*perspektywa Julki*
Podniosłam głowę, zauważyłam wysokiego blondyna o pięknych, niebieskich oczach... To był on... DEZY.
Spojrzałam na Alex* była strasznie zdziwiona, nie dziwię się jej skoro spotyka od tak kogoś sławnego.
- Nic się nie stało? - zapytał.- Nie, dziękuję - wstałam i się otrzepałam.
- Na pewno okay? - powiedział troskliwym głosem.
- Tak, tak...
- Jestem Dezydery - podał mi dłoń i się uśmiechnął.
- Wiem i ja jestem Julka - uścisnęłam jego dłoń
- A my? - zapytała, chichocząc Maja.
- Ojj, sorka. To jest Maja - wskazałam na czarnowłosą - to Ola - wskazałam na dziewczynę.
- Miło mi - podał obu rękę.
A te tylko ją uścinęły i się przywitały.- Czyli znasz mnie z YouTube'a? - spojrzał na mnie.
-Tak - zaśmiałam się.
- To super - uśmiechnął się, przy tym pokazując swoje białe zęby.
- Julka - odparła Maja.
- Tja?
- Idziemy na pizze?! - wykrzyknęła z radością.
- Tak - oznajmiłam - Dezy, chcesz iść z nami? - zwróciłam się do chłopaka.
- Mogę - powiedział wesoło.
- Okeej, to chodźcie! - wykrzyczała Aleksandra.
***
Okazało się, że każdy stawiał na Hawajską.- Kelner! - zawołałam.
- Słucham, co sobie życzycie?
- Poprosimy dużą Hawajską.
- Coś do picia?
- Tak, każdemu cole.
- Dobrze, zamówienie będzie za około 10 minut - odparł i odszedł.
Zaczęliśmy rozmowę.
Gadaliśmy o wszystkim i o niczym...
Gadalibyśmy jeszcze, ale przyszedł kelner.-Proszę, o to państwa zamówienie - rzekł i odstawił tace z jedzeniem na stół.
- Dziękujemy.
Znowu gadaliśmy i zajadaliśmy się pizzą.
W końcu każdy musiał pójść w swoją stronę.
Zostałam jescze trochę z Dezym.- Podasz mi swój numer telefonu? - zapytał.
- Okej, daj telefon - usmiechnęłam się szeroko.
Podał mi telefon, a ja zaczęłam wpisywać numer.
- Już - oddałam mu jego własność.
- Dziękuję - ukłonił się teatralnie.
- Dobrze, dobrze, a teraz muszę iść - zaśmiałam się, przykładając rękę do ust.
- Oki, pa - myślałam, że chcę mi dać piątkę, ale on mnie przytulił. Nie wierzę w swoje szczęście...
Puścił mnie, a ja wróciłam do domu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fortepian elo! Tutaj Julka, haha witom ciebie w moim nieajnym, bezsensownym rozdziale.
Jakby coś moje aktualne konto na Wattpad to : natonekiZapraszam haha
* idk jak się odmieniaA teraz opis Julki:
Wygląd: blond włosy, dosiegajace do bioder. Bardzo jasne, niebieskie oczy. Ma bladą twarz.
Wiek: 19-stke skończy w październiku.
Charakter: Czasem sobie pośmieszkuje, miła, pomocna i czasem wesoła, kochana, marzycielska i często zagłębia się w swoich myślach.
Zainteresowania: lubi grać na keybordzie i okulele, oraz pianinie. Kocha bardzo śpiewać, oraz lubi muzykę.
Przyjaciele: w szkole nie ma za dużo przyjaciół oprócz Alexy i Mai... Są to jej najlepsze przyjaciółki, a niektórzy to tylko jej koleżanki/koledzy
Rodzina: ma rodziców, którzy ciągle pracują i dwie, starsze siostry oraz 7- tygodniowego kota.
Lubi: pierogi, koty, Japonię, YouTube i Dezego.
CZYTASZ
Miłość zmienia wszystko
Fiksi Penggemar- Kurwa! Nie rozumiesz? - usłyszałam głos Michała... *** - Julcia! Nie! - w ostatniej chwili mnie złapał. *** - Remek? Czy ty wciąż mnie kochasz? - zapytałam, siedząc na jego kolanach. ~~~ Hej! Witamy w naszej pierwszej w książce... Jest ona o trz...