79.

15.3K 855 158
                                    

Gece'den
---------------

Bugünde böyle bitti. Onsuz...

Bir sonra ki gün Elif yine kahvaltıdan sonra Elif annesiyle iş konuşurken bende babası ve kardeşlerinin işleriyle konuşuyorduk. Onların iş yerinde çalışmak sıkıcıydı ama dinlemek eğlenceliydi. Ne yaptıklarını dinliyordum. Haa bu arada kardeşleri okuyorlar daha ama boş vakitlerinde şirketteymişler. Bunu öğrenmiş oldum.

Telefonumun çalmasıyla irkilerek telefonu hızlıca aramaya başladım. Elimi cebime soktuğumda buldum. Ama arka cebime. Arayan Beyza'ydı. Kötü bir şey mi olmuştu? Ya da merak etmiştir. Arayamadım zaten. Açtım ve merakla Alo dedim. Beyza'nın sesi sakindi. Aynı şekilde Alo dedi.

Ben: Ne oldu kanka? Bir şey mi var?

Beyza: Bir şey yok Gece. Sen zaten bizi hatırlama.

Trip atıyordu. Haklıydı.

Ben: Özür dilerim ama neler yaşadığımı sende bilsen.

Kısa bir sessizlik. Sıra bende kızma sırası.

Ben: Söyle bakalım kim söyledi Jungkook ile Jimin'e Türkiye'ye geleceğimi?

Beyza: Imm. Şey. Kimse söylemedi. Ne oldu?

Ben: Yalan söyleme.

Beyza: Yalan söylemiyorum ki. Ben söylemedim. Yoksa karşınamı çıktılar. Onlara söy-

Evet. İşte söylemiş oldu. Onlar buradaydı.

Beyza: Onların zaten orada işi vardı.

Ben: İşleri neydi?

Beyza: Düğün salonunu ayarlamak için.

Ben: Kim evleniyor?

Beyza: Jungkook.

Yanlış mı duydum? Hayır bildiğiniz Jungkook dedi. Bu çocuğu öldürürüm.

Beyza: Şaka şaka. Hemen nasıl kaldın? Sessizlik. Hemde derin. Neyse kim evlenecek ben evleniyorum.

Bunu duyduğum an şaşkınlıkla ayağa fırladım. Sevinç göz yaşlarım akarken içerde bir sessizlik oldu. Hepsi bana bakıyordu.

Ben: Ç-çok sevindim. Canım benim ya. Gidiyormuymuş.

Elif: O kim? Ne oldu? Kim gidiyor? Ya da neye sevindin?

Beyza: O Elif mi?

Ben: Evet.

Beyza: Ona versene. Hatta onu görmek istiyorum. Görüntülü arayacağım bekle

Dedi ve yüzüme kapattı. Telefonu mutlulukla Elif'in eline tutuşturup tabletimin durduğu koltuğa oturup bacak bacak üstüne atıp tabletimi açtım. Elbiselerimi genellikle satın aldığım siteye girip güzel düğüne uygun bir elbise seçmeye başladım.

O sırada Elif büyük bir heyecanla Beyza ve Feride ile konuşuyordu. Benim hakkımda dedikoduya başlamışlardı. Ben bu konuşmaların hepsini yarım bir gülümsemeyle elbise seçmeye devam ettim. Elif'te karşımda oturup kahkaha atıyordu. Ya da karşılıklı.

Feride: Şu salağın şuan ne yaptığını ve nasıl göründüğünü merak ediyorum. Göstersene

Dediğini duydum. Elif'te memnuniyetle kamerayı çevirdi. Tabletten başımı kaldırıp Elif'e baktım.

Ben: Ufff siz konuşun diye verdim telefonumu. Beni ifşala diye değil.

Elif: Sen ifşalarında bile güzelsin.

Yalancı bir sırıtma gönderdim.

Beyza: Ne yapıyor o elinde tablettle?

Elif: Ne yapıyorsun hakikaten?

Ben: Düğüne giyeceğim elbiseyi seçiyorum.

Beyza: Hızlısın.

Elif: Alışveriş merkezine gitseydik.

Ben: Yok ya. Ben zaten galiba seçtim.

Elif dudak büktü.

Feride: Göstersene.

Ben: Önce avcunu tam yüzünün hizasına getir sonra da dilini çıkartıp avcunu boydan boya yala.

Feride: Gıcık ya. Aman. Zaten ne giysen yakışmaz.

Ben: Yav he he.

Dedim ve Elif'e döndürmesi için işaret yaptım o da kendine çevirdi. Onlar orada sohbet ederken bende elbisemi sipariş verdim bile. Yarın akşam gelecekti. Düğün dört gün sonraydı. Konuşmalrından duydum. Beyza iki gün sonra gelecekti. Üçüncü gün aileler arası yemek olacakmış. Ben katılmıycam. Çünkü onu iki gün art arda görürsem dayanamam ve onu bırakamam. İki gün ona bağlanmama yeter. Çünkü onu çok özlemiştim. Kokusunu... Bakışını... Dokunuşunu...

Düğüne katılacağım. Ne olursa olsun. İster tehdit eden adam gelsin öldürsün ama onu gitmeden önce son kez hissetmem ve görmem lazım. Son bir kez... Ölsemde umrumda değil. Onu görmek istiyorum. Dokunmak istiyorum. Gözlerime baksın istiyorum. Sadece bunu istiyorum ve o adamda beni anlamalı. Kimse o anlamalı.

Hızlıca o gizli numaranın attığı mesajların ekranına girdim. Yazdım ki "Kimsen bilmiyorum ama sende bir insansın sonuçta. Jungkook'tan uzak durucam. Ama senden istediğim tek şey dört gün sonra olacak düğünde beni Jungkook'u son kez görmeme izin ver. Sadece bir kere. Sonra zaten seninde bildiğin gibi New York'a gidicem. Nolursun biraz süre ver." yazdım ve sıkıntıyla nefesimi verip tableti kapatıp koydum. Mesajların ikiside hem telefonuma hem tabletime geliyordu çünkü ikiside aynı hesaptı. Ikisinde de vardı mesajlar.

Onu son kez görmek istiyorum. Son kez hissetmek...

-
Bugünlük tek bölüm iyi okumalar.
-

Ukala Mafya Bozuntusu /Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin