61

512 35 3
                                    


338 słów kosiam was
Rozdział specjalnie dla _Lusia_143  proszę dzisiaj masz rozdział

Dużo z nią pisze można powiedzieć że nałogowo ale cóż nic na to nie poradzę. Jest dla mnie jak przyjaciółka najlepsza przyjaciółka rozumie mnie i mogę jej powiedzieć o wszystkim. Mam takie dziwne uczucie jak bym znał ją od zawsze. Ma 16 lat oraz ma chłopaka który nazywa się Adrian on ma 21 lat. Uważam że jest dla niej za stary ale jak kto chce. Oczywiście Luiza wie o wszystkim i sama czasem z nią pisze. Zostało jeszcze trochę czasu do roku szkolnego a więc zaproponowałem Kamili aby wybrała się na kilka dni do mnie. Luiza nie ma nic przeciwko. Przyjeżdża za dwa dni z Adrianem myślę że nie będzie miał do mnie spin. A najśmieszniejsze jest to że ona nie wie że jestem tym z BaM. No więc będzie ubaw jak pojadę po nią i Adriana na lotnisko. Wysyłała mi dużo zdjęć swoich i z jej chłopakiem. Ale nigdy nie wyspalem jej swojego.

Pov.Luiza

Nom to tak minął miesiąc ja i Leo zachowujemy się jak normalna para czasami się spinamy ale po chwili jest okej. Do Leosia przyjeżdża koleżanka z polski ze swoim chłopakiem. Czasami pisze z nią i nie ma nic przeciwko temu. Jest to bardzo fajna dziewczyna. A ta cała Kinga już do mnie przestała pisać. Była jakaś dziwna. Trasa koncertowa była bardzo fajna zwiedziłam dużo za wielkimi namowami moje chłopaka no ale się udało. Jesteśmy w połowie drogi do domu cieszę się że wreszcie zobaczę ojca. A co do naszych gołąbeczków czyli Charliego i Chloe to bardzo fajna z nich para. Spędziłam z nimi dużo dużo czasu w optymistycznej atmosferze. Przyznam się bez bicia że pisałam też trochę z jakąś dziewczyną z Walii ale to tam. Zostało nam jeszcze jakieś kilka godzin jazdy więc idę się przespać.

- Hej misia - usłyszałam słodki głos Leo

- Hej Leoś - powiedziałam i przytuliłam chłopaka

- wstawaj jesteśmy już

- już? - zapytałam chodź dobrze wiedziałam co powiedział byłam lekko szokowana że tak szybko zleciała podróż chłopak się zaśmiał

- tak już chyba że zostajesz? - zapytał ja tylko się uśmiechnęłam i wstałam z łóżka

Hej Misia|L.D.| (O)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz