88.Aurora

281 25 2
                                    

Sétálgattam a folyóson, mikor hallottam, hogy 2 ember suttog. Hm.. Pletykálnak a szolgálók?

-Hallottad az.. Átok ügyről a..-suttogta egy cseléd a másiknak.

-Hallgass asszony!-utasította a férfi.-Jól tudod, hogy nem mondhatod ki a nevét! Sem a Hercegnőnek sem..-nézett körbe. Szerencsére nem látott meg. Folytatta tovább.-Mondd mi történt!

-El akarják bújtatni.. Az úrnő mióta.. Meghalt. Benjamin pedig..az ő erejét akarja/akarta. Ezért megakarja ölni.. -mesélte a nő.

Engem akar megölni? A felesége miatt?

-Aurorát.-fejezte be a mondatát a férfi.

Ki az az Aurora? Azt hittem nálam van az ereje! Meg kell találnom azt a lányt..

-Mit suttogtok itt?-kérdezte egy őr a két szolgálótól.-Gyerünk dolgozni!

Bólintottak és elsiettek.

Nem hagy nyugodni.. Ki az az Aurora? Cam! Hol van Cameron?! Ő talán tudja..

Felsiettem majd le.. Benéztem az összes irodába de nem találtam. A tető! Ott lesz..

Felrohantam a lépcsőn. Párszor meg is botlottam. De sikerült megtalálnom.

-Futottál?-nevetett a földön ülve.-Gyere Hercegnő!-mutatta a kezével, hogy üljek mellé.

-Ki az az Aurora?-tettem fel a kérdést.

-Nem tudod?-lepődött meg.

-Nem.

Csak nevetett. Miért nevet?! Valami vicceset mondtam volna?

-Komolyan nem tudod ki az az Aurora?-mosolygott.

-Nem!

-Hogy hívtak téged a szüleid?

-Mint Nicholas és te is. Hercegnő-válaszoltam.

-És tudod mi a.. Keresztneved?-kérdezett ismét.

-Perszehogy..-gondolkoztam el.

-Ha megkérdezték a neved.. Mit mondtál?

-Még sosem kérdezték. Mindig tudták, hogy ki vagyok.-mondtam. Ez már zavaros.

-Aurora..-sóhajtott.-Te vagy..-nevetett.

-MI A BAJOD?!-kérdeztem felállva. Nem hiszem el. Eddig nem is tudtam mi a nevem?? Nem is foglalkoztam vele.. Miért minden most derül ki? Nem kellett volna oda menjek.. Minden.. Rossz lett. Kiderült, hogy.. Ez sok. Nem lehet. Miért pont velem történik meg?!

-Nyugodj le! Kérlek..-ölelt meg.

Nem is vettem észre, hogy elkezdtem sírni. Nem változhattam át ennyire.. Gyenge lettem.

Várjunk.. Ha sírok akkor.. Ne! Látni fogja! És nincs rajtam olyan ruha ami eltakarná a kezem.. Basszus!

Mikor szomorú vagyok.. Megjelennek a kezemen vágás nyomok. Nem én csinálom! Hanem csak úgy.. Sebes lesz a karom. Vágasok a csuklómon. Erről pedig csak én és Bella tud. Neki szerencsére nincs ilyen, de "megérzi" ha megtörténik ez velem. Lehet ez valami iker szokás..?

-Mi van a kezeddel??-kérdezte. Észrevette. Ezt nem akartam.

-Semmi-takartam a csuklóm. Letöröltem a könnyeket.-Beszéljünk másról-eröltettem magam egy kamu mosolyt.

-Nem.. Most kivagy. Gyere menjünk!-ölelt át és elindultunk lefelé.

-Benjaminnal mi van? Tudsz már valamit?-álltam meg. Nem megyek sehova. Ott bent mindenki bámulna rám. Nicholas is elárult. Senki sem már a régi..

-Ez sok volt neked! Kérlek.. Menjünk!-nyaggatott.

-Nem! Válaszolj arra amit kérdeztem!-utasítottam.

-Keres téged.. Nekem pedig haza kell menjek mert még a végén gyanút fogna. Sajnálom.. Muszáj itt hagyjalak.

-Hogy..?-sírtam ismét. Nem teheti! Ő mondta, hogy segít és most cserben hagyna? Nem. Nem fog érdekelni ő sem.-Ja.. Igen persze. Menj csak. Benjamin ne feltételezze, hogy segítettél!-mosolyogtam könnyes szemmel.

-Rendben leszel?-néz rám. Miért ilyen gyönyörű zöld a szeme?

Bólogattam. Megölelt és ott hagyott. Megfordult az agyamban, hogy elmegyek. Ne tudja merre.. De túlságosan kötődök hozzá. Miért kell nekem még egy gyengepont?

Látomás.

-Mondd, mennyin múlott, hogy megöld?-kérdezte egy ismerős férfi hang.

-Majdnem megtettem. Megfojtottam volna gyermekeim anyját. Hideg vérrel megöltem volna. De befutott sírva a megmentője. Megölelte a lábam. Bőgött. Van még bennem valamennyi ember, így nem tettem. Rákiabáltam, hogy takarodjon ki.. A fiam pedig leült az asztalomhoz és..-hullott egy könnycsepp az arcára. Benjamin valaha is gondolt a gyerekeire?-mosolygott. Nem tudom miért, de mosolygott. És.. az mondta.. Hogy bármit is kérek.. Ő megcsinálja. Azóta akarom, hogy ő lépjen a helyembe. Cameron fiam..-fordult az ablak felé. Az ismerős hang, viszont az egyik testőre, aki bezárt Benjamin feleségének a szobájába.

Ez.. Hogy kapcsolódik ahhoz, hogy el akarok menni? Mindig is tudtam, hogy Cameron-t akarja a helyére. Egyetlen fia aki mellette állt. De ezt nem gondoltam volna, hogy pont ő védte meg az anyját. Cameron midig is "utálta" őt. Mégis miért akarta az a nő, hogy ezt lássam?

Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin