Part 25

10.5K 226 0
                                    

Hampir tengahari, barulah Widya terjaga dari tidur. Otaknya berusaha mencerna di mana dia berada sekarang. Dan kenapa dia terasa amat sejuk sehingga ke tulang sum-sum walaupun berselimut tebal.

Tangannya memeluk tubuh sendiri. Di situ, baru Widya sedar yang tubuhnya bertelanjang bulat. Widya tarik nafas panjang. Patutlah seluruh tubuhnya terasa lenguh dan sakit-sakit.

Widya berpaling ke sisi. Redza tiada di katil. Setelah diamati, barulah dia dapat mendengar pancuran air dari kamar mandi.

Peluang untuk dia bangkit dari katil sementara Redza masih di dalam sana, Widya kutip baju di hujung kaki lalu menyarungkannya ke tubuh. Cukuplah t-shirt gedobos dan labuh sampai ke peha menebat hawa sejuk sebelum tiba gilirannya mandi.

"Good morning!" ucap Redza bersama senyuman manis. Hilang wajah bengis dan garang penuh nafsunya sebelum dia meragut kesucian Widya. Dia bergerak ke katil lalu mencium pipi Widya.

"Morning....." balasnya hambar tanpa senyuman balas. Widya menyelak comforter dan menurunkan kakinya lantai.
Semasa mahu bangkit dari katil, terbongkok dia kerana rasa ngilu di celah antara kedua-dua pehanya. Tanpa sedar, bibir Widya bersiul perlahan.

"Widya...."

Redza cuba memegang bahunya tapi cepat-cepat Widya menepis.
"Tak payah, I boleh jalan sendiri."

"Widya..... look here,"

"What?" tanya Widya sedikit marah. Redza mahu apa lagi? Dalam pada itu, dia tetap menoleh ke katil di mana Redza yang masih bertuala pendek separas pinggang duduk di birainya.

Lengan Widya, Redza tarik sehinggakan Widya terduduk dipangkuannya. Tubuh gadis yang sudah hilang kegadisan ditangannya itu, Redza peluk erat.
"Redza.... let me go. I nak mandi."

"You see that?" anak mata Redza terumpu ke cadar putih bersih tempat tidur Widya malam tadi.

Widya mengekori pandangan mata Redza. Beberapa tompok kecil warna merah yang sudah kehitaman dan tompok-tompok warna kekuningan bercampur baur.

"You tahu tak, itu apa?"

Hanya anggukkan yang Widya balas. Dia bukan remaja yang begitu naif.

"You're mine now. Mulai sekarang, I tak benarkan mana-mana lelaki sentuh you."

"You kena ingat, Redza. I hanya pekerja you, I'm not your mistress."

"Fine... hang out with others, I benarkan. Dengan syarat, you tak boleh overnight dengan sesiapa saja. Even dengan kawan perempuan sekalipun." Redza dapat rasa yang Widya bakal membantah soal hubungan dengan kawan-kawannya.

"Why? I bukannya ada ramai kawan pun. Kenapa you nak risau sangat?"

"That day, I pernah beritahu you. I jenis tak suka berkongsi apa yang I suka dengan orang lain."

"Hurmmmm....." Widya mengeluh kecil.

Redza bergerak sedikit dan membuka simpulan tualanya. Sebelah kaki Widya, Redza tarik mebetulkan kedudukan Widya agar berhadapan dengannya. Tangannya menyusup masuk ke bawah T-shirt longgar Widya.

"What are you doing? I nak mandi!" Bantah Widya memprotes apa yang dihajati Redza.

"Kita mandi sama-sama."

"Redza.... No!" Widya menggelupur cuba melepaskan diri tapi ternyata cengkaman Redza di belakang pinggang Widya mengunci tubuhnya yang sudah bersatu dengan tubuh Redza.

Widya menyeringai. Kesakitan seperti di tengah malam tadi sekali lagi dia harungi.

"Hold my neck," suruh Redza dan apabila cukup yakin lengan Widya sudah memaut lehernya dengan erat, Redza bangun lalu mengampu punggong Widya ke kamar mandi.

Sebentar kemudian, kamar mandi yang tidak berapa luas itu kedengaran deruan pancuran air, berselang-seli dilatari dengusan dan erangan dua makhluk yang sedang kemaruk dalam nafsu.

ESCORTWhere stories live. Discover now