Tak dneska asi ještě jedna kapča, jsem tu dřív protože mám zraněnou nohu :/ O to víc možná budou vycházet kapitolky :) A písnička, kterou jsem použila není mnou smyšlena a možná někteří poznají 'Blue' (Da Be Dee) doporučuji v Nightcore nebo od Pelleka :)
Marco - tučně
Rei - tučně podrženě
Basil - normálně
Ethan - kurzívou
Mamoru - podtrženěVzbudil jsem se sám brzy ráno. Bylo asi pět. Vstal jsem a oblékl se, stejně by mě nebavilo jen tak ležet. Pak jsem si jen smířeně sedl na postel a zíral do země, když mě napadla docela šílená věc. Sáhl jsme po kytaře, pohodlně se opřel a začal si jen tak brnkat nějakou melodii. Nakonec se složila i do šílené písničky. Opravdu šílené.
"You listen up here's a story..." začal jsem a trochu si brnkal melodii.
"...about a little guy that lives in a blue world..." věděl jsem, že Reie fascinovala modrá. Ne úplně modrá, spíš taková azurová až tyrkysová.
"...and all day and all night and everything he sees is just blue like him inside and outside..." myslel jsem u toho na něj a že mu jí pak i ukážu, jakmile se za ním dostanu. Zpíval jsem dál a přidával i trochu na síle hlasu, jako bych to zpíval před publikem. Já byl svým publikem. Představoval jsem si, že tu je Rei a že mě zaujatě poslouchá.
Ráno ale nebylo jako každé jiné. Mamka ráno přišla s tím, že do školy nejdu a že všichni půjdeme za Reiem.
"Kde je Basil?" zeptal jsem se jí.
"Utekl, ale už jsme zavolali policie. Nevíme vůbec proč, v poslední době se výrazně zklidnil." povzdechl si táta.
"Hmm...Doufám, že ho najdou." špitl jsem, ale nemyslel jsem to nijak extra vážně. Já vlastně už odmalička neměl Basila moc rád, ale kvůli ostatním jsme ho toleroval. Ale když ublížil Reivo, přesáhl hranici.
Dorazili jsme za Reiem do nemocnice a já si sedl k němu. Hladil jsem ho po hlavě a po vlasech, když jsme si všiml, že je má rozčesané...Kdo mu je rozčesal? Sestřičky? Doktor? Rodiče? Nebo...ten Omega, co tu u něj věčně oxiduje?Policie mě odpoledne dovezla domů. Nikdo nebyl doma a tak jsem se dovnitř dostal pomocí náhradního klíče. Jenom jsem provinile seděl na gauči a povzlykával si. Netušil jsem, co se stane teď s Diegem. Zatkli ho a on kvůli mě půjde do basy. Nevím, jak ho dostat ven ani mu jinak pomoci. A bez něj je Ethan a Aron odepsaní.
K večeru jsem uslyšel cvaknout dveře. Rodina přišla. Když mě uviděli v obýváku, mamka se mi vrhla kolem krku."Kde jsi se nám toulal..."šeptal.
"Nedělejte ze mě Alfu, prosím..." prosil jsem jí. Nechápavě se odtáhla.
"Proč bychom to dělali, zlato?" zeptala se překvapeně a nevěřícně si prohlížela nejen mě, ale i tátu. Zamrkal jsem.
"Vždyť...vždyť jste se o tom včera bavili s Marcem..." řekl jsem trochu vyjukaně.
"Ale my se bavili o Reiovi. Dostal prášky, které by z něj mohli udělat Betu." vysvětlil táta. Zamrkal jsem.
"T-takže...V-vy mě nechápe Betou?" zeptal jsem se nevěřícně.
"Jistě." usmála se mamka. Objal jsem jí, ale téměř ihned na mě dolehl pocit neuvěřitelné viny. Kvůli mě je Diego ve vězení. Kvůli mě je Rei zraněný. Kvůli mě Aron a Ethan možná zemřou...Sledoval jsem ho. Sice mi ho bylo líto, ale velká část mě stále nevěřila, že to není pouze divadélko pro rodiče.
"Půjdu k sobě." řekl jsem tiše a vytratil se. Nebránili mi.
V pokoji jsem si ještě brnkal a brnkal a uvažovat o koncertě. Kde a jak ho udělat...A jako kdyby mi Dean s Jamesem na dálku četli myšlenky, zazvonil mi mobil.
"Čau Jamesi." pozdravil jsme starého známého.
"Ahoj! Hele, tak Dean podal pár inzerátů a na jeden někdo do několika hodin zareagoval. Prý že to je ale trochu zvláštní, ale perfektně placené."
"Víš, že s penězi já nemám problém..."
"Vím, ale...je to alespoň nějaký začátek! Tak bereme to?"
"A kde to je?"
"No, prý podá informace na místě..."
"Tak kde to je sakra?"
"Fajn, fajn! Je to v Omega čtvrti, v jednom pajzlu nebo co. Ale měly by tam být Alfy hlavně, asi nějaký zakázaný Cassino či co, já fakt nevím."
"No jo...a proč nás tam chce?"
"Oslavuje debut svého oblíbeného zaměstnance či co. Já nevím." to už James mrmlal. Věděl jse, že tohle vyslýchání nemá rád,ale mě to nedalo.
"Fajn, bereme to. Berete to vy dva, ne?"
"Myslíš, že bychom ti to říkali, kdybychom to nebrali?" uchechtl se.
"No jo furt. Takže mi pak napiš čas a datum, ať si udělám čas."
"Jo a...slyšeli jsme o Reiovi. Je všechno už v pořádku?"
"Jo, je mu už dobře, akorát je v umělém spánku. Snad se zotaví." povzdechl jsem si a raději změnil téma hovoru.
Večer, když dům utichl, jsem si vzal nějaké peníze z rodinného bohatství a pelášil do Omega čtvrti. Vběhl jsme do domu, kde bydleli moji přátelé - ikdyž Ethan není zrovna kamarádský typ, furt je to bratr Diega.
"Arone!" zatřásl jsem mladších z bratrů. Otevřel svoje krásné oči.
"Tady..." vrazil jsem mu veškeré peníze do ruky a objal ho. Jenom zamrkal.
"Co je to?" zeptal se.
"Peníze. Prosím, vezměte si je...omlouvám se, že jsem vám vzal Diega...kdyby něco, tady je moje adresa..." dal jsme mu na sebe kontakty.
"Máte přesně 5 000, snad to stačí...pokusím se sehnat víc. Co Diego, máte o něm zprávy?" vyptával jsem se hned.
"Nemáme, bohužel. A nevíme, jestli riskovat jít na služebnu, protože já jsem nezletilý a Ethan je Omega, takže by mohl být znevýhodněn." zavrtěl hlavou.
"Můžu mu nějak pomoct já?" zeptal jsme se ihned.
"Pokud vím, do 72 hodin by se měla složit kauce...ale nevím kolik je. Teď je to tak...69,5 hodiny." šeptal, aby nevzbudil třetího bratra.
"Dobře, zítra tam hned ráno půjdu a zjistím to. To slibuju." přislíbil jsem.
"Děkujeme." kývl Aron a sám od sebe mě objal. Od Diega jsem věděl, že Aron je citově velmi chladný a málokdy se zmůže jenom na nějaký projev. Tohle byl velký pokrok nebo velká chyba.
Poté jsem se tiše vytratil k sobě, kde na mě ale v pokoji čekal rozzuřený Marco.
'Kdes byl?!" zaburácel mi v hlavě.
"Byl jsem pryč, prosím, neřeš to." požádal jsem ho opatrně. Nemám náladu se hádat.
"Za holkama, co ty kurevníku?!" zařval už nahlas.
"Co ti je? Nebyl jsme za holkama, slibuju!" vyhrkl jsem vystrašeně, ale to už se na mě vrhl a začal se se mnou prát. To už jsme si líbit nenechal a začal mu všechny rány pečlivě vracet.Tak jo :) pokusím se je vydávat co nejčastěji, aby jste z mého lenošení doma něco měli :P
YOU ARE READING
Shape Of You
RandomSedm lidí, sedm životů, sedm duší. Dva upíři, jeden člověk. To jsou bratři Blairovi - Rei, Marco a Basil, známý také jako 'Rudovlasý vampíři'. Dva lidé, jeden neko. A to jsou také bratři, tentokráte Rodrickovi - Ethan, Aron a Diego. Osamělý neko. O...