Marco - tučně
Rei - tučně podrženě
Basil - normálně
Ethan - kurzívou
Mamoru - podtrženěUpozornění: 15+
Vyděsil jsem se, když Ethan utekl. Marco si o nevšímal a dožadoval se dalších polibků, ale já odmítal a to razantně.
"P-počkej -uhm -Marco..." odtrhl jsem se a lehce ho odstrčil, aby pochopil, že nechci.
"Mám o něj strach...Mám o Ethana strach." šeptl jsem a sklopil oči. Marco mlčel.
"Mohl bys na něj dohlédnout dokud budu tady?" zeptal jsem se. S povzdechem kývl a natahoval se pro polibek, ale s tím jsem se nespokojil.
"Opravdu se o něj bojím je můj nejlepší kamarád...kromě tebe samozřejmě...a ještě rád bych se s ním stýkal a...a ta no...." nervozitou jsem žmoulal cíp peřiny."Dobře, dohlédnu ti na něj, ano?" usmál jsem se k jeho spokojenosti a počkal si na vytoužený polibek, který mi byl konečně dán. Hodlal jsem Reiovi ukázat, co umím hezkého...
Jemně jsem ho políbila na krku a poodhalil mu rameno, kde přistál další polibek. Ošil sebou. Došlo mi, že se dívá na dveře. Vstal jsem a zamkl je.
"Lepší?" uculil jsem se. Nervózně kývl. Vrátil jsem se k němu a na rovinu mu triko stáhl.
"Dlouho jsi neměl nic hezkého..." zašeptal jsem mu do ouška a jemně za něj zatahal. Reiovi vždy stačilo málo, aby byl vzrušený až na půdu.Noc pro mě byla naprosto dokonalá. Ještě při nočním návratu domů jsem přemýšlel nad tím, co jsem právě prožil za úžasné chvíle, které se nedokázali rovnat ani panně či zkušené slečně.
Diego mi začal opečovávat bradavky a Aron mě vysvlékl z kalhot i trenek a jemně mi pusinkoval již ztopořený úd. Tím počkal, až se k němu dolíbá i Diego a začal si všímat mých varlat. Staršímu bratrovi přenechal penis. Diego neměl problémy dostat většinu mé délky do pusy a jazýčkem se pěkně o něj staral. Byl jsem štěstím bez sebe. Můj vrchol se blížil závratným tempem.
"K-kluci....u-už..." zavzdychal jsem. Diego mě hned pustil z pusy a doslova si s Aronem počkali, až jim moje bílá nadílka přistane na obličejích. Aron pak trochu nejistě olízl z Diega trochu mého spermatu. Pak Diega i políbil. Nejistý polibek se rychle zvrhl do divokého zápasu jejich jazyků od nadvládu. Musel jsem se uculit. Tak na tohle už nikdy žádná holka mít nebude...
"Teď je řada na mě..." klekl jsem si k nim a vybral si za cíl Diega."M-Marco..." zavzdychal jsem a zčervenal. Líbal mě na ramenou a hrudi, občas jeho polibky za sebou zanechali rudé skvrnky. Bylo mi to velmi příjemné, ale zároveň jsem se styděl. Styděl jsem se, protože jsem se cítil být vzrušený a velmi rychle se to projevovalo.
"Ahhh..." zavrněl jsem nahlas, když rty zavadil o jednu mou bradavku. Dlaněmi jsem pevně sevřel prostěradlo a zaryl do něj prsty. Odtáhl ze mě peřinu a odhalil tak moje bříško zalepené velkými náplastmi. Těžce jsem oddechoval a snažil se tišit svoje citové výlevy na co nejtišší. Dlaní něžně přejel z mé hrudi na bříško, kde se hravě vyhnul zranění a zamířil ke kalhotám. Ani jsem se ho nesnažil zastavit. Jeho rty se vrátili k těm mým a jemně mě tahaly za spodní ret.Dlaní jsem ho hladil přes látku trenek. Cítil jsem, že velmi rychle tvrdne.
"Líbí se ti, že?" zašeptal jsem vzrušeně. Odtrhl hlavu a zavzdychal si stranou. Vnikl jsem po látku svou dlaní a hladil jeho délku. To už Rei nevydržel. Nikdy neměl výdrž a jak vidím, akorát se mu ještě zmenšila během pobytu tady.
Rei se mi udělal na ruku. To mi nestačilo, dráždil jsem ho dál, dokud se mu znovu nepostavil. Kňučel a vzdychal, pevně svíral oči a držel v sobě steny. Sálalo to z něj, byl na pokraji spadnutí do stavu, který bych nazval jako neukojitelná nadrženost.
"Tak? Spokojený?" zeptal jsem se naprosto šťastná jeho reakcemi a políbil ho na tvář. Jen nesměle kývl a konečně otevřel oči.Diego skončil na zádech. Maličko jsem Arona odehnal a zabral si jeho rozkrok jenom pro sebe. Aron tedy zaujal místo u hrudi svého staršího bratra. Já svým jazykem napodoboval Diega jak nejlépe jsem uměl a snažil se mu předvést, že já to umím taky. Ovšem pro mě byla jeho velikost už trochu moc a tak jsem se dostal s obtížemi možná kousek za třetinu, ale i to evidentně stačilo k jeho spokojenosti. Všechno probíhalo v relativní tichosti. Nerad bych nečekanou návštěvu Ethana, který nepůsobil, že by byl z našeho vztahu nadšený.
"Mhm..." vrněl spokojeně Diego. Aron mu akorát značkoval krk, měl jsem šanci zazářit. Snažil jsme se být co nejlepší to jenom jde.
Jeho vrchol byl až za velmi dlouho dobu v porovnání se mnou, ale o to byl velkolepější. Diego vydal dvakrát tolik semene, co já. Nikdy v životě jsem neměl mužské sperma, i když jsem románek s pár chlapci měl, ale já byl vždy ten dominantní. Ale velmi rychle mi zachutnalo...
Poslední na řadě byl Aron. Toho se zhostil Diego jako hlavní iniciátor a já měl tak k dispozici, pouze Aronovo rty. Byl to úplně jiný kluk - rozhodně ne odměřený šprťák s chladnou povahou. Došlo mi, že on se umí projevit, ale...asi ne jen tak."M-Marco...Ty taky..." dlaní jsem se vkradl do jeho kalhot, abych mu také pomohl. Přišlo mi nefér, že bych byl jen já obsloužen - ikdyž jsme to asi i potřeboval. Dál jsme ho líbal a snažil se mu co nejvíce pomoci. Byl jsme hbitější a lepší, ale MArco se rychle naučil, co dělám já, takže se moje vlastní pohyby přenášeli i na mě. Byl jsme naprosto spokojen a vypustil z hlavy ten incident s Ethanem. Určitě je všechno v pořádku a nic se neděje, možná se jenom lekl.
Došel můj druhý vrchol a Marcův první. Měl jsem v plánu srovnat účty, takže jsem si ho stáhl k sobě do postele a vysvlékl mu kalhoty, abych co možná nejrychleji dohnal skóre a zároveň na nás nikdo nepřišel. Rychle jsem mu párkrát promnul délku, aby se zase dostal do varu a rychlými krouživými pohyby dlaní jsem mu dělal dobře tak, jako on mě.
"Miluju tě, Marcoo..." zavrněl jsem a usmál se na něj. Taky se usmál a pohladil mě po vlasech. Odhadl jsme perfektně jeho vrchol a rychle všechno otřel do kapesníků. Pak jsem uklidil i zbytek a natáhl si triko. Marco mě ještě jednou políbil a pak šel odemknout, abychom se nějak neprozradili třeba takto. Všechno vypadalo normálně a nikdo se nikdy nesměl dozvědět, co se tu mezi námi stalo. A hlavně ne rodiče!Jo, zase mi to trvalo, já vím, já vím :D Ale zase tu máte něco trochu vášnivějšího :P no ne?
Myslím, že tímto jsme překročili hranici 1k čtení :) děkuji mooooooc :3 Rozhodně nechci končit, teď jsme teprve na začátku :P
YOU ARE READING
Shape Of You
RandomSedm lidí, sedm životů, sedm duší. Dva upíři, jeden člověk. To jsou bratři Blairovi - Rei, Marco a Basil, známý také jako 'Rudovlasý vampíři'. Dva lidé, jeden neko. A to jsou také bratři, tentokráte Rodrickovi - Ethan, Aron a Diego. Osamělý neko. O...