GÖRÜŞÜRÜZ🤗🤗

11.3K 463 128
                                    

Evet arkadaşlar! Kitabın son bölümünü okuduktan sonra burayı okuyorsanız bir görüşürüz konuşması yapıcam. Neyse başlayalım.

Öncelikle ben bu kitabı yazmaya sömestr tatilinde başladım. İlk kuzenimden destek aldım. Sonra kimse okumasa da kankalarımın okuyacağını bildiğim için paylaştım. Okundu. Çok iyi bir başarı oldu. İlk BTS kitabım büyük bir ilgi aldı. Bu benim için çok sevinçli bir şey. Biliyorsunuz ki ben sekizinci sınıfım ve sınav sisteminin afedersiniz içine sıçtılar. Ben yaz dönemi boyunca Teog diye çalıştım. TEOG kurslarına gittim ama okula başladık başka bir sınava gireceksiniz dendi. Nerede adalet? Neyse işte çok daha fazla çalışmam gerek. O yüzden bu senelik bırakıyorum. Artık yaz tatilinde devam edicem. Kitap yazmayı seviyorum bu yüzden tamamen bırakamam. Yaz tatilinde devam.

Şöyleki kitabımda bir sürü hatalarım oldu. Bir yer var ve ben diyorum ki kendi kendime acaba orada ne demek istedim? Bunu kendime soraraken sizlerinde bir şey demesine kızmıyorum. Kitabımda saçmaladığım yerler oldu. Mesela ergen esprilerim. Berbattı. Küfür edenler oldu. Olsun. Ben kendimi böyle seviyorum. Daha doğru dürüst okumadan saçma sapan yorumlar atan oldu ama ben bir şey demiyorum. Bütün kitaplarda oluyor. Çok gördüm. Tamam bunlar normal de bunlarında aşırı dozuna kaçmamak gerektiğini söylemem gerek. Çünkü bir yerden sonra yazarın yazma isteği kalmıyor. Ne mutlu bana bende öyle büyük bir şey yaşanmadı. Bunun için mutluyum. Sizede teşekkür ederim. Daima kitabımı desteklediğiniz için. Sizleri esprilerimden dolayı sıktıysam özür dilerim. Ama ben sizleri bu kitabı yazarken ki süreç boyunca çok sevdim ve alıştım. Sizlerde beni sevmişsinizdir umarım. Başka kitaplarda görüşmek üzere. Sizleri çok seviyorum. Yorumlarınızı çok seviyorum. Görüşlerinizi de seviyorum. Kısacası sizi seviyorum. Kendinize iyi bakın. Beni istediğiniz gibi takip edebilirsiniz bu arada. 

Bay.
Bayan.
Baymayan.

Bu benim arkadaşlarıma görüşürüz deme şeklim. Kankalarım chimyelify_95 Feridenurnur BeyzaDurupnar olan watshap gurubumuzdan hep böyle ayrılırım. Sizlerde artık benim birer kankamsınız. Tekrardan GÖRÜŞÜRÜZ. Görüşeceğiz.

😣😣😭😭😐😐😘😘😘😘😍😍🤗🤗🤗🤗🤗

Bırakmak istemiyorum ama kısa süreliğine bırakmak zorundayım. 😫

Ukala Mafya Bozuntusu /Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin