Arkamızdan hepimizin ensesine silah dayanmasıyla olduğumuz yerde kaldık. Bunlar arkamızdan iş yürütüp bir sürü adamımızı da yanlarına çekmişlerdi.
Adam: Şimdi hiç bir yere kaçamazsınız.
Ben: Kızları bırak. İşiniz bizle.
Adam: Kızlarıda tutun.
Demesiyle arkadan iki adam bizi ikitirerek Gece ve Beyza'ya doğru yürümeye başlamıştı. Beyza'da Gece'de çok korkmuştu. Bende onlar için endişeleniyordum. Bana bir şey olabilir ben dayanırım ama onlara bir şey olmamalı.
İşte Gece tam benim kızım. Adamlar daha onlara tam yaklaşamamışken hızlıca bizim o tarafa iktirdiğimiz silahlardan birisini aldı ve iki adamın da bacağına sıktı. Sonra da Feride'yi tutan ve onun yanında ki adama doğrulttu silahı.
Gece: Ya bırakırsınız. Ya da geberirsiniz.
Adam: Sen kaç kişisin biz kaç kişiyiz. Bırak şunu. Arkadaşlarına zarar gelemesini istemiyorsan bırak.
Ben: Ben sizin hepinize tek yeterim bebeğim. Sen kafa yorma. Hadi adamlarını çek.
Adam: Sen bilirsin.
Dedi ve tetiği çekip kolumu sıyıracak şekilde ateş etti. O an Gece'yi korkutmamak için dişlerimi sıktım. Gece benim vurulmamla bana baktı. Gözleri mi dolmuştu!
Gece: Şimdi de sen kaşındın.
Dedi ve bu kız gerçekten yürek yemiş. Adamı tam şeyinden vurdu. Adama acıdım. Feride'yi tutan adamı da karın boşluğundan. Sonra da bizi tutanlara döndü. Çok sinirlenmişti. Bizi tutan adamlarda anlamışlardı çıkışları olmayacağını. Gece'ye de bir şey yapacak zamanı bulamamışlardı.
Ben: Gece yeter.
Gece: Söyle onlara bıraksın.
Ben: Tamam. Bekle. Biraz daha bekle.
Onu daha fazla strese sokamazdım. Kolumun acısıda zaten başka bir yerden. Bir kaç dakika sonra bizim adamlarımızın yardıma geleceğini biliyordum. Geldiler de zaten. Adamları alıp hepsini kızların göremiyeceği ve duyamayacağı bir yerde öldürmeye götürdüler. İhanete hoşnutlukla karşılamamızı beklemeyin.
Gece'nin vurduğu adamları da alıp götürdüklerinde Gece silahı attı. Hiç adam vurmuş gibi bir hali yoktu. Ben ağlamasını felan bekliyordum. Ama o aksine kirlenen yerlere bakıyordu.
Jin korktuğu için ağlayan Feride'nin yanına gidip ona sarıldı. Suga'da şok olmuş Beyza'yı götürdü. Eee bu kızda bir şey yoktu. Ben ne yapacaktım.
Gece: Jungkook biliyor musun? Adamın çocuğu olmayacak. Yazık.
Dedi ve gülemeye başladı.
Ben: Yaşarsa çocuğu olur.
Gece: Aman boşver.
Dedi ve yanımdan geçip çıkarken vurulduğum koluma çarpmasıyla ağzımdan bir inleme kaçtı. Olduğu yerde durup koluma baktı. O umursamaz yüzü yerine endişe dolu bir yüz geldi.
Gece: Özür dilerim. Bu şimdi için bir de senin vurulmana sebep olduğum için özür dilerim. Gelsene yarana bakalım.
Ben: Gerek yok. Fazla ciddi bir şey yok.
Jimin: Var. Gece hadi.
Gece: Aynen öyle Jimin.
Onların sözüne karşı gelemedim ve diğerleriyle birlikte o çakma ameliyathaneye değilde kendine odama götürdüm. Çünkü hem fazla bir şeyim yoktu hemde orayı sevmiyordum. Onlarda bir şey demeden takip etti. Odaya gelince gerekli malzemelerin olduğu çantayı getirip yatağın üzerine koydum. Sonra da yatağa oturdum.
Gece'de gelip yanıma oturdu. Bizimkilerde koltuğa yığıldılar. Oturdum ve sonra da kalkıp ceketimi çıkarttım. Gömleğimin düğmelerini de tek elimle çözüp gömleği de çıkarttım. Sonra da tekrar oturdum. Gece yaraya bakmaya başladı. Sonra da umursamaz bir tavırla gülümsedi.
Gece: Fazla bir şey olmamış. Bir şey oldu sandım.
Temizlemeye başladı.
Tae: Bu kız çok garip.
RM: Aynen öyle. Daha ilk başlarda başına dayadığımız silahtan korkuyordu ama şimdi kendisi silahla dört adam yaralıyor.
J hope: Ben ağlar felan diye düşünüyordum.
Jimin: Gerçekten hiç korkmadı. Gözünü bile kırpmadan adamları vurdu.
Ben: Artık seni de gurubumuza almamız gerekecek. Korkusuz Gece.
Dediğimde buruk bir gülümsemeyle yüzüme baktı. Ne olduğunu anlamak için ona dönünce boynuma sarıldı. Ne olmuştu şimdi? Ya da ne yapıyor?
Ben: Gece?
-
Affedin beni. Gerçekten bütün gün boyunca bölüm atmak için bekledim ama biraz gecikti.🙁
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala Mafya Bozuntusu /Jeon Jungkook
FanfictionNerden bileyim onun sen olduğunu? Ben o adam sanmıştım ama sen çıktın. Şimdi de beni tutuyorsunuz. Resmen kaçırdınız. Beni korumasaydınız olmazdı. Siz istediniz. Benim suçum yok. Ama bunu anlayan kim? Sadece kendi bildiğini okuyor. Bana kötü davranı...