Marco - tučně
Rei - tučně podrženě
Basil - normálně
Ethan - kurzívou
Mamoru - podtrženěUpozornění: 15+
Přiblížil se můj debut. Všechno jsem doma řekl mamce a nedbal na její prosby o výpověď. Umlčel jsem jí až po odpovědi, že budu mít stonásobek. Smutně umlkla. Večer mi pomáhala vybrat oblečení a když jsem odcházel, se slzami v očích mě objala.
Šel jsem přímo tam, kam jsem měl. Uvítal mě šéf a vedl do speciální šatny, kde jsem byl stejně několikrát převlečen, že jsem vypadal opravdu roztomile. A takhle jsem s bušícím srdcem vstoupil na pódium. Musel jsem být v takové klícce, kvůli Alfám a mému heatu. Bylo jich tu tolik...Nesměle jsem spustil svůj tanec, který se už při prvních pár vteřinách stal oblíbeným.Vrátil jsem se domů, když jsem načapal Arona, jak naším nožem přiloženým ke krku drží v šachu mě povědomého Betu. Stál klidně a nehýbal se, s rukama zdviženýma na znamení vzdání se.
"Arone? Co to tu provádíš? Zloděj?" zeptal jsem se.
"Ne, jenom tu byl." odvětil klidně Aron a dál držel mimo nás tu Betu.
"Kdo jsi a co tu chceš?" zeptal jsem se ho.
"Jsem Basil Blair a šel jsem za Diegem! Přísahám!" vyhrkl vetřelec.
"Pusť ho." řekl jsem Aronovi.
"Co když neříká pravdu a napadne nás?" opáčil hned.
"No tak, jak by mohl vědět o Diegovi?" zeptal jsem se ho posměšně.
"To nevím, možností je hodně." odpověděl Aron.
"Ale no tak, nebuď hnidopich..." zabrblal jsem a vzal mu nůž dřív, než tu někoho stihne zranit.Po tanci jsem si oddechl a chtěl jít do zákulisí, ale nějaký cápek mě dostrkal nazpět.
"Tohle je naše novinka! Čerstvý, mladý neko!" prohlásil a mě se sevřelo hrdlo. On mě chce prodat?! To snad ne, mám přeci debut!
"Základní cena je třicet tisíc! Takže, pánové a dámy, můžeme začít." oznámil hrdě hlasatel a já se zacukal. Třicet tisíc bylo extrémně hodně. Ozývaly se první nabídky a cena závratně rostla. Z původních třiceti se vyšplhala na osmdesát pět tisíc, kdy jsem byl prodán muži-upíru ve středních letech. Nasucho jsme polkl. Teď jsem jeho na celou noc...
"Počkat! Já mám heat!" vyhrkl jsem.
"To je v pořádku...zabráníme tvému otěhotnění, neboj se...je povinností zákazníka použít ochranu a pokud by ti dítě udělal, musí se stát tvým mate a o dítě se starat." uklidnil mě můj prodejce s klidem a popostrčil blíž k východu."Tak si tu sedni. Diego šel pryč, ale už by se měl vrátit." zavrčel jsem trochu nevraživě na toho Basila. Spojil jsem si to jméno s Reiem z nemocnice. Nechtěl jsem na něj být hodný. On také není hodný tak úžasné stvoření jako je Rei.
"D-dobře..." cítil jsem z něj strach. Připsal jsem to ale pouze jeho hraní, abychom ho asi nezkopali s Aronem do kuličky. Abych nepůsobil jako zlý hostitel, přistrčil jsem k němu hrnek čaje, co Aron uvařil nad ohništěm.
"Vem si..." zavrčel jsem. Nemohl jsem si nevšimnout, že visel na Aronovi, kterému to bylo viditelně ukradené. Nijak jsem si těch dvou nevšímal, možná je jen roztěkaný.
"Jsem doma kluci!" ozval se známý hlas.
"Máš tu návštěvu!" zařval jsem nazpět a nespouštěl z Basila oči.
"Huh?" přišel Diego blíž a překvapeně hleděl na našeho návštěvníko-zajatce.Byl jsem veden do nějakého pokoje vybaveného pouze pro jeden účel - sex. Nasucho jsem polkl, ale když jsem pomyslel, že s těch pětaosmdesáti tisíc budu mít alespoň polovinu, zaplesalo mi srdce. S tímhle už se dá něco sehnat! A přeci už dávno nejsem panic, zvládnu to. Prostě to zvládnu! Poroučel jsem si v duchu na uklidněnou všechno možné, když přišel ten Alfa. Chvěl jsme strachy, ale také vzrušením - heat se projevoval.
Jeho feromony mě šimrali v nose. Cítil jsem potřebu ho na místě znásilnit, ale stále jsem se držel. Přes nohu se mi rozeběhl tenký pramínek lubrikační tekutiny, kterou Omegy v heatu vydávají při self-lubricating. Cítil jsem pnutí v kalhotách a aktivitu pohlavních orgánů. Přísahal bych na místě, že bych se udělal už jenom ze síly jeho vůně!"Ahoj." usmál se na něj klidně Basil. Diego nás mávnutím ruky odehnal. Se zabručením jsem opustil místnost následován nejmladším bratrem, ale hned jak za mnou bouchly dveře, nalepil jsem se na klíčovou dírku.
"To bys neměl..." poučoval mě hned Aron, ale já nad ním mávnul rukou.
"Jsem rád, že si přišel, ale jsem nerad že vidíš, v čem žiju..." Diego si sedl proti němu.
"To je v pohodě." Basil byl stále klidný.
"Co tvůj bratr? Stále je v nemocnici? Mluvil jsi s ním?" vyptával se.
"Ne, nechtěl mě u sebe. Ale chci za ním s rodiči a omluvit se mu za všechno." zavrtěl hlavou rudovlásek.
"To je dobrý přístup." poplácal ho starší bratr po hlavě a já málem vyletěl z kůže. Nepustím ho k Reiovi ani přes mou mrtvolu! Nevěřím mu ani slovo!Přišel ke mě a prsty přejel po mém těle a hladil mě. To ale nebylo na dlouho. Pak mě ale nechal a sedl si na postel jakoby čekal, že se mu budu ještě předvádět. Do mých myšlenek pronikl rychlý příkaz.
,,Ukaž se mi..." zněla ta tři slova, která jsem musel poslušně splnit. S tichým povzdechem jsem se začal kroutit co nejsvůdněji jsem dokázal. V duchu jsem si vzpomínal na své vzpomínky a snažil se dělat něco jiného než myslet na to, že za chvilku mě třeba přehne přes postel a...ehm.
Přitáhl si mě blíž k sobě a jako hračku usadil na sebe. Zakousl se mi do krku a napil se trochu mé krve. Naštěstí mi nesměl udělat bond. Ještě to tak...
Jeho jedna dlaň mě držela za hruď a tiskla na tělo, druhá zabloudila k mým krajkovým kalhotkám a vnikla pod. Nenechává ruka mi rychle začala dráždit přirození a já tak byl donucen dost nahlas vzdychat. Heat tomu nijak nepomáhal. Tělo se mi třáslo pod vlnami slasti, které přicházely v nepravidelných intervalech.
"Jsi nádherně vlhký..." šeptla mi do ouška a tahal mě za něj zuby. Můj ocásek, který jsem většinu čau ani nevnímal - síla zvyku - se mu začal ovíjet kolem jedné ruky jako had kolem jabloně v ráji nad Evou.
"P-paneeee...." vydechl jsem a vyklenul proti němu svůj krk. Chci jeho další kousanec!
Upíří kousnutí není zpočátku nijak příjemné, ale ani bolestivé. Ale po nějaké době může Omeze - jako já - v heatu působit slast. Je to kvůli chemické reakci mých feromonů, které mám v těle a tedy i v krvi, které se uvolňují při heatu a feromonů vyplavovaných do těl Alf v rutu. A on byl v rutu. Naše sliny a krve se mísili. Já se nakonec neovládl a políbil ho na rty tak vášnivě, až jsem se sám divil. Moje myšlenky ale ve vteřině skouzli od mého 'páníčka' k někomu úplně jinému. Kdyby se mi podařilo svést Marca...odehrávalo by se něco podobného?Tak jo :) šíleně moc děkuju za 110 votes :3 Je to pro mě hodně :) Byla bych moc ráda, kdyby jste mi sdělili váš názor na současnou situaci kluků, byla bych moc ráda, ať vím, jaké východisko pro další psaní :) ne, že bych neměla nějaké cestičky, ale...mohlo by to být více interaktivní.
YOU ARE READING
Shape Of You
RandomSedm lidí, sedm životů, sedm duší. Dva upíři, jeden člověk. To jsou bratři Blairovi - Rei, Marco a Basil, známý také jako 'Rudovlasý vampíři'. Dva lidé, jeden neko. A to jsou také bratři, tentokráte Rodrickovi - Ethan, Aron a Diego. Osamělý neko. O...