Part 107 (THE END)

8.2K 152 31
                                    


Widya meneleku di sofa kecil di tepi dinding. Dadanya turun naik melepaskan apa yang terbuku di dada. Belum apa-apa Redza dah tunjuk baran. Apa guna belajar agama berbulan-bulan jika dendam masih meraja di hati?

"You sukalah kalau Harraz balik ke sini dan boleh goda you lagi? Cara dia tenung you tadi pun, I dapat rasa Harraz masih sukakan you."

"Can't you see he'd married and just now he tried to be nice to us?"

"I can't trust him anymore."

"Fine! Lepas ni, kalau Harraz and Amy datang visit, better you kurung je I dalam bilik."

"Takkan lah sampai I nak buat macam tu?"

Widya mengerling tajam. Bibirnya dia ketap kuat. Menyesalkah dia kerana mengambil keputusan mendadak mengahwini Redza? Entah mengapa kata-kata Reene terngiang-ngiang di telinganya.

'Kau pasti ke Redza boleh berubah?'

"Dahlah Redza. I malas nak cakap lagi pasal Harraz I naik bilik untuk berkemas." Dia gagahkan juga untuk memujuk mood homeymoon yang mulai menyusut. Malam ini mereka akan terbang ke Maldives. Lantaran itu, bagaimana mahu memupuk suasana romantis jika sekarang ini mereka sedang bermasam muka?

"Sayang......" Tetap berusaha untuk memujuk Widya yang sedang duduk di birai tilam, Redza rangkul ke dalam pelukan.

"I'm sorry for being insecure." Dagu Redza labuhkan di atas kepala Widya.

"Me and Harraz, it was a big mistake and I dah mengaku salah I. Tapi..... bila you dah boleh terima I, takkanlah you tak boleh maafkan Harraz?" hidungnya sudah sesak dan kalau boleh Widya tak mahu menangis berkenaan hal remeh seperti tadi.

"O.k...... o.k., lepas ni I cuba kawal cemburu I,"

"Mana boleh cuba-cuba? You need to push away your jealousy buttons." Widya tidak suka dengan perkataan 'cuba' itu.

Redza hela nafas berat. Dia berjanji pada diri sendiri, mulai saat ini dia harus berubah demi menjaga hati Widya.

"Alright, I promise." Akur Redza kerana dia mahu lihat isterinya tersenyum kembali.

"Like.... seriously?" Widya masih sangsi dengan janji. Alah.... janji itu mudah sangat diungkapkan dari mulut lelaki. Untuk menunaikannya, bukanlah mudah!

"InsyaALLAH!"

Widya leraikan rangkulan di pinggangnya lalu menghadap Rezda.

"C'est mieux." Widya senyum dan sebuah kucupan hinggap di pipi Redza.

"You speaks French too?" Redza faham akan maknanya yang memberi erti kata; 'it's sounds better!'

"A little. Daddy yang ajar masa I kecil,"

"Viens me faire l'amour," balas Redza dengan lenggok menggoda.

"Avec plaisir," dengan senang hati Widya menerimanya. Leher Redza dirangkul dan Widya rebahkan kepalanya ke tilam, membawa tubuh Redza bersama-sama.

"I love you so much, Mrs. Widya Aruna,"

"Love you to the moon and back, Mr. Redza Naufal," Widya tayang gigi yang tersusun rapi tapi sekejap sahaja sengihannya apabila Redza mula mengusai bibinya penuh nafsu.Bagasi yang masih belum berkemas di hujung katil, tercampak ke lantai akhirnya. Bunyi dentuman ianya jatuh langsung tak mengganggu Pengantin Baru yang kemaruk dalam 'bercinta'.

Sentuhan asmara berlabuh di dermaga rasa yang tak bertepi

Hanyut dalam sentuhan sabda cinta

Panahan hangatnya membius di segala urat nadi.

TAMAT

**'Viens me faire l'amour' = 'come and make love to me'

**'Avec plaisir' = 'with pleasure'

ESCORTWhere stories live. Discover now