LXVII. Kapitola

139 22 2
                                    

Marco - tučně
Rei - tučně podrženě
Basil - normálně
Ethan - kurzívou
Mamoru - podtrženě

Byl jsem nucen spát nějakou tu dobu na policejní stanici. Pak mne ale pustili s omluvou a velkou gratulací. Když jsem odcházel, poprosil jsem, abych mohl vidět Erasma. Dovedli mě k němu. Seděl v koutu cely. Pustili mě za ním.
Musel jsem právě dospět. Objal jsem ho.
"Erasme..." promluvil jsem tiše.
"Omlouvám se! Já...já se podřídil jemu..." vyhrkl.
"Komu?" zeptal jsem se.
"Dixiemu...já....já nikomu ublížit nechtěl, ale on říkal, že musím..." vzlykal.
"Fajn...ale vina je i na tvé straně. A měl by ses omluvit Darwinovi." řekl jsem nesmlouvavě. Všechno odkýval  prosil o odpuštění. Darwin, jak se Spasitel jmenoval, ležel v nemocnici. Měl nějaká menší zranění a byl podvyživený, jinak zdravý.

"Budu muset do práce..." promluvil najednou Ethan.
"Jo...dobře." pustil jsem ho. Na rozloučenou mě ještě políbil, zastrčil neposedný rudý pramínek mých vlasů za uchu, přislíbil, že večer přijde a vyplní mé přání  a zmizel.
Celý rozradostněný jsem seběhl dolů, pomohl mamce se snídaní a...
Bouchli dveře. Trhl jsem sebou. Basil bude ještě pár dní na táboře a ....
"Marco!" vyhrkl jsem, vyskočil ze židle až spadla dozadu, přeskočil stůl a přeběhl do chodby, kde jsem milovanému bráškovi skočil kolem krku.
"Marco....Marco..." vzlykal jsem a tiskl ho. Objal mě a hladil po zádech.
"Ty citlivko moje...." šeptl a políbil mě na čelo.
"Já vím..." nechám jsem se odtáhnout do obýváku, kde se svalil na pohovku. Najednou jsem to ucítil. Podivný pach Alfy podobný tomu mému nebo jeho. Zaskřípal jsem zuby.
"Erasmus..." zavrčel jsem nespokojeně, že ho asi objal.
"Klid....vysvětlím ti to." usmál se na mě a pohladil po vlasech. Nadšený jsem nebyl, ale už jsem věděl, že je lepší si to nechat vysvětlit.

"Je to trochu složitější..." pokusil jsem se začít, když jsem uslyšel výkřik. Rozbušilo se mi srdce. 
"Mamoru?" vyhrkl jsem.
"Huh?" zvedl Rei hlavu.
"Neslyšel jsi to?" zeptal jsem se ho.
"Ne, co bych měl slyšet?" zakroutil hlavou.
"No..budu muset ven." vyskočil jsem a vyběhl ven. Rozběhl jsem se k Mamoruovu domu.
Bez rozmyšlení jsem vrazil dovnitř a vpadl do jeho pokoje. Našel jsem ho v zakrvácené posteli ležet zkrouceného v kolečku.
"Mamoru!" vyhrkl jsem a vzal ho do náruče. Klepal se, byl bledý a ledový. Na břiše měl hlubokou ránu.
"Mamoru...vydrž..." Nadhodil jsem si ho, popadl deku, zakryl ho a rychle se s ním vydal ven.
"Marco...Marco..." pípal tiše a držel mě křečovitě za ruku.
"Ššš...co se stalo?" tišil jsem ho.
"On..." šeptl a omdlel. Ještě jsem v běhu zrychlil a vpadl do nemocnice. Vrazil jsem ho prvnímu lékaři, co se ke mne nachomýtl.
"Pomozte mu sakra!" vyjel jsem na něj. Raději odběhl a vzal Mamorua sebou.

Marco někam zmizel. Trochu otráveně jsem si sedl na gauč a založil ruce.
"Zlato, on se vrátí, neboj." usmála se mamka a dala mi pusu na čelo.
"Já vím...Kdy se vrátí Basil?"
"Za pár dní je zase doma."
"Dobře..." pokynul jsme lehce nepřítomně hlavou.

...o několik hodin později...

Vrnivě jsem čekal ve své posteli. Všechno nádherně klapalo - Marco volal, že dneska přespí u kamaráda a rodiče se rozhodli odjet za Erasmem a jeho rodinou. Celý dům pro mne. 
Proto jsem se náležitě připravil. Svlékl jsem se, nechal si pouze trenky a lehl si do postele. Stále jsem se díval na hodiny. 
Konečně se za oknem mihl stín a do mého pokoje vstoupil Ethan. Zajiskřilo se mi v očích a uculil jsem se. Přišel ke mě a rovnou mě políbil. Strhl jsem ho k sobě, začal svlékat bundu a tisknout k sobě.
"Ty jsi nějaký natěšený..." zabroukal a povalil mě pod sebe.
"Jsem a hodně..." zakňoural jsem a začal mu pomáhat z trika, abych si mohl obhlédnout jeho hruď. Nebyl to žádný svalovec, ale...něco málo tam bylo.

Zůstal jsme v nemocnici. Mamoru okamžitě skončil na operačním sále. Celou tu dobu jsem nervně chodil po chodbě. Když konečně vylezl doktor, znervózněl jsem. Ale když se usmál a kynul hlavou, ulevilo se mi a spadl velký kámen ze srdce.
"Zítra k němu už budete moct. Rána, díkybohu, minula důležité orgány. Vypadá to, že ho někdo bodnul...větví? Ano, mohla to být větev." povídal. Spokojeně jsem pokýval hlavou.
Podstrčil jsem sestřičce nějaké peníze, abych mohl spát alespoň v čekárně pod nějakou tou dekou. Nespal jsem ale. Byl jsem docela vystresovaný za poslední dny. Jenom jsem se převaloval a stále myslel na Deana. Jak...padal do plamenů. A zemřel...
Přišel jsem o oba dva nejlepší kamarády - jeden zabil druhého a poté sám zemřel. Alespoň, že Mamoru bude v pořádku...

Zase mne svázal lany a držel mě jako na vodítku. Klečel jsem před ním a čekal, o co si řekne. Kdybych měl ocas, asi bych si ho ukroutil. Uculil se a roztáhl nohy. Byli jsme oba už jen v trenkách, takže jsem si prohlížel jeho bříško, kde už byla vidět mírná, modrá cestička chloupků vedoucích od pupíku ke slabinám.
"Tak...pro začátek..." stáhl si trenky jednou rukou, zatímco v druhé svíral moje 'vodítko'. Prohlédl jsem si trochu nervózně jeho erekci, ale nakonec jsem se ovládl a co nejpomaleji olízl celou tu délku. Na Omegu ho neměl vůbec malého...Trochu jsem zrůžověl při představě, že jednoho dne bude tohle celé ve mě. Na jednu stranu - au...to se tam nemůže vejít, prostě ne. Na tu druhou - o lalá!
Ethan mě hladil ve vlasech, zatímco jsem bojoval s dávicím reflexem a pomalu pohlcoval alespoň část jeho údu. Díval jsem se u toho na něj. Jakmile jsem věděl, že víc už do sebe nenacpu, začal jsem hlavou pohybovat tam a zpět. Jazýčkem jsem uvnitř pusy jezdil kolem jeho stran. Ethie nádherně vzdychal a mě to jen povzbuzovalo k lepší a lepší péči.

Nakonec jsem se vydal, někdy kolem dvanácté, za Mamoruem. Vlezl jsem si za něj a hladil ho po těle. Najednou jsem ucítil, jak přiložil svojí dlaň na tu mou a sevřel jí.
"Mar...co..." vydechl trhavě.
"Ano? Jsem tady, lásko moje...Jsem tady..." usmál jsem se spokojeně.
"Bolí...Bolí mě za-zadek..." zakašlal. Odtáhl jsem se od něj trochu a hladil po bříšku. 
"To bude dobré zlato..." políbil jsem ho na zátylek.
"On...utekl..." šeptal.
"Zlato...co se stalo?"
"On...přišel a...začal mě...mě..." rozbrečel se.
"Klid...povíš mi to ráno, ano? Neplakej..." tišil jsem ho. Trochu bolestivě se přetočil a natiskl ke mě. Začal jsem ho hladit po těle, dokud neusnul. Sám jsem usnul o dost klidnější. 


"Jsi moc šikovný Alfa... " hladil mě po vlasech. Ještě jsem zrychlil a dlaněmi se opřelo jeho stehna. Střídavě jsem ho sledoval a zase zavíral oči. Po nějaké době jsem si musel začít mnout svoje mužství, které se hlásilo o pozornost. Postupně jsem zrychloval nejen svoje pohyby ústy, ale i dlaně na svém přirození.
Začalo mu cukat v údu. Nejdřív mi nedošlo, co to je, ale jakmile mi v ústech  přistála jeho smetánka a tekla mi po bradě od rtů, pochopil jsem. Ethie slastí v tu chvíli zakřičel. Já chvilku po něm se udělal taky a vyprskl na něj jeho sperma  smíšené s mými slinami a taky zakřičel ve slastném orgasmu jeho jméno. Padl jsem na lokty a oddechoval jako maratonec. Po stehnech se mi rozeběhl proud spermatu, co prosáklo ven z trenek.

Po dlouhé době nová kapča :D Už brzičko se nám vrátí i Basilek :3 i s překvápkem ;) 

Napište mi názor do komentů :D 

Shape Of YouWhere stories live. Discover now