Pohled Jesseho
Nikdy bych netušil, že narazím na takové ho člověka, jako je Jess. Kdysi, ještě než jsme se přestěhovali ze St Ives sem, jsem si užil své.
Ve školy náznaky šikany a mimo školu vlastně žádný život.
Pro upřesnění, ta šikana nebyla ve formě, že by mi nadávali, ne o do mě strkali nebo kopali. Ale byla to taková ta tichá, přehlížící. Nikdo si se mnou nepovídal, nikdo se mnou nechtěl pracovat a tak.
Toto mě dovedlo k jednomu rozhodnutí, které v té době bylo jediné možné. Dnes toho velmi lituju.
Dny běžely a já se jednoho dne v osmém ročníku přihlásil na klavírní soutěž. Tak jsem poprvé a na dost dlouhou dobu i naposledy, viděl Jess. Tu malou blondýnku, která mně učarovala už na první pohled.
Po té soutěži, kterou vyhrála a já se umístil na druhém místě jsem ji nikdy neviděl.
Tedy až do doby, kdy jsem se dozvěděl, že se stěhujeme do Bristolu. Od té doby dostal můj život nový směr.
Kdybychom se nepřestěhovali, neměl bych to, co mám. Jess. Tu nejlepší holku, co vůbec znám. Občas se k ní chovám opravdu jako blbec, ubližuju jí, ale za to nemůžu. Jako by mě něco měnilo.
Od té doby, co jsem ji znovu potkal, se mi změnil život. A to o 180 stupňů. Nejen tím, že se mě ujala, ale zůstala se mnou, i když jsem byl nesnesitelný.
Věřte nebo ne, ale nikdy bych si nemyslel, že tak úžasný člověk exisuje. Rozhodla se, že se mnou bude chodit, vzala mě s sebou na pohřeb její tety, dala mi lístky na mou nejoblíbenější skupinu R5. Ale to nejvíce, co mi mohla kdy dát je to, že je. Také to, že mi odpustila a vrátila se ke mě. Miluju jí a nikdy o ni nechci přijít. I když to jednou přijde.
Ahoj ☺️
Speciální kapitolka je tu pro vás za neuvěřitelných 50K přečtení a téměř 4K hvězdiček. Jste úžasní. Zasloužíte si mnohem více, než vám mohu dát.
Děkuji, to díky vám jsem tam, kde jsem a také stále píšu.
Je to trošku jiný pohled, než na který jste zvyklí z jiných příběhů. Doufám, že jsem moc neprozradila.
Mám vás moc ráda a ještě jednou moc moc děkuji!
Vaše Cath❤️PS:Všechno nejlepší všem Kačenkám.
PSS: Děkuji za krásný dárek 😘
ČTEŠ
Spojeni hudbou
RomanceVstoupil do jejího života. Zamilovala se do něj. Vše se zdálo být dlouhou dobu dokonalé, protože on miloval ji. Ale nic není napořád. I na sebekrásnějším diamantu se časem objeví drobné prasklinky nebo škrábance, přesně tak jako se nové zkušenosti v...