Jako první přijela Katie.
"Ahoj, tady je to nádherný. Kde je Jesse?"
"Ahoj. Má dole práci a vrátí se až večer." objala mě a vrazila mi do rukou tašky.
"Díky. Hele, to je všechno?"
"Jess, blázníš? Tohle je minimum, zbytek přiveze Annie s její starší sestrou. A..." přiblížila se ke mně a rozhlížela se, zda nás někdo neposlouchá. Když se ujistila, že nikdo, tak pokračovala "A slíbila, že přiveze i něco na povzbuzení nálady."
"Doufám, že nic z čeho by byl problém."
"Ježiš, ty si děsně úzkoprsá. Odvaž se!"
Začínám mít pocit, že tahle párty je jedna velká hloupost a chyba.
Celou dobu, co Katie znám jsem si myslela, že je taková tichá puťka, ale teď začínám mít pocit, že je to divoká dračice.
S blížícím se večerem se začali sjíždět všichni hosté. Bylo jich hodně a většinu ani neznám.
Večírek byl v plném proudu a Jesse stále nikde. Byla jsem z toho hodně nesvá.
Vyšla jsem ven a sedla si na lavičku. Byla na ní deka, takže mi ani nebyla zima. Vzala jsem telefon a vytočila Jesseho číslo.
"Halo?" ozvalo se po chvilce z telefonu.
Už jen podle tohoto slova jsem poznala, že je to Jesse.
"Ahoj zlato, kde jsi? Už jsem o tebe začínala mít strach."
"Promiň, měl jsem zavolat dřív. Nějak se nám to tu nahromadilo. Dlouho tu nikdo nedělal pořádně papírování. Dokud tu jsem, tak to musím udělat. Promiň, je mi to líto, ale dřív než o půlnoci to tu asi nezapíchnu. Co vlastně děláš nahoře?"
No, co mu řeknu? Mám tu pro tebe překvapení? Je tu párty, která je pro tebe? Nebo mám lhát? Opravdu nevím.
"Jess? Jsi tam?"
"Co? Promiň, zamyslela jsem se. Já, no, chtěla jsem tě překvapit a uspořádala jsem pro tebe párty, která je teď v plném proudu."
Na druhé straně bylo chvilku ticho.
"Aha. Hele, já už musím končit. Mám tu ještě hodně práce. Tak si to tam užij a nezbořte dům. Pa."
Nestihla jsem se ani rozloučit a položil to. Co s ním zase je?
Seděla jsem venku ještě asi půl hodiny, dokud jsem toho nezačala mít dost. Zvedla jsem se a vešla dovnitř.
Došla jsem až k věži, ze které se linula hudba. Otočila jsem prudce na maximum a poté ji úplně vypnula. Všichni začali nadávat a otočili se na mě.
"Končíme! Lidi, je mi to líto, ale hlavní hvězda nepřijde. Takže to ukončíme. Uklidíme, klidně tu můžete přespat, to je jedno. Ale hlavně buďte už zticha." byla jsem na ně docela nevrlá, protože jsem už měla všeho dost. Vlastně i Jesseho.
Úklid jsem dala na povel Katii a šla jsem se projít. Bylo sice kolem půl dvanácté, ale všude bylo plno světla. Popošla jsem kousek ze svahu a složila jsem se do sněhu. Klekla jsem si a začala si vzpomínat na to, jak jsem si myslela, že ten dnešek bude vypadat.
Najednou mě někdo vzal zezadu za pas. Hrozně moc jsem se lekla a vyjekla, jako vlk. Když jsem se otočila...
N.\=H
Ahojky! Moc se omlouvám, že až dnes, ale prostě nějak nebyl čas. Ale konečně je tady.
Na konci jsem vás chtěla trochu napnout, abyste mohli hádat, kdo se tam asi oběví. Typujte, kdo to bude.
V pátek, nebo v sobotu přidám asi poslední letošní část. Možná i před novým rokem :) tak se těšte!
Moc děkuju za všechna zobrazení, hvězdičky i komentáře. Posouváte mě kupředu. Děkuji i za veškerou podporu, o které ani většina neví.
PS: Už nestíhám napsat slibovanou část, tak alespoň takto bych vám všem chtěla popřát krásné vánoce, bohatého Ježíška a vstup pravou nohou do nového ruku 2017.
Vaše Cath❤
ČTEŠ
Spojeni hudbou
RomanceVstoupil do jejího života. Zamilovala se do něj. Vše se zdálo být dlouhou dobu dokonalé, protože on miloval ji. Ale nic není napořád. I na sebekrásnějším diamantu se časem objeví drobné prasklinky nebo škrábance, přesně tak jako se nové zkušenosti v...