Když jsem se ráno probudila, celý barák už byl vzhůru nohama. 25.12. totiž každoročně odjíždíme na Slovensko za babičkou, kde jsem do dalšího dne.
Bylo už docela pozdě, máma mě asi zapomněla vzbudit. Ale to mi nevadilo. Alespoň jsem měla čas, podívat se na dárek od Jesseho.
Sedla jsem si ke stolu a pomalu sundala mašličku. Chtěla jsem si ho nechat.
Když jsem otevřela krabičku, přísahám, že jsem na chvíli přestala dýchat. Seděla jsem nad tím s otevřenou pusou a vykulenýma očima.
Bylo to něco neskutečně krásného. Řetízek z chirurgické ocele s přívěskem ve tvaru nekonečna, ve kterém bylo vepsáno: ❤Jesse. Byl pro mě symbolem toho, že mě bude navždy milovat. Je to romantik. Miluju ho. Udělal mi obrovskou radost. Hned jsem si ho dala na krk, protože byl dost dlouhý. Ale nepochopila jsem, na co je tak další očko.
Vyrazila jsem dolu do kuchyně za mamkou. Hned po snídani jsme vyrazili.
Až na hranicích jsem si uvědomila, že jsem si nevzala nabíječku, takže se mi brzy vybije telefon.
Ale i tak jsem napsala Jessemu.
Ahoj milacku! Moc dekuju za
krasny darek! Miluju te a navzdy
budu. Brzy se mi vybije telefon a
nemam s sebou nabijecku. Tak
se neboj, az ti nebudu odepisovat.
Miluju te, tvoje Jess.Odeslala jsem mu tu zprávu a telefon vypnula. Čekají mě ještě dva dny a telefon budu potřebovat.
Na Slovensku to bylo suprový. S Esme a Karlem jsme si večer pořádně užili a pokecali. Rodiče nám dovolili si venku ve sněhu rozdělat oheň a sedět u něj. Bylo to krásné. Slovy se to nedá popsat.
Když všichni odešli dovnitř, protože jim byla zima, já ještě zůstala a myslela na Jesseho, jak by se mu tu hrozně líbilo.
Zapnula jsem telefon a chtěla mu tu krásu vyfotit. Jenže byl celý zpomalený a k tomu jsem měla zmrzlé prsty.
Položila jsem si ho do klína, a zpod oblečení vytáhla řetízek. V tom živém světle od ohně vypadal naprosto božsky. Nedalo mi to a usmála jsem se na něj a potom mu dala pusu a při tom myslela na Jesseho.
Začaly se mi do očí hrnout slzy, když v tom mi začal vibrovat telefon. Někdo mi volal.
„Ano?" Vzala jsem to a ani se nepodívala, kdo to je. Z hlasu mi bylo slyšet, že jsem brečela a v tu chvíli se mi to nechtělo skrývat.
„Lásko, ty pláčeš?" Byl to Jesse. Jediné jeho slovo, co slovo i zvuk bych poznala.
„Miláčku, mně se strašně stýská. Děkuji moc za dárek, je nádherný."
Jesse se usmál. "To nic není. Hlavně, že se ti líbí. Mně se taky stýská. Ale vydrž to, už brzy budeme spolu."
„Já vím, ale tady je tak krásně. Škoda, že tu nejsi."
„To je pravda. Ale co není, může být."
„Počkej, jak to myslíš?" Nechápala jsem ho. Nedocházelo mi, co chce říct.
„Myslím to tak, jak říkám," ozvalo se z telefonu, ale slyšela jsem to i mnohem silněji. „Otoč se."
Rychle jsem se otočila a tam stál osvětlený ohněm. On, důvod mého života.
Nenechala jsem ho nic říct a hned ho objala a začala líbat.
Když jsem ho pustila, konečně jsem se na něj podívala a byla schopna mu něco říct.
„Co tady děláš? Jak ses sem dostal? Nebudou tě vaši hledat? A a..."
„Pšš. Dost otázek. Jsem tu, a to je hlavní. Miluju tě a tohle jsem musel vidět. Doufám, že nevadí, že jsem přijel."
„To víš, že to nevadí. Naopak, aspoň si tohle užiješ se mnou na živo."
Sedli jsme si k ohni, dívali se do něj a nic neříkali. Bylo mi krásně. Měla jsem na něm položenou hlavu a prsty jsme měli propletené.
Začala jsem usínat, možná jsem dokonce už i lehce spala, když přišel táta a mluvil s Jessem. Miluju ho. Tohle pro mě ještě nikdy nikdo neudělal a asi už ani neudělá.
Ahojky!! Tak tu máme další část, další kapitolu. 40 část a 31.kapitola. Děkuju!!!
Omlouvám se, že to trvalo trochu déle, ale mám toho letos hodně už od začátku. V každém případě si na Váš, na mé věrné čtenáře, udělám vždy a ráda čas. Uvidíme, jak to bude vycházet.
Budu se snažit tak 2x, 3x do týdne, podle inspirace a času přidávat.
Jak jste si představili dárek pro Jess? Moje kamarádka, která můj příběh čte a nic o něm dopředu neví, mi ho nakreslila. (Toto byla jediná věc, kterou věděla dříve, než vy)
Děkuju, Kačí 😃😘Děkuju i Vám všem ostatním za každé přečtení, komentář i hlas. Moc si Vás vážím. Mám vás ráda.
Vaše Cath❤
ČTEŠ
Spojeni hudbou
RomanceVstoupil do jejího života. Zamilovala se do něj. Vše se zdálo být dlouhou dobu dokonalé, protože on miloval ji. Ale nic není napořád. I na sebekrásnějším diamantu se časem objeví drobné prasklinky nebo škrábance, přesně tak jako se nové zkušenosti v...