40. A Nyomozás

410 33 0
                                    

Boldog Húsvétot! 🐰🐰😊 És sok locsolót..😉 (A nyuszit én rajzoltam.. Shh!)

Délelőtt eseménytelen. Viszont azután..

Watsonnal újra elmentünk a sírhoz.

-Nyisd fel!-utasítottam segédemet.

-És ha fel kel? Engem fog megtámadni, nem téged!!-nyafogott.

-Ez volt a terv.-mosolyogtam.-Akkor menj arrébb..kislány..-suttogtam a végét.

-Hallottam! És én csinálom! Nem vagyok lány.-hát ha így duzzog..

Nagy erölködések mellett, fel tudta nyitni a sírt. NEM VOLT OTT SEMMI

-Mi a..?-kezdtem volna..

-Na ne beszélj csúnyán.-hallottam meg Cam hangját.

-Már megint itt vagy?-fordultam felé. Hova tűnt Shan?! Cam pedig 1 lépésre volt tőlem.-Mit csináltál Anyád sírjával?-mentem egyre hátrább.

-Az nem a te dolgod. De most nyugodj meg. Ez már nem fog annyira fájni, mint az elöző..-megfogta az arcom. Elfordította. Hajam coffban volt, így a nyakam látható volt. Ő volt az! Este is..

-Te voltál. Akkor miért vittél fel? Ott is hagyhattál volna.-kezdtem bele, mielőtt még ma lennék a vacsorája. Felfigyelt kérdésemre, így sikerült a tervem, minthogy elteremel a figyelmét. Shan siess!!

-Az.. Egy gyenge pillanatomban volt. Megpróbáltalak felemelni, mikor Brian meglátott. Szerencsére nem azt hitte, hogy én tettem. Így nem is volt rám gyanú.-eltávolodott. De még valamit motyogott.. Nem nagyon értettem.-Máshova akartalak vinni, nem a szob.. átokba.-na jó. A végét azt kristály tisztán hallottam! És mivan?! El akart rabolni vagy mi?? Egyre furcsább lesz körülöttem minden!!

Cam kiment. Elkezdtem Shant keresni. Kimentem a kripta elé. Nem találtam sehol. Elkezdtem körbe járni az épületett, és hátul hallottam valami nyöszörgést.

-Kikötöztek egy fához?-nevettem.-Jaj.. Fáj már a hasam.

Ott volt kikötözve, a szájában pedig egy rongy volt. Nagyon vicces volt, csak kár, hogy ki kellett szabadítanom onnan.

-Nem vicces!-duzzog. Én pedig még mindig szakadok a nevetésben. Komolyan nem tudom mi bajom..

-De az volt.-váltanék komolyra, de nem megy.

-Mit akart Cam?-kérdi felém fordulva. Mondjam el a teljes igazságot, vagy hazudjak vagy csak a felét?

-Beszélgettünk csak. Hátrébb tart, mint.. Mi. Watson.-kacsintottam.

-Rendben Sherlock. Hogyan tovább?

-Még nem tudom. Meg kell nézni a..

-Meeg van a könyv?!-kérdezte.

-Halkabban!! Itt a falnak is füle van. Jó most kint vagyunk, de akkor is!-suttogtam.

-Jó! Nyugii! Akkor?

-Meg de fel kell mennünk!-fogtam meg a csuklóját és húztam felfelé. Kissé félre értehető volt..-Az elsőt kéred vagy a másodikat?

-Első..?-kérdezte zavarodottan.

Odaadtam neki én pedig gondolkoztam tovább. Hova tünhetett a holttest?.. Benjamin rakhatta el máshova, vagy Cam megelőzött. És mi van akkor ha Cameron az apja megbízásá.. Nem. Most igazán jól jönne egy látomás, de persze pont akkor nincs mikor kéne..

-Az átok! Mit tudsz az átokról?-fordultam hirtelen Shan-hez. Meg is ijedt egy kicsit. Nyuszi..

-Semmit. Nem foglalkozom ilyesmikkel. Senki nem tudna segíteni a mi oldalunkról. Cam-ből kell kiszedned.- mondta.

-És tudom is hogyan..!-megint kihasználjam az előnyöm.. Vagy faggasuk ki? Áh, most nincs kedvem színészkedni. Menjünk Cameronhoz!

-Mi.? Most? Hova?-kérdezgetett Shan mikor megindultam az ajtóhoz.

-Most! Nincs sok időnk!-de lett volna, csak már nincs kedvem ennyit vacakolni ezzel.

Bementem az említett szobájába. Fürdőjében volt. Leültem az ágyrá és néztem a barna ajtót. Majd kijön Cam..

Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUNDonde viven las historias. Descúbrelo ahora