Marco - tučně
Rei - tučně podrženě
Basil - normálně
Ethan - kurzívou
Mamoru - podtrženěPostupně jsem přišel nejen o triko, ale pak i o kalhoty. Nezůstával jsem nijak pozadu, strhal jsem z jeho těla také většinu oblečení. Nevím, kde se to ve mě vzalo, prostě jsem chtěl. Chtěl jsem cítit jeho tělo u toho mého...
"E-Ethiee-ahh!" zařval jsem na celý dům, když mi začal olizovat hruď, hlavně bradavky.
"Copak je?" uculil se na mě.
"J-ještě...ještě, prosím...!" svíjel jsem se pod ním slastí. Vrátil se k mé hrudi a otřel tváří o jednu bradavku.
"Miluju tě, víš to?" usmál se.
"Já tebe taky!" vykřikl jsem slastně, když jí nasál rty.Ráno jsem zase šel s tátou do práce. Už jsem byl schopen se nějak zapojit, ikdyž ne moc. Nejvýkonnější jsem ale nebyl. Stále se mi v hlavě obracelo téma Mamoru. Nakonec jsem usnul na stole. Zdálo se mi, jak se přede mnou kroutí kolem tyče svým svůdným tanečkem. Natáhl jsem ruku, abych se ho dotkl, ale zmizel a s ním i celý sen. Převážil jsem se na židli a spadl. Na mě se vysypala hromada papírů a zvuk protrhl výbuch smíchu mého otce následovaným smíchem jeho pracovníků. Uculil jsem se. Nebral jsem to zle, bylo to asi dost vtipné. I tak se mi zastesklo po tom černovláskovi...
Chyběl mi a hodně. Doufám, že...už brzy bude venku, u mě...Po svačině mě tahali zbytek dne po lese a nijak už nemysleli na schovávanou. Večer jsem je ukládal do postýlek. Dvě holčičky jsem nesl v náručí, byli úplně unavené. Hezky jsem všechny zakryl a s příjemným pocitem se vrátil na chatu. Byl tam nejenom Malloy, ale i parta jiných vedoucí od starších dětí. Měli tu chlast. A taky jsem cítil kouř z cigaret.
"No nene! Rudá hlavička se dostavila!" zajásal Malloy v lehce podnapilém stavu.
"Nazdar. Tady chudák Malloy zapomněl, jak se jmenuji. Tak se představím - jsem Basil Blair." představil jsem se drze. Jenom to u nich zahučelo.
"Tady Basil má na starosti děcka, ty druhý ode mě." pochlubil se Malloy. Sedl jsem si klidně k němu, vzal mu jeho lahev a lehce se napil.
"Tak...nemůžou přeci jenom chytré děti dát tady ke kolegovi s nízkou inteligencí, že? No jo..." dost jsem se krotil. U jeho přátel propukl záchvat smíchu. Museli být dost primitivní...Řval jsem jako tur slastí. Jeho rty se už přesunuly dost daleko, právě mi opusikovával bříško. U lemu mých trenek ale zastavil. To se mi moc nelíbilo.
"E-Ethie..." zavzdychal jsem a podíval se na něj.
"Mohu jít dál?" zeptal se s úsměvem. Ihned jsem zakýval nadrženě hlavou a zavřel oči spokojeností a vrcholem blaha. Cítil jsem jeho vlhounký jazýček jet po mém podbřišku. Moje trenky už letěly dolů. Jeho rty dorazily ke kořeni mého penisu a jemně ho políbily.
"Aaaah!" prohnul jsem se v zádech. Můj tep vylétl do nebeských výšek.
"Ššš..." tišil mě Ethan. Chytil mě za ruku a pevně jí sevřel. Cítil jsem jeho jazyk kroužit kolem špičky, pak rty hladce klouzající po mé délce a nakonec neskutečnou slast způsobenou péčí jeho úst."Marco...jenom tu poleháváš, takhle nám moc nepomůžeš. Jdi se projít ven, nadýchej se čerstvýho vzduchu, ano?" poplácal mě po zádech otec, když jsem ležel na stole zavalený papíry a hrál si s tužkou cvrnkáním jí do kopečka vytvořeného z papíru. Neprotestoval jsem. Vstal jsem a vyšoural se ven. Podrbal jsem se na bradě. Už mi celkem hezky zarůstala vousy. Pořád jsem musel myslet na Mamorua. Koukal jsem do země, když jsem do někoho vrazil. Zvedl jsem oči a viděl znovu toho vysokého Omegu. Jen se usmál.
"Kde je Mamoru? Jak mu je?" zeptal jsem se okamžitě. Dal mi ruky lahvičku od té tekutiny. Byla prázdná. Usmál jsem se.
"Vypil to? Budu ho mít tady?" ujišťoval jsem.
"Nevím, to opravdu nevím. Dal mi to Spasitel."
"Kdo je ten Spasitel. A vůbec...kdo jsi ty?"
"Jsem Louis, ale to není podstatné." popadl mě za rameno a táhl někam stranou. Tam se ke mě naklonil, objal mě jako by mě líbal a nastavil hlavu tak, že to vypadalo, jakoby snad mi dělal cucflek.Večer jsem strávil plněním slibu Malloyovi. Postupně jsem si k sobě přitáhl většinu jeho přátel, zůstali mu jenom dva podobného ražení jako on sám. No co...vrána k vráně sedá.
Kluci byli fajn...ale jinak se tam žádná holka
neobjevila, což byla škoda. Aron se mi z hlavy úplně vykouřil. Ne, že bych ho nemiloval...ale já byl prostě víc na holky. Hezký holky. Jako byla Ethen...
Někdy kolem jedné ráno kluci odešli, Malloy šel uraženě ven na terasu vykouřit za večer už asi pátou cigaretu a já vyrazil na obhlídku mých dětiček. Kluci spali do jednoho, ale u holčiček ne.
Když jsem nakoukl do jejich chatky, uviděl jsem jednu postýlku prázdnou. Byla malé Lis. Najednou mě někdo objal kolem nohy a zabořil malý obličejík k mému pasu.
"Lis, proč nespíš?"
"Mě se stýská, Basile..."
Vzal jsem jí do náruče, hodil přes ní mojí mikinu a vynesl ven. Sedl jsem si s ní na louku za táborem."Aaaah! Ahhh, Ethie-ee!" řval jsem nadrženě na celý dům. Nějak jsem si přestal hlídat svůj vrchol, byl až moc rychlý. Ucítil jsem pouze střípek orgasmu. Jakmile se to stalo, okamžitě jsem se vyděsil, že to Ethan má v puse. Prudce jsem otevřel oči a viděl, jak si Ethan olizuje prsty od mého spermatu.
"N-nejez to..." vydechl jsem zadýchaně.
"Jsi moc dobrý..." uculil se na mě. Polkl jsem. Měl jsem pocit, že mu to musím nějak oplatit. Vyhoupl jsem se do sedu a políbil ho. Ucítil jsem v ústech hodně zvláštní chuť...tak takhle jsem chutnal? Zatoužil jsem i po jeho chuti...ačkoliv to bylo spíš díky tomu vzrušení, než ze zdravého rozumu. Vášnivěji a vášnivěji jsem přidával na intenzitě polibků, až se Ethan ocitl pode mnou a slastně vrněl, když jsem ho líbal na krku. Svlékl jsem mu trenky a otřel o sebe oba naše rozkroky. Zavzdychal...Vrhl jsem se na jeho krk a začal ho zuřivě líbat."Spasitel je člověk, který dostal ven hodně, hodně týraných Omeg...Stále se snaží dostávat jiné a jiné ven, ale..na pár měsíců přestal. Řekl nám, že se tam rozšířila epidemie, co nesmí ven. Od té doby jsem ho neviděl, ale jednou jsem dostal jeho signál, že chce dostat ven dalšího..." šeptal mi do ucha.
"Řekl, že má jediného, co může promluvit o životech Omeg. Jediného, který může změnit tu tyranii Alf..." pošeptal vesele a odtáhl se.
"Mamoru...Mamoru může pomoci jiným Omegám?" zeptal jsem se ho.
"Ano. Pokud uvidí vláda, že Alfy Omegy zabijí...vydají zákon, který nás bude chránit." usmál se.
"A...aha..."
"Nebojte se...Spasitel ho zachrání. Dnes mi sdělil, že již svému Vyvolenému, jak ho nazval, začal vysvětlovat, k čemu byl vybrán." uculil se Omega a klidně ode mě poodstoupil.Tak po dlouhé době zase nová kapitola :) Jak se líbí?
YOU ARE READING
Shape Of You
AléatoireSedm lidí, sedm životů, sedm duší. Dva upíři, jeden člověk. To jsou bratři Blairovi - Rei, Marco a Basil, známý také jako 'Rudovlasý vampíři'. Dva lidé, jeden neko. A to jsou také bratři, tentokráte Rodrickovi - Ethan, Aron a Diego. Osamělý neko. O...