Part 44

7.4K 196 3
                                    

Menghadap makan tengahari, Redza masih tersenyum-senyum memandang wajah Widya yang separa kelat.

Widya menjeling tajam.
"You marah kena tumbuk, kenapa I yang jadi mangsa?"

"Mangsa apa pulak ni, sayang? Once a while, we should try again rough sex like what we did earlier. Trust me, one day you will ask for more," Redza kenyitkan mata, terus mengusik Widya yang sudah merah wajahnya.

Hish! Redza ni, kalau bercakap..... tak reti nak bertapis!
Buatnya Yazid pasang telinga, buat malu je!

"Hmmmm.... Tak nak cakap lagi pasal tu," Widya tarik muka. Nasi berlaukkan kari daging dia suap ke mulut.

"Okey then. Kita cerita benda lain. Iqbal Hazwan, abang you? Macamana you boleh ada abang yang berbangsa Melayu?"

"Abang tiri. Dia tu, anak kepada isteri muda daddy I. Doesn't makes sense la.... Kalau I ada abang yang sebaya dengan you."

Redza angguk. Betul jugak tu!
"How about the old man yang tolong Iqbal tu. As I remembered, he did said something to you,"

"Ha-ah! Dia tanya I ingat dia lagi tak?"

"So you know him?"

"I don't think so. Tapi...... wajah dia ada iras my dad."

"One of your uncle, maybe?"

Widya angkat bahu.
"Daddy tak pernah cerita apa-apa pasal family dia di Tandanao."

Redza diam. Kalaulah lelaki itu pakcik Widya, adakah lelaki itu sedang mencari Widya dan berhajat mahu membawa Widya pulang ke Sulawesi?
Oh tidak! Dia tak akan benarkan sesiapa pun membawa Widya pergi dari hidupnya.

"Lepas makan, apa plan you? You ada nak keluar ke mana-mana, tak?"

"Dengaan bibir I pecah dan bawah mata I yang lebam ni, you nak I keluar in public?"

Widya sengetkan bibirnya.
"I tanya je, jangan marah! Lagipun, I lupa nak cakap..... last night Ray bawak balik kereta you. Nak keluar pun, you pun bukan ada kereta lain. Betul tak?" itulah! menyesal dia tak memandu sendiri ke rumah Redza sebelum ke pub. Mana tahu nak jadi begini?

"Ray dah called. Sekejap lagi dia dan Joyce datang hantar my car. You tanya ni, you ada nak keluar ke mana-mana ke?"

Widya sudah selesai makan dan meneguk minumannya dari gelas berkaki tinggi. Kenyang perutnya kerana sudah lama dia tak menikmati gulai daging yang enak.

"Nope. Thanks god you tak nak keluar. I rasa nak berehat saja hari ni. Nak...., er.... Sambung tidur."

"Penat sangat ke?" Redza senyum lagi tak habis-habis mengusik.

Widya tolak kerusi ke belakang, malas mahu melayan Redza. Ketika itulah hon kereta kedengaran di luar. Joyce dan Raymond sudah sampai lah tu.

Tak jadi Widya menapak ke tangga lalu dia beralih ke pintu besar. Menunggu Raymond masuk. Pipinya, Raymond kucup sekilas dan lelaki itu terus ke ruang makan.
"Sedapnya bau! Wah.... Langkah kanan betul! Kami belum makan lagi ni." Ucap Raymond girang. Dia terus duduk dan mencapai pinggan kosong tanpa dipelawa. Buat macam rumah sendiri saja. Dia tahu, Redza bukan kisah pun!

@@@@@@

Hanya sekejap Joyce dan Raymond singgah. Sesudah kenyang dengan nasi dan lauk pauk yang enak, mereka berdua terus minta diri.

Kereta putih Raymond sudah tidak kelihatan, Widya terus memanjat tangga ke bilik. Barulah dia teringat akan telefon bimbitnya yang sudah pasti sudah kehabisan bateri.

Sling bag miliknya, Widya gagau. Memang betul, skrin telefon sudah terpadam. Dia mengecasnya dan kemudian memanjat katil tapi tidak terus baring. Baru saja makan, takkanlah mahu terus tidur?
Such a very bad habit!

Majalah 'Glam' yang sememanya berada di meja sisi katil, Widya selak sehelai demi sehelai dengan malas. Bukannya dia minat dengan fesyen pun!
Kalau majalah berkenaan arts & paintings mahunya dia boleh menelaah setiap mukasurat sepenuh hatinya.

Dari berlunjur, Widya rendahkan bahunya dan membetulkan kepala di bantal. Majalah tak lepas dari tangan tapi kelopak matanya semakin memberat. Redza letak pil tidur ke dalam minumannya tadi?

Eh! Apa dia merepek ni? Redza tak payah guna pil tidur pun, tubuhnya tetap juga Redza dapat kuasai.
Sudah banyak wang ringgit Redza laburkan kepadanya termasuk yang baru dideposit ke akaunnya petang semalam.
Dia..... diBAYAR untuk ditiduri Redza. Jadi..... apa perlunya pil tidur?

Selesai menjawab beberapa emails dari komputer riba , Redza keluar dari bilik bacaan dan turun ke aras di mana bilik Widya berada. Perlahan-lahan daun pintu, Redza tolak kerana dia pasti yang Widya sedang enak beradu.

Hawa dingin yang menampar lengannya buat dia segera menyelinap di bawah comforter yang menutupi tubuh Widya hingga ke leher. Redza mengiring, memeluk pinggang Widya dari belakang.
Sedar tak sedar, dia turut terlena sama.

@@@@@@

"Redza......" Widya merengek dalam tidur

"Ya sayang, I'm here."

Diam semula dan Widya kembali dalam dengkuran lembut.
Tergeleng kepala Redza. Entah apa yang Widya igaukan saat ini. Rangkulannya dieratkan. Bibirnya pula merayap ke serata kulit leher Widya naik hingga ke cuping telinga.

Sudah terjaga, memang payahlah untuk dia tidur kembali.

Terbuka terus mata Widya. Eh, tadi rasanya dia dah bangun? Dia mengigau ke? Yang Redza, kenapa tiba-tiba ada dalam bilik ini?
Widya bergerak sedikit dan menelentangkan tubuhnya dan Redza dengan pantas mengepung tubuhnya. Kedua-dua tapak tangan, Redza tampung ke tilam.

"Dah puas tidur?"

"You buat apa tadi? Mulut you tak sakit dah?"

"Kalau untuk kiss your sexy lips, sakit pun I tak peduli," belum sempat Widya membalas, Redza sudahpun membenamkan bibirnya ke bibir Widya.

Widya meronta-ronta. Geram kerana Redza sedang mengacah-ngacah di celah kedua-dua belah pehanya.
"Redza!" terlepas saja tautan bibirnya, Widya terus memarahi Redza.

"Why sayang?" sengih Redza. Pastilah Widya marah kerana dia cuba membangkitkan berahi Widya sekali lagi.

"You.... tak padan tengah sakit, tetap bernafsu."

"Bibir I je yang pecah. My Willy okey je."

"Willy?"

"Yessss.... nak tengok my Willy?" Redza alihkan tubuhnya ke sisi Widya.

"No!!" laju kedua-dua tapak tangannya bertangkup ke wajah sendiri.

"Come on, sayang......." goda Redza lagi bersama ketawa tidak putus-putus.
Alah! Benteng pertahanan Widya bukan sekuat mana pun. Sekejap saja, dia sudah lemas dalam lautan asmara ciptaan Redza.

ESCORTWhere stories live. Discover now