Tak tohle nenà teda tak úplnÄ› kapÄa, ale spÃÅ¡ jenom informaÄka :D
Hlavnà problém je, že já pÅ™estávám mÃt Äas psát, takže už asi nepoÄÃtejte s tak Äastým vydávánÃm kapitol. Nejenom, že se mi nabÃjà program (Velká dovolená, malá dovolená a brigáda) a také proto, že nastupuji na stÅ™ednà školu do prváku a potÅ™ebuju se nÄ›jak aklimatizovat a tak dále a tak dále. Sice to nenà gympl, nebo nÄ›jaká hardcore těžká Å¡kola, ale na pohodku to zatÃm také nevidÃm. Opravdu se tedy omlouvám, pokusÃm se naÅ¡etÅ™it si na mobil, který bude schopen vydávat pÅ™ÃbÄ›hy z nÄ›j (ten můj to teÄ pÅ™evede do jakéhosi mimozemského jazyka -.-).
Zároveň jsem se dostala na opravdu úžasnou hranici pÅ™es 1,3k ÄtenÃ, což je u mÄ› až zázrak :3 vždycky jsem byla ráda za pár stovek málokdy pÅ™es 200 u psanà a necelé 1k u ukonÄenÃ, ale tohle je opravdu paráda :3 chuÅ¥ k psanà mÄ› neopouÅ¡tÃ, spÃÅ¡ naopak a za pomoci Archyaaase mám už takÅ™ka hotové i zápletky. Ale je trochu i na vás, jestli se tÅ™eba nezmÄ›nÃ...No, uvidÃte sami :)
Aby tohle nebyla jenom nudná kecaÄka...pÅ™idám zase nÄ›jaké fakty a tak, vÅ¡ak znáte, že to mám ve zvyku. Takže, asi zaÄnu tak nÄ›jak pÅ™ÃbÄ›hem samotným.
1. PÅ™iÅ¡la jsem na tohle celé mecheche úplnou náhodou. ChtÄ›la jsem psát yaoi, ale také jsem chtÄ›la nÄ›jaké nové téma. Vlkodlaky jsem jakž takž projela (dobÅ™e, ne v úplném slova smyslu, ale jakože ten princip ano - pokud nevÃte, tak mluvÃm o knÞce 'Be my little foxie') a tak tedy upÃÅ™i. Ale také jsem chtÄ›la neko (protože neko jsou kawaii :3 ). A také jsem se chtÄ›la nauÄit A/B/O universe. SmÃchejte tedy vÅ¡e dohromady a tadá, máte toto.
2. PÄ›t postav (hlavnÃch) jsem vlastnÄ› vůbec nechtÄ›la, ale nÄ›jak se mi nakupili a já žádnou nedokázala zasunout do pozadÃ, jenom dvÄ› (Aron a Diego). Takže vzniklo pÄ›t voÅ¡oustů :D
3. ZpoÄátku jsem tomuhle absolutnÄ› nevěřila, protože...tohle vlastnÄ› byl jenom vtip :D ale už tomu věřÃm na 100% :) vidÃm, že je zájem
Tak jo...teÄ vÃte zákulisà :D a teÄ blÞe k postavám, o kterých se moc nemluvilo...
1. Erasmus Blair je syn sestry Cyrus Blair, Orchidy Blair. Je starÅ¡Ã než Marco s Reiem o 4 roky, tedy mu je 27 let. Pracuje rovněž v bankovnictvÃ, ale ve sféře půjÄek a dluhů. Je to sadistický ÄlovÄ›k se sklony k menšà úchylce na umuÄenà své obÄ›ti. Takhle dopadlo vÃc jak deset jeho mate Omeg. Stále ovÅ¡em nemá žádného potomka - proÄ? Erasmus je od narozenà neplodný a nemá v úmyslu to léÄit.
2. Mamoruova matka má jméno. Jmenuje se Annabelle, nebo prostě Annie. A ano, je to podle té strašidelné panenky, pokud znáte :D. Jejà manžel, má jméno také. Jmenoval se Charles, tedy Charlie.
3.Gaia a Kevin - mladšà sourozenci Diega, Arona a Ethana - byli oba také Bety. Jediný Ethan je v celé rodině Omega. (Je to rebel! :D )
4. Ethanovo jméno je ze hry Vanishing of Ethan Carter.
5. Rei mÄ›l kdysi koťátko a Marco zase Å¡těňátko. ObÄ› zvÃÅ™ata zemÅ™ela neÅ¡Å¥astnou náhodou pÅ™i autonehodÄ›, když si spolu hráli. Marco od té doby nechce mazlÃka, ale Rei naopak - velmi rychle by se na zviřátko upnul.
6. Diego je Äorknutý z Dramatical Murders (neznám, ale prý to je yaoi)
Tak...to je asi vše :D pokud máte otázky, klidně mi je napište, nevadà mi to :)
Moc dÄ›kuji za vaÅ¡Ã podporu, jste prostÄ› zlatÃà :3
HlavnÄ› teda vyzdvihuji (já vÃm, dÄ›lám to Äasto) jméno @Archyaaas, protože bez nÄ›j by tenhle pÅ™ÃbÄ›h nikdy nevznikl a já...pravdÄ›podobnÄ› ani nežila.ÂAbych neoÅ¡idila i vás, tak moc dÄ›kuji @Aniplexatko, lokomotiva123 @Mikaela-ssan a já nevÃm komu vÅ¡emu jeÅ¡tÄ›, je vás tolik lidiÄkové :3 Fakt moc a moc dÄ›kuji i tÄ›m, které jsem nezmÃnila, tohle pro mÄ› znamená opravdu moc.
Arigato
YOU ARE READING
Shape Of You
RandomSedm lidí, sedm životů, sedm duší. Dva upíři, jeden člověk. To jsou bratři Blairovi - Rei, Marco a Basil, známý také jako 'Rudovlasý vampíři'. Dva lidé, jeden neko. A to jsou také bratři, tentokráte Rodrickovi - Ethan, Aron a Diego. Osamělý neko. O...