-a végét már suttogva mondtam. Na ez bevált. Ismét nyelt egy nagyot és elindult felém. Leült velem szembe.

-Anyám egy gonosz nőszemély volt. Csak a két kis kedvencével törődött.

-Kik azok?-vágtam közbe.

-Szerinted?-mosolygott.-Brian és Shan. Anyuci kis kedvenckéi. Ryan és én, voltunk a rosszak. Míg nem jött Joey, aki mindannyiunkat felül múlt. De az most nem lényeg.-nevetett.-Apánk, Ryan és Shan születése után, nyugottabb lett. De még voltak kitörései. Anyánk napokat sírt miatta. Persze a kis fiai ott voltak. Mindig. Benyalták magukat. Én apánk oldalán voltam. Veszekedtek. De, nem zavart. Majd kiderült. Anyánk gondoskodott arról, hogy apánk munkáit megakadályozza. Ezért..-mesélte könnyes szemmel.

-Ezért?-fogtam meg a vállát bíztatásként, hogy folytassa.

-Az maradjon holnapra.-törölte meg szemeit. Megsajnáltam. Anyja nem.. Nem szerette. Nálunk is megvoltak osztva a gyerekek, de nem voltak ilyen harcok.

-Sajnálom. Itt maradjak veled?-kérdeztem mosolyogva. Bólintott.

Este:

Amit Cam mesélt.. Arról fogalmam sem volt. Szörnyű gyerekkoruk volt, mind a szüleik miatt. Végül megsajnáltam szegényt és nála maradtam. Jelenleg nézem ahogy alszik.

-Meddig bámulsz még?-kérdezte csukott szemmel.

-Megijesztettél!-ütöttem meg a karját.

-Na most te mesélj! Milyen volt a kis hercegnő, mikor még anyuci és apucinál volt?-kérdezte.

-Semmilyen. Egyedül voltam. Anyám nen törődött velem. Apánk, ha épp nem szórakozott a haverjaival, mint egy tinédzser, otthon volt és akkor volt csak társaságom, a cselédeken kívűl. Sajnáltam őket is. Szolgálják az egész házat és Anyám úgy beszél velük, mint a kutyákkal. Apa pedig mindegyikkel kikezdett.-nevetett ennél a résznél.-Nálunk nem volt kis kedvenc. Mindannyiunkkal ugyan annyira törődtek.. Semennyire. April próbált a legnagyobb kritikusának megfelelni. Saját magának és a szülő anyjának. Mind hiába. Esme, velünk foglalkozott. Anyám helyett anyám volt. És egyik legjobb barátom. Ő foglalkozott velem. Bella pedig.. Nap mint nap az edzésére járt. Hogy sikerüljön neki az örző vizsga. Amit, megjegyzem még mindig tanulja. Mikor 2 évesek voltunk, megszülettek a fiúk. Stephan éltanuló. Erik pedig a lányok kedvence. Büszke vagyok mindannyiukra. Ellentétben velem, mindenki le rakott valamit az asztalra. A két nővérem.. Egyik gyermeket válalt, másik tanít és próbálja meghódítani gyermekkori szerelmét, aki a tanárom volt..-ismét nevetett. Így kell mesélni! A szomorú történeteken is meg lehessen szakadni a nevetéstől.-Mégis a húgomra vagyok a legbüszkébb. Minden egyes nap harcol azért amit szeret. Nem számít, hogy egy rossz lépés és elbukhat. Mindig küzd a céljáért.-fejeztem be. Úgy csinált mintha bealudt volna, ismételten megütöttem. Mosolygott és átölelt.

Elaludtam. Biztonságban éreztem magam mellette.. Mi?! Miket hordok itt össze? Semmit sem jelentett! Semmit.. Azt hiszem..

Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUNDonde viven las historias. Descúbrelo ahora