Informace k alfa/beta/omega universu

724 54 0
                                    

Upozornění: Tyto informace se vztahují jak obecně, tak i jako uzpůsobené verze, proto doporučuji si pravidla přečíst i od jiných autorů, aby byla lépe pochopena :) Jsou upravená, aby mi seděla do příběhu ;) Proto jsou informace, které jsem si přibarvila, oddělené kurzívou.

Alfa 
Dominantní jedinec. Ve společnosti jsou nejvíce postavení, mají velkou moc, častou jsou například ředitelé nebo majitelé. Alfy si mohou označit více Omeg, nemusí být nijak věrné, zato jsou velmi majetnické a lakomé. Jsou schopny se za vybranou Omegu i poprat s jinou Alfou.
Alfy jsou upíři, silní, téměř neporazitelní jedinci s pevnou, nezlomnou vůlí vůdce.

Beta

Nejsou tak silné jako Alfy, zastávají obyčejné funkce (prodavač, účetní,...). Vůči Alfám jsou bázlivé a bojí se jich, zato nemají příliš v lásce Omegy, kterými mohou i pohrdat, ať už z vlastní vůle, nebo donuceně. Nemají tak dobře vyvinutý čich, jako mají alfy. Jsou to obyčejní lidé povahy stádové ovečky.

Omega

Poddajní, submisivní jedinci. Nejsou moc fyzicky zdatní, ani inteligentní jako Alfy či Bety, ale jsou samozřejmě výjimky. Potřebují Alfy, aby přežili. Při heatu mají velkou šanci otěhotnět a to jak ženy, tak muži. Jsou vlastně jediný, kteří jsou schopni m-pregu. Jsou to neko, lidé s ušima a ocasy většinou koček, ale najdou se i jiná, například psi či lišky a jiné šelmy.

Heat

Obdoba ženské menstruace. Prožívají jí pouze a jedině Omegy. Jde o přesně se opakující periodu. V tomto období jsou mimořádně nadržené a byly by schopné vlézt do postele s každou Alfou, co by jim přišla pod ruku. Heat se opakuje jednou za 2 měsíce s téměř až železnou přesností.

M-preg

Jak už název napovídá, m-preg (male pregnancy) je těhotenství u chlapců a mužů. Otěhotnět takto mohou pouze Omegy a to i mimo heat. Nijak se neliší od ženského těhotenství, tj.: trvá 9 měsíců, šance na dvojčata, trojčata, atd. je stejná, prožívá si stejné pocity,...
Těhotenství u Omeg může přivést na svět jakéhokoliv příslušníka skupiny, může to tedy být Alfa, Beta i Omega. U dvojčat jednovaječných se toto nemůže lišit, u dvouvaječných se to může lišit, to samé platí pro trojčata, atd.

Supresiva

Potlačují hladiny feromonů v těle, heat je potlačen. Tablety nezabraňují těhotenství. Ačkoliv jsou dostupné v lékárnách, mnoho Omeg si je nemůže dovolit kvůli ceně. Mají bledě modrou barvu přecházející do levandulově fialové a chutnají po vejcích.

Rut

Nastane poté, co Alfa ucítí feromony vydávané Omegou, která má právě heat. Ihned jí instinkty donutí Omegu vyhledat a spářit se s ní. Nastává okamžitá nadrženost. V tomto období Alfy často nejednají hlavou a ačkoliv jsou inteligentní, velmi snadno ztratí kontrolu nad svými činy, pokud nemají dostatečně silnou vůli, která je udrží při vládě nad jejich tělem.

Knot

Knot je vlastně maličká "boule" na údu Alfy, udrží erekci další půlhodinku. Objevuje se při vyvrcholení. Zároveň se neobjevuje u všech, posledních několik desítek let se tato schopnost vytrácí kvůli upouštění od 'zvířecích' zvyků. Objevuje se maximálně v generaci 35 let a výše, u mladších zřídka, až nikdy.

Bond

Bonding je aktivita, která se projevuje u Alf. Alfa si tak k sobě připoutá Omegu poutem, které téměř nelze zrušit. Jde o takový kousanec do krku. Alfa si tak 'zabírá' Omegu, aby nemohla být odcizena jinou Alfou. Kousnutí při heatu je trvalé a nezmizí, mimo heat jde pouze o značku 'Moje, nešahej na to.' a neplatí to jako svázání poutem. Při tom se musí smísit krev Omegy a Alfy, čímž mezi nimi vznikne pouto. 

Mates

Alfa a Omega, které pojí bond vytvořený při heatu. Alfa může mít více Omega-mates, ale Omega může mít pouze a jedině jednoho Alfa-mate. Lze ho zrušit pouze smrtí Omegy, pokud zemře Alfa, Omega je stále neschopná mít jiného Alfu.

Self-lubricating

Omega během heatu sama vlhne, nepotřebuje tedy přípravu. Stejně jako u knotu, upouští se od toho, ale ne v takové míře. Stále se drží od generace 10 a více let.

Alfa hlas

Pro Alfy rozkaz, pro Bety křik, ale pro Omegy krátká, ostrá bolest.

Shape Of YouWhere stories live. Discover now