Marco - tučně
Rei - tučně podrženě
Basil - normálně
Ethan - kurzívou
Mamoru - podtrženěUpozornění: Vystupuje více postav, prosím, neztraťte se :D Je to proto, že kapča je delší a potřebuje být i více příběhová naditá . Pokud by jste chtěli podobně namixované kapči, učitě dejte vědět, ať vím, že vám to nevadí :) pokud to ovšem nevyhovuje, samozřejmě změním ;)
Bušilo mi srdce, když se vrátil domů. Bohužel jsme netušil, co to znamená, ale něco ano. Měl jsem špatnou předtuchu. Aron si toho všiml, protože mlčky donesl lékárničku a začal mi kousanec ošetřovat. Diego dorazil po nějaké chvíli, ale i přesto měl možnost zahlédnout můj krk. Zděsil se a zakopl, až se posadil na zadek. I přes to, že ho málo co rozrušilo, tohle bylo asi velmi vážné.
"P-proboha!" vyhrkl a přerušeně se nadechoval. Zavládlo ticho, které přerušil až Aron.
"Víš, co to je?" otázal se klidně nás obou. Bylo jasné, že on to věděl, ale zkoušel náš dva. Oba jsme mlčeli jako jehňata.
"To znamená, že při heatu půjdeš k tomu, kdo tě kousl. Feromony tě tam dotáhnou a ty to nezastavíš. Ani my ne." řekl ledově klidně, jako by to byla samozřejmost.Probudil jsem se až k večeru. Mamka spala a já si šel udělat večeři. Měl jsem jistou touhu vidět zase Marca. Byl jako...můj kamarád, kterého jsem neměl. Ale pochybuji, že by se kamarádil jenom s obyčejnou Omegou, která hledá mate, aby uživila svou matku a sebe...Tak počkat. Mate? Co takhle být mate? Když se mu při heatu předvedu v celé své parádě, třeba mě pojme za mate a já budu mít zajištěné přežití. A heat mám...už na přelomu zítřka a pozítřka. To musí klapnout! vyrazím do ulic a doslova se mu nabídnu. Pak mě pojme za mate a já budu s mamkou žít! Dobře, to je trochu přehnané, ale při mém štěstí si mě snad oblíbí a nějak trochu zafinancuje.
"To snad ne..." zabědoval jsem s neskrývaným odporem. Odmítal jsem mít cokoliv spojené s Alfou. A už vůbec ne tou, která mě hryzla.
"Ještě si o tom budu muset něco najít." řekl Aron a kamsi odešel. Doma jsme měli pár knížek a snad v nějaké bude něco o tomhle. Připadám si jako nakousnuté jablko, které bylo odhozeno.
"Co teď budeme dělat?" zeptal jsem se Diega.
"No, to nevím...zkusím ti obstarat supresiva na heat, ale nic nezaručuju." řekl.
"Díky..." šeptl jsem. Zhroutil jsem hlavu do dlaní a málem se rozbrečel. Byl jsem uražený sám sebou. Nechal jsem se pokousat nějakým Alfou.
'Ale to není ledajaký Alfy, on je plachý Alfa.' ozval se mi v hlavě hlásek. Okřikl jsem sám sebe v duchu, že to není rozdíl, Alfa jako Alfa, upír jako upír, svině jako svině. Ale hlásek se nedal.
'Přiznej si, že tě něčím zaujal.' pokračoval posměšně hlásek.Neměl jsem supresiva, ale ani bych si je nevzal. Dobře...tohle bude bojovka. Ale vím kde bydlí a snad to vyjde. Jakmile pocítí, že jsem v heatu, propadne do rutu a...snad to vyjde. Jenom doufám, že u toho neotěhotním, zrovna teď je dítě nežádoucí prostředek.
S povzdechem jsem se protáhl a zamlaskal. Zítra, pokud budu mít heat, nepůjdu do práce a budu mít tudíž dost času na svádění Marca nebo Reie. Ale raději bych Marca.
Je to dost riskantní plán a nevím, jestli vyjde, ale měl bych to risknout."M-mami..." zaskuhral jsem bolestí.
"...Rei..." vydechl jsem a znovu se chytil za bolavé místo. Uslyšel jsme otcovi rychlé kroky, když mu mamka řekla, ať se jde podívat na Reie. Zatím jsem se nechal ošetřovat od mamky, která mi dezinfikovala rány a rychle je otírala ručníkem.
Táta sběhl dolů. Vykoukl jsem zpoza linky, za kterou jsme seděl a viděl, že nese Reiovo bezvládné tělo. Jala se mě hrůza, strach,...v hlavě mi bouřilo.
"Reii!" vyhrkl jsem, vytrhl se mamce, přeskočil linku a vrhl se k mému milovanému bráškovi. Pevně jsem ho objal a hladil. Začínal se probírat. Všiml jsem si, že je pokousaný úplně stejně...
"Jsem u tebe Reii, jsem u tebe..." šeptal jsem a tiskl ho k sobě.
YOU ARE READING
Shape Of You
RandomSedm lidí, sedm životů, sedm duší. Dva upíři, jeden člověk. To jsou bratři Blairovi - Rei, Marco a Basil, známý také jako 'Rudovlasý vampíři'. Dva lidé, jeden neko. A to jsou také bratři, tentokráte Rodrickovi - Ethan, Aron a Diego. Osamělý neko. O...