78.Visszatért

317 29 0
                                    

Itt a következő rész. Mivel holnap/holnap után nem leszek "internet,wattpad és egyéb eszköz" közelében.. Mert egy erdőben leszünk. Hurrá! Nos. Minek pofázok ennyit? Lássunk csodát!

Már épp száltunk volna be a kocsiba, mikor Cameron rohant ki hozzánk.

-Megmondtam, hogy itt maradsz! Cameron, lázas vagy! Pihenned kell!!

-Nincs semmi bajom. Megyek veled.-mosolygott. Beszívott??

-Nem mész sehova!-toltam vissza az ajtó felé, de nem mozdult. Hát igen.. A kerti törpe nem tudja eltolni a Mount Everest-et.-Ryan! Szólj kérlek Shan-nek, vigye vissza őt-bólintottam a beteg felé.

-Mondom jól vagyok! Ryan szálj ki! Én megyek-indult a kocsi ajtóhoz. Beült és durcásan becsapta azt.

-Miért?-mondtam az ég felé, mintha lenne fent valaki.

Én is beültem. Ha nekem rosszul lesz nem fog érdekelni, kinyitom az ajtót és kirugdosom a kocsiból és szólok, hogy hajtson tovább.

-Mi a bajod?-nézett rám.

-Semmi.. Csak az, hogy tiszta láz vagy és te még elakarsz menni az ágyból. Ég világon semmi probléma. Tényleg..-néztem ki az ablakon. Inkább, minthogy a szemébe nézzek.

-Mostmár mindegy..-mosolygott. Elérte a célját. Nem tud egyedül hagyni 2 percre. Nem kell nekem testőr!

-Meg tudom magam védeni.. Nincs szükségem arra, hogy figyelj rám!

-Persze.. Nagyon tudsz magadra vigyázni-nevetett.-Csak nem szeretném, hogy ismét elraboljanak Apám emb.. Semmi.

-Tessék?? Mi köze ehhez Benjamin-nak?-kérdeztem.

-Ideje megtudnod-hajtotta le a fejét.

-Mégis mit?

-Kezdjem a legelejéről?-nézett rám.

-Még szép!

-Inkább.. Azt mondom ami tisztán látszik. Na szóval. Apámnak nagy szava van az ilyen, "fekete" munkák/dolgokban. Vagyis elad-megvesz. Nos, te, mint legértékesebb "áru".. Felkeltetted a hasonló emberek (mint Apám) figyelmét. És már többen is próbáltak megvenni,elcserélni, elrabolni. Apámnak van egyetlen egy ellenfele, aki ugyanolyan befolyásos, mint ő. És ennek a férfinek a fiai raboltak el téged. David és Robin, ha jól emlékszem ez a nevük. Ennek a férfinek, eszében sem volt téged eladni. Max Apámnak hatalmas összegért. Az Arénába is csak azért kerültél volna, mert észrevette a férfi Apánk kocsisát és azt gondolta, hogy itt van éshogy feldühítse őt.. Behivatott téged is oda. Csak két bökkenő volt. Tudtam, hogy ott leszel ezért elküldtem Shan-t. Mivel őt nem ismerik csak engem és Brian-t.. És összekeverték Apánkkal. A másik, hogy te is elájultál, mert lefizettük az egyik őrt, hogy rakjon valamit este a.. Erről nem kell tudj!-nevetett.

-Szóval.. Benjamin és az a férfi sem akart eladni? És miért akarnának eladni?? Mi vagyok én egy tárgy? És ebbe mikor egyeztem bele? Hogy csak úgy eladhasanak?!-akadtam ki.

-De nem fognak. Ahhoz túl nagy az értéked. Csak pár tisztavérű maradt.-mondta.

-Bocsánat, de megérkeztünk!-szólalt meg a sofőr. Kinyitotta előttem az ajtót, én pedig kiszáltam. Ilyen gyorsan eltelt volna olyan sok idő? Nővérem ott várt az ajtóban.

-Nem siettél.-nevetett.

-Miért hány óra?

-Fél hat múlt 3 perccel.-nézte az óráját.

-Volt miről beszélgetnünk-mosolygott Cameron és megfogta a derekam. Amit észre is vett Esme.

-Udvarlód is van?-nézet rám nagy vigyorral az arcán. Majdnem megfulladtam. Elkezdtem köhögni.-Csak viccnek szántam! Nehogy megfulladj nekem!-nevetett.

-Jól-köhögtem.-vagyok.

-Biztos?-fogta meg a vállam Cameron.

Felnéztem és láttam az egyik szobában egy női alakot. Visszatért a nő? Lehetetlen! Már pár hónapja nem volt látomásom! Nem lehet, hogy újra itt legyen..

Elájultam.

Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUNDonde viven las historias. Descúbrelo ahora