Tidak kiralah jam berapa sekarang, Widya harus mencuci muka dan memberus gigi sebelum tidur. Sejuk pun sejuklah, pili air panas kan ada?
Mujurlah juga Redza ada membawa T-shirt tebal lengan panjang dan juga jogger pants.Keluar dari kamar mandi, Widya terpandangkan tubuh Redza yang membujur di atas katil besar bilik superior deluxe ini. Dia mendekati katil. Redza sudah lena rupa-rupanya.
Lampu kamar Widya padamkan lalu memanjat katil, menyelinap di bawah conforter tebal. Berhati-hati dia agar tidak membangunkan lelaki itu.
Hanya beberapa saat, lengan Redza melingkar ke perutnya dengan mengumam perlahan.
Sangka Widya, lelaki itu sudah tidur mati. Matanya pula, terang berderang kini. Dalam kereta tadi, dia sudah puas tidur. Widya keraskan tubuh, penuh debaran di dada. Menunggu tindakan selanjutnya dari Redza."Apa you buat lama sangat dalan bilik air? Puas I tunggu."
"Er.... cuci muka. Gosok gigi." Dapat Widya sendiri getaran suaranya.
"Yang you menggeletar ni, kenapa? You sejuk atau you takut?"
"Se... sejuk," Widya membohongi hati sendiri. Perasaan takut melebihi segalanya sekarang. Apa rasanya kali pertama melakukan hubungan intim dengan seorang lelaki? Sakit sangat ke seperti yang selalu digambarkan kawan-kawannya semasa di sekolah menengah? Pecah dara itu bagaimana?
Berderau darahnya bila mengingati pengalaman rakan-rakan yang pernah melaluinya."Widya...."
Tersentak Widya yang hanyut dalam lamunan panjang.
"Yes.....""Berangan!" pipi Widya, Redza tepuk perlahan.
"No, I didn't." Sangkalnya tapi mengundang tawa Redza serta-merta.
"Tak baik menipu...." gurau Redza.
"I tahu hati you tengah tak tenteram sekarang.""Apa yang you tahu pasal hati I?" dalam sinaran lampu tidur di sisi katil, Widya boleh nampak senyuman Redza yang penuh bermakna.
"You bukan perawan yang pertama I tiduri. Sudah semestilah banyak perkara yang sedang you fikir. Jangan takut, I bukannya makan orang."
Widya gigit bibir.
"Dari you gigit bibir sendiri, lebih baik you benarkan I gigit bibir sexy you...." habis saja dia berkata-kata, Redza menarik leher Widya dan bibir Widya dipagut. Melumatkannya bersama godaan nafsu. Mudah-mudahan Widya akan tunduk pada kemahuannya.
Widya biarkan saja Redza menguasai bibirnya. Tidak membalas apalagi mahu menolak.
Redza berhenti dari kerakusannya. Sedar yang Widya langsung tiada memberi sebarang tindak-balas.
"What's wrong with you? Penat I drive jauh-jauh sampai ke sini dan I pay you a lot not for being a statue on my bed.""I'm sorry. I tak...." Kata-katanya tergantung di situ. Mahu Redza membatalkan urusniaga mereka dan pulang ke Setia Alam semula?
Sudah terlambat Widya!"You tak... apa?" sergah Redza sedikit baran. Dia sudah beri peluang untuk Widya keluar dari keretanya malam tadi tapi gadis ini tidak mengendahkan. Sekarang, kenapa mahu ubah fikiran?
"I don't know how,"
"Don't know, what? Dah berapa banyak you tengok erotic movie, you masih nak beri alasan you tak tahu cara nak layan I?"
"Kalau you anggap I ni sama taraf dengan pelacur, rape me then,"
"What?" terkejut Redza dengan permintaan Widya.
"Go ahead! Don't ever think I enjoy this and want this," Widya sedikit memaksa. Apa yang dijanjikan Redza sebelum ini hanyalah bohong semata. Sanggup menunggu dia bersedia konon!
"Are you serious?" Redza mahu kepastian sekali lagi.
Widya enggan bertelagah tak berkesudahan. Dia tegakkan tubuh dari pembaringan. Menyingkap t-shirt ke atas melepasi kepala, menyerlahkan bahagian atas tubuhnya.
"I'm ready," itulah kata-kata terakhir Widya sebelum dia didekati Redza.
Hanya air mata di hujung mata menjadi saksi penyerahan pertama yang bakal menjadi satu titik permulaan untuk kehidupan seterusnya sebagai seorang 'escort girl'.
Di mana letaknya harga diri seorang gadis yang berdepan dengan kesulitan hidup sepertinya?
Ternyata, ianya terletak pada nafsu serakah seorang lelaki dan juga angka yang tercatat di kepingan kertas berwarna ungu.
YOU ARE READING
ESCORT
RomanceAKU BUKAN PEREMPUAN SIMPANAN Sinopsis : -Widya Aruna Willis - Dia terlalu muda untuk mengharungi dunia yang penuh pancaroba. Terlalu lurus hingga tidak sedar ada 'pemangsa' yang cuba mengintai peluang atas kesempitan hidupnya tanpa tempat bergantun...