6.

30.2K 1.6K 289
                                    

Bunlar direk kızlara mı oynuyor? Erkeklere bulaşamıyorlar korkaklar.

Ben hala nefesimi düzenlemeye çalışırken içeri aynı ben gibi bir kızı içeri iktirdiler. O da elleri bağlı olduğu için yere düştü. Onu da kaldırdılar. Ellerini çözdüler. Beni bağlamışlardı oysaki.

Adam: Bu son kez soruşum. Anlatıyor musun anlatmıyor musun?

Bana demiyordu. Kadına diyordu. Kadın kahkaha attı.

Kadın: Size kaç kere daha diycem. Bir şey anlatmıyorum size

Adam: Sen bilirsin. Biz zaten her şeyi öğrendik. Öleceksin.

Dedi ve kadına defalarca karnına yumruk attı. Kadının ağzından kan gelmişti. Kadın yere düşünce beni buraya getiren adamlardan birisi silahını çıkarttı ve kadına doğrulttu. Onu vurmasına izin veremezdim. Ben vurmasamda vicdan azabı çekerdim. Ayağa kalktım ve direk adamın bileğini tuttum. Kurşun yere sıkılmıştı. Kolunu çevirirken arkadan birisi kollarımdan tutup çekti ama ben kıpırdamadım.

Adam kolunu kurtarmaya çalışırken biriside beni arkamdan çekiyordu. Bir anda bir ateş etme sesi geldi. Bende yere düşmüştüm. Bacağım yanıyordu. Bir sızı vardı. Ahhh evet bacağımdan vurulmuştum.

Adam: Neden her şeye burnunu sokuyorsun?

Ben: Merak etme bakmana gerek yok. Acımıyor bile.

Dedim ve kolumu tutan elleri bıraktım. Duvardan destek alarak ayağa kalktım. Acımıyor dedim ama çok kötü acıyor. Terlemeye başladım. Çok kötü acıyordu. Yürüyemiyordum. Duvara kendimi bıraktım. Yaslandım. Elimde bacağımdaydı. Ağlamaya başladım.

Adam: Hiç acımıyor demi?

Ne kadar da uklalar? Acıyor nolmuş? Hemde çok kötü acıyor. Onlara cevap vermedim. Gerekmiyordu.

Beni odaya getiren adamlardan birisi bana doğru yaklaştığını fark edince onu durdurdum.

Ben: Bana yaklaşma.

Adam: Jungkook Bey bu kadın çok ısrarcı.

Yaraldığım adamın adı Jungkook'muş demek ki.

Jungkook: Al kucağına.

Ben: Dokunma. Gebertirim.

Jungkook: Jimin duydun mu bu haliyle gebertecekmiş?

Herkesten fazla kası olanın adını da öğrenmiştim. Jimin.

Göz yaşlarımı sildim ve duvardan destek alarak yürümeye çalıştım ama ayağım çok kötü acıyordu.

Bir anda ayaklarım yerden kesildi. O Jungkook denen ukala adam beni kucağına almıştı. Ve yürümeye bile başladı.

Jungkook: Kapa çeneni yoksa seni yere bırakırım.

Ben: O zaman hiç durmadan konuşucam ki sen beni bırakasın. Neden sen gibi bir adamın kucağında olmak isteyim ki? Sen bana zarar vermiş insansın. Zarar veren birisiyle kim çok yakın olamak isterki?

Dedim ve sustum. Çok sinirlenmiştim. O da sinirlenmişti.

Ben: Eee hala bırakmadın.

Dediğimde beni bir anda bıraktı. Ama yatağa bırakmıştı. Odamdaydım. Ayağım feci şekilde acımıştı. Ama belli etmedim.

Jungkook içeri birisini çağırdı. Elinde yardım çantasıyla gelmişti. Yatağa oturdu. Yarayı temizledi.

Doktor: Kurşun sıyırmış. Önemli bir şey yok.

Dedi. Neyseki çok kötü bir yara değildi. Tek iyi olan şey bu. Doktor yarayı sardı. Sonrada ağrı kesici hap verdi. Onları attım.

Ukala Mafya Bozuntusu /Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin