Úton vagyunk az Akadémia felé, mivel ott tartják meg a Klánok közti játékokat. Őszintén? Egy kicsit sem izgulok. Annyit mondták, hogy biztos én győzök, hogy kezdem elhinni.
Azóta semmi sem történt. Edzés, edzés.. Oh és edzés! Axel-el sem találkoztam szinte egyszer sem. Benjamin szolgái sem kerestek. Scott-ról sem tudok semmit. Milyen sok "sem".. Nyugodt (kb.) 1 hét volt.
Behajtott a kocsi az Akadémia kapuján. Na jó, most már kezdek izgulni.
Megláttam az egyik "ellenfelemet". Okéé.. Lehet nem én fogok győzni..
-Lehet a "fizikai" feladatnál nem te fogsz győzni, de ha az lesz az első ami az elméleti rész, akkor előnnyel indulsz.-mondta Axel.
Oh igen. 3 feladat lesz.
1) Fizikai. Mármint azt nézik, hogy mennyire.. "teher bíró" vagy.. Mennyire van "kigyúrva" vagy.. Fogalmam sincs.2) Elméleti. Van 5-10 kérdés a Klánok történeteivel kapcsolatban.
3) Mindenki mindenki ellen.
Összesen 4 versenyző van. Föld, tűz, levegő és víz. Szóval.. Lehet pont én leszek az utolsó/negyedik.
-Hát.. Itt vagyunk.-sóhajtott a mellettem ülő.
Megálltunk az Akadémia előtt. Behordták a csomagokat a szobákba.
2368-cas szoba.
Benyitottam.
Barna, arany, piros és citromsárga színek..
Barna ajtó, barna szekrény, nahát.. Barna ágy!
Arany színű függöny, arany színű párnák..
Piros takaró.. Na jó ezt abbahagyom.
-Tetszik?-kérdezte az ajtóban álló Axel.-Csak ez a két szoba volt ami egymással szemben van, még nem foglalták le és viszonylag közel a többi versenyzőhöz.
-Megfelel. Bár ahhoz képest, mekkora ez az épület, kellett volna legyen pár szabad szobának. Nem hinném, hogy csak 2 maradt.. Valamit elterveztél!-nézek rá úgy mintha mindent tudnék.
-Nem igaz.. Pakolj ki utána, gyere az udvarra. Elméletben ott lesz a "köszöntő" vagy mit találtak már megint ki. Minden évben máshogy hívják..-mondta, majd elhagyta a szobát.
Ledőltem az ágyra és néztem a plafont. Sárga.Mikor már majdnem elaludtam, zajra kaptam fel a fejem. Odasétáltam az ablakhoz, hogy megnézzem.
-Ebben az évben kerül megrendezésre az az esemény.. Amivel reméljük, hogy siker kiválasztanunk azt az egy személyt, aki méltó az uralkodói címre. Holnap fogja kezdetét venni az első feladat. Az egész.. Klánok közti.. Összesen 5 napból áll. És most.. Jöjjenek a versenyzőink!-mondta.
Francba! Elfelejtettem! Gyorsan lemegyek hátha nem vesznek észre..Mentem lefelé a lépcsőn..de!
-Hol voltál? Mondtam hogy gyere le pár percen belül!-idegeskedett.-Na mindegy gyere!-utasított, hogy kövessem.
Még időben odaértünk.
-Első versenyző..a Víz klánt képviseli!-kiabálta az egyik férfi. Előlépett egy barna hajú,kék szemű, +180 centis fiú. Rendben.. Eddig én vagyok az egyetlen lány.-Második.. Föld klán harcosa!-még egy fiú..-Harmadik a Tűz..-kilépett egy ismerős arc. Ez nem lehet!
-Mit keres ő itt?!-kérdeztem suttogva Axel-től.
-Mint hallottad.. Ő képviseli a Tűz klánt. Igazán figyelhetnél..-mondta.
-És a Negyedik.. Egyben első versenyző az egész Klánok közti játékokban.. aki nő. A Levegő klánt képviseli!-kiabálta. Kiléptem. Szemembe sütött a nap, de láttam azt a nagy tömeget, akik végig fogják nézni a bukásom.-Készülhettek még holnap. De azután, elkezdődik a Klánok Közti Játékok!-ordította, erre mindenki tapsolni kezdett.
Én és a többi versenyző, elindultunk a szobák felé. Mentem végig a folyóson, észrevettem Shan-t.
-Szóval.. te képviseled a zsarnok népet.-léptem oda hozzá.
-Te pedig azokat akik félnek harcolni..-vágott vissza.
-Mindketten veszteni fogtok.-szólt közbe az egyik srác. Azt hiszem a Föld klánt képviseli, de nem vagyok benne biztos.-Oh..Bocsánat. Nem mutatkoztam még be! Az én nevem Daniel-mondta.
-Én..-kezdtem
-Aurora.. Tudom.-mosolygott-A vesztes melletted meg Shan. Sokat hallani rólatok.-mondta.
-Holnap mind a négyen elmentek valami kastélyhoz vagy hova.-jött oda Axel.-Csak négyen és egy kiválasztott edző.
-Remélem nem te leszel..-mondta Shan.
-Örömödre nem én. Nekem holnap dolgom van. De akkor sem fog sikerülni a tervetek. Mindenről tudnak a szervezők.. szóval Apád sem lesz.-suttogta neki, de mindenki hallotta.
Mindenki ment a maga dolgára. Én a saját szobámba, a kis nyugis helyre, ahol mostmár nyugodtan aludhattam.
YOU ARE READING
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasyA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...