Reggel 7:47. Ideje kikelni az ágyból. Lementem. Bella már edzésen és a többiek is. Egyedül én April és Esme volt.. Mi? Esme.. Mit keres itt?!
-Nem mész a suliba?-kérdem.
-Áh.. Most nem volt kedvem bemenni.-mondja mimtha ez természetes lenne.
-És te ezt hagyod?!-kérdem Aprilt.
-Nyugodj meg.. Felnőtt.. Meg Anyuék nincsenek itt hogy nyaggasák. Hameg nem fog átmenni a félévi vizsgáján akkor ő bánja meg nem te..-mondta April. Itt mindenki halál nyugott csak én nem?!
-Akkor megyek Bellához. Edzésen van?-nézek rá Esmere.
-Honnan tudjam?! Nézd meg! Te ikred..-mondta sértődötten.
Elindultam az Akadémia felé mivel Bellanak mindig ott van az edzése. Megyek hátra a nagy pályához, benézek az öltözőjükbe.
-Öhm.. Szia!-fordulok az egyik lányhoz-Bella itt van?
-Nem még bent a terembe! Beszélget Jack-kel.- mondta. Én bólintottam egyet és megkerestem a termüket. Láttam hogy Bellanak fülig ér a szája és nevett a fiú poénján. Majd elköszönnek. Bella felém sétál én pedig ugy teszek mintha épp most mentem volna arra.
-Jöttél értem Anyuci?-kérdi mosolyogva.
-Képzeld csak megnéztem mit csinálsz, de amint látom te elvagy..-mondtam.
-Hé! Ne légy ilyen gonosz! Az az én dolgom volt mindig is.. Te voltál kettőnk közül a jó kislány. Erről jut eszembe.. Később jövők haza.
-Megint suli után ott kell maradj?
-Nem.. Most kivételesen nem.. Amugy, ez a srác.. Jack.. Nem fogsz neki örülni de Vérfarkas szóval..
-Mi? Nem! Nem jöhetsz össze vele!
-Nem te szabod meg törpe..- vág vissza azzal hogy 2 centivel nagyobb nálam.
-Na jó.. De a többieknek ne mondd hogy.. Az.. Főleg Eriknek!
-Okés. Ja igen.. Meghívtam hozzánk.
-Ez a nap csak szörnyűbb lehet.. Na megyek!-mondtam és indultam haza fele.
Levágtam az utat a Sötét Erdőn keresztűl. Nem értem miért hívják így. Nincs benne semmi ijesztő.. Ezt azonnal vissza szívtam mikor hallottam a farkasok vonyítását. Beparáztam. Egyre gyorsabban vettem a lépteket, míg megbotlottam egy fa darabban. Remek! Már csak az kell hogy jöjjön erre egy ragadozó és élve, védtelenül megegyen.. Nagy nehezen felálltam, körül néztem nincs e senki mögöttem. Egy lélek se.. Elindultam újra az ösvényen. Pár perc múlva megláttam a kastélyt. És.. Égett a szobámba a villany. Felrohantam és.. Bella szokásos módjára turkál a szekrényembe.
-Mitcsinálsz? Mit keresel?-kérdeztem.
-Egy tűz piros ruhát. Tudod ma jön Jack.
-És ahoz ki kell öltöznöd? Nem mindegy milyen ruhában vagy?
-Képzeld nem.. Na, segítesz?-kérdezte. Kivettem egy piros ruhát.
-Megfelel?-kérdem gúnyosan.
-Tökéletes! Menjünk! Lehet már itt is van..-idegeskedik Bella. Igazából semmi kedvem most jópofizni egy.. "Vendégnek".
ESTÁS LEYENDO
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasíaA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...