Tengku Redza lagi? Arghh!!!
"Kenapa you ada di sini?" bukan mereka terserempak di mana-mana kali ini. Redza sememangnya sedang tercengat di hadapan pintu rumahnya.
"I need to ask you something."
"Next time please? I had a long day at the gallery. I dah letih sangat dan I nak tidur," sekarang sudah menghampiri 11.00 malam. Hari ini dia keluar agak lewat dari galeri kerana berusaha menyiapkan lukisan yang ditempah pelanggan.
"Tepilah! I nak masuk," Widya mengarah dengan keras. Tubuh Redza tak berganjak sedikit pun dengan suara tingginya.
"I tertanya-tanya, Widya. Is the memory of our relationship was an ugly secret you'd like to keep buried forever?"
"It is," Widya menjawab tanpa perasaan. "and I'd like to keep it that way."
Senyuman nipis terbias di bibir Redza.
"But now, I want to be alone with you," Redza menapak ke kiri. Memberi ruang untuk Widya mengimbas key card ke pintu."
Widya tergelak sinis. Tanpa disedarinya, mata sudah dijulingkan ke atas.
"This isn't a movie. Don't get cheesy on me."
"Would I be correct in assuming that you've missed me?"
Widya mendengus geram lalu tangannya bergerak menutup pintu tapi hujung kasut kulit Redza menahan pintu dari tertutup.
Dia juga menapak masuk, memerhatikan sekeliling ruang tamu yang sudah berubah susun-atur dan hiasan dalamannya. Widya benar-benar mahu melupakan dia?
"Redzaaaa... please?" Widya menghalau secara halus walaupun dia tahu yang studio unit ini tetap hak milik Redza sepenuhnya.
"You halau I dari rumah I sendiri?'
"That slut you brought to the wedding, isn't she what you want right now?"
Redza angkat kening. Seperti yang dia duga, Widya masih punya perasaan cemburu.
"I'm sorry Redza. I dah serik untuk jadi pilihan ke-dua," Widya palingkan tubuh ke biliknya. Di mana, dia mahu mandi dan terus tidur.
Sangkaan langkahnya laju, tapi Redza lebih pantas darinya. Sekejap saja, Redza sudah berada di hadapan Widya. Mencekup kedua-dua lengannya.
"You tak nak jadi pilihan ke-dua? So you still want me, then?"
"I don't want you, I hate you so much."
"Are you sure?"
"Yes!" Widya mencerlung garang dan cuba merungkaikan pautan kejap di kedua-dua lengannya.
"Let me see how much you hate me," Redza rentap kedua-dua lengan Widya mendorong tubuh Widya bercantum dengan tubuhnya sendiri. Bibir Widya dipagut dan lengannya merangkul belakang Widya dengan erat.
Tapak kaki Widya terangkat ke udara dan dengan mudah, Redza meruntun Widya ke katil.
"You are so thin," gumam Redza.
Terhempas tubuh kedua-duanya ke tilam empuk, pautan bibir mereka tidak sedikit pun teralih.
Widya mengumam di dalam mulut, sedaya upaya mahu melepaskan kucupan Redza dan ternyata usahanya sia-sia.Mata kuyunya membenarkan saja Redza melepaskan satu-persatu pakaian di tubuhnya.
Widya lemas. Segala sendi-sendinya mula bertindak balas dengan sentuhan sensual yang Redza berikan di segenap tubuhnya.
"Say it,"
"Say what?"
"Your body cannot lie even when you do. Beg me. Say how badly you want me to be inside you right now,"
'Power play!' getus Widya di dalam hati.
Widya semakin hanyut. Redza terus menyiksa nalurinya dengan lebih drastik.
"Redza, pe.... please......" nafas Widya tertahan-tahan.
"Please what, sayang?" Redza belum cukup puas hati dengan rayuan Widya.
"Please... I need you.... now!"
Redza senyum puas. Dia bangkit dari tubuh Widya. Gilirannya pula meleraikan sehelai demi sehelai pakaian yang membaluti tubuhnya.
"Gosh, Widya! It's been a while....." Redza tak mampu menghabiskan ayatnya. 2 tahun dia melepaskan satu-satunya gadis yang dia sayang atas keegoan sendiri dan sekarang mereka ber'satu' semula.
"Yes! I haven't really......"
"You what? How about Alex?" Redza berhenti seketika. Anak mata Widya, Redza renung dalam.
"Sejak Harraz?" Redza tahu Widya faham apa maksudnya.
"Please don't stop!" Widya membisik perlahan, menyampaikan betapa terdesaknya dia. Dia mahu Redza penuhi kehendaknya yang satu itu dengan lebih banyak lagi.
"No I won't." Redza membalas. Kucupan dihadiahkan ke bibir Widya lalu meneruskan aktiviti yang tertangguh tadi.'
Akhirnya mereka sama-sama tersadai keletihan. Dan Widya.... tertidur terus dalam dakapan erat Tengku Redza Naufal.
YOU ARE READING
ESCORT
RomanceAKU BUKAN PEREMPUAN SIMPANAN Sinopsis : -Widya Aruna Willis - Dia terlalu muda untuk mengharungi dunia yang penuh pancaroba. Terlalu lurus hingga tidak sedar ada 'pemangsa' yang cuba mengintai peluang atas kesempitan hidupnya tanpa tempat bergantun...