Ostatnie znane oddziały Głównych Dowodzących w latach 838-850.
Uwaga! Uwzględnieni są jedynie obecni Główni Dowodzący łącznie z Tomem Knightem.
Pierwszy Główny Dowodzący – Adrien Bonnet. Przedstawiciel Oddziału Inżynierii. Dowódca Drugiego Oddziału Defensywnego. Aktywny.
Lata działalności: 09.03.840 – 10.09.850r. Bieżący rok. Nadal aktywny. (Obecnie 10 lat dowództwa).
Oddział: drugi oddział defensywny.
Członkowie oddziału:
Dowódca: Adrien Bonnet.
Zastępca: Sui Kida.
Kapitan: Eleanore Tock.
Pozostali członkowie: Mireia Madera. Carl Ckil. Robin Gwen. Gabriel Werner.
Aktywni członkowie oddziału: cały oddział aktywny.
Druga Główna Dowodząca – Marissa Fiancee. Współ przedstawiciel Oddziałów Ofensywy i Defensywy. Przejęła miano Dziewiątego Oddziału Defensywnego. Aktywna.
Lata działalności: 13.12.842 – 10.09.850r. Bieżący rok. Nadal aktywna. (Obecnie 7 lat dowództwa).
Oddział: kiedyś dziewiąty oddział defensywny. Obecnie wspomagająca oddziały ofensywy i defensywy. Oddziału aktualnie brak.
Aktywni członkowie oddziału: brak oddziału.
Trzecia Główna Dowodząca – Demetria Corvus. Przedstawiciel Oddziałów Ofensywy i Defensywy. Dowódca Ósmego Oddziału Ofensywnego. Przedstawiciel Szaleńców. Aktywna.
Lata działalności: 07.11.845 – 10.09.850r. Bieżący rok. Nadal aktywna. (Obecnie 4 lata dowództwa).
Oddział: ósmy oddział ofensywny.
Członkowie oddziału:
Dowódca: Demetria Corvus.
Zastępca: Ezra Libra.
Kapitan: James Wilson
Pozostali członkowie: Casimir Trillian. Michael Frost. China Carter. Anabel Rollins.
Aktywni członkowie oddziału: cały oddział aktywny.
Czwarty Główny Dowodzący – Ben Lshandt. Przedstawiciel Zastępu Publicznego. Dowódca Szóstego Oddziału Ofensywnego. Aktywny.
Lata działalności: 02.01.845 – 10.09.850r. Bieżący rok. Nadal aktywny. (Obecnie 5 lat dowództwa.)
Oddział: szósty oddział ofensywny.
Członkowie oddziału:
Dowódca: Ben Lshandt.
Zastępca: Anthony McCear.
Kapitan: Damien Aitken.
Pozostali członkowie: Lila Sart. Nanami Heiwa. Primrose Kishima.
Aktywni członkowie oddziału: cały oddział aktywny.
Piąty Główny Dowodzący – Tom Knight. Przedstawiciel Oddziału Morskiego. Dowódca Osiemnastego Oddziału Defensywnego. Przedstawiciel olbrzymów. Martwy.
Lata działalności: 11.04.838 – 850r. Nieznana jest dokładna data, ale szacuje się, że gdzieś w okolicach połowy lipca. Martwy. (12 lat dowództwa).
Oddział: osiemnasty oddział defensywny.
Członkowie oddziału:
Dowódca: Tom Knight.
Zastępca: Emma Stone.
Kapitan: Antonio Pham.
Pozostali członkowie: Feliks Novi(nieoficjalnie Pham). Christina Gema. Roderich Tompson. Achille Vargas.
Aktywni członkowie oddziału: Antonio Pham. Feliks Novi.
Uwaga!
Poniżej pojawią się informacje na temat tymczasowego dowódcy Trilliana oraz byłego Trzeciego – Aleksandra Jacksona.
Trzeci Główny Dowodzący – Aleksander Jackson. Przedstawiciel Oddziału Morskiego. Przedstawiciel Oddziałów Ofensywy i Defensywy. Dowódca Dziewiątego Oddziału Morskiego. Dowódca Dziesiątego Oddziału Ofensywnego. Martwy.
Lata działalności: 03.11.832 – 03.11.845r. Martwy. (13 lat dowództwa).
Oddział: (1) – dziewiąty oddział morski. (2) – dowódca dziesiątego oddziału ofensywnego oraz kapitan oddziału morskiego.
Członkowie oddziału:
(1):
Dowódca: Aleksander Jackson.
Zastępca: Mattew Hawrten.
Kapitan: Mattew Hawrten.
Pozostali członkowie: nic nie wiadomo na ich temat.
(2):
Dowódca: Aleksander Jackson.
Członkowie oddziału: nic nie wiadomo na ich temat.
Piąty Główny Dowodzący (tymczasowy) – Casimir Trillian. Przedstawiciel olbrzymów. Aktywny.
Lata działalności: 08.09.850 – 10.09.850r. Bieżący rok. Nadal aktywny. (2-3 dni dowództwa).
Oddział: ósmy oddział ofensywny.
Członkowie oddziału:
Dowódca: Demetria Corvus.
Zastępca: Ezra Libra.
Kapitan: James Wilson
Pozostali członkowie: Casimir Trillian. Michael Frost. China Carter. Anabel Rollins.
Obecne informacje zostały spisane przez Yunis Lee – zastępcę dowódcy zastępu publicznego Dana Mołotowa – i Ezrę Librę – zastępcę dowódcy ósmego oddziału ofensywnego Demetrii Corvus.
Informacje ulegną zmianie w ciągu następnych miesięcy.
-------------------------------------------------
Mochicon zaliczony - czas na animatsuri~! Chcę zrobić dwa cospy - Levi na sobote jako zwiadowca, a na piątek albo pewien ciekawy osobnik, chyba że nie wypali, to Levi w garniaku po walce z Annie :')
19.07.17r.
Ps. Co sądzicie o przedstawieniu oddziałów?
CZYTASZ
Lotnicy; Krokiem w przód zaczniemy naszą wolność[SnK]
AcakPrzyglądając się zielonym wzgórzom, pragnę zobaczyć ocean. Wbijając wzrok w niebo, pragnę ujrzeć w nim taflę wody. Wdychając ten rześki, spokojny wiatr, pragnę znowu poczuć morską bryzę. "Wrócicie do domu". Tak brzmiała moja obietnica. O...