---------------
Gece'den
Sanırım hasta olmuştum. Ateşim vardı. Ama çok halsiz olduğum için kalkmaya üşeniyorum. Kapı açıldı ve içeri şu bana ameliyatta yardım eden Serkan girdi. O halsiz halimi görünce koşarak yanıma gelip elini alnıma koydu.
Serkan: Sen yanıyorsun. Burda biraz bekle.
Dedi ve çıktı. En az beş dakika sonra endişeyle geldi. Beni kucağına alıp banyoya götürdü. Kendim yürümek isterdim ama çok halsizim. Banyoya gelince indirdi. Ayakta durabiliyorum. Bir anda yüzüme soğuk su çarptı. Donmuştum ve korkmuştum. Bir anda gelmişti.
Ben: Yaa bu çok soğuk.
Serkan: Yanıyorsun ama.
Ben: Ateş nerde?
Serkan: Çok kötüydü.
Dedi ve yüzümü ve boynumu iyice ıslattıktan sonra tekrar beni yatağıma götürdü. O beni yatırmıştı ama ben oturdum. Sırtımı da başlığa dayadım.
Serkan: Burda otur sana hap getiricem.
Ben: Kaçacak halim yok.
Serkan başını olumsuzca ve gülümseyerek salladı. Kalkıp yine gitti. Bir süre sonra yine geldi. Elinde su ve hapla. Önce elindekileri masaya bırakıp dolaptan bir havlu alıp bana uzattı. Bende alıp yüzümü ve boynumu sildim. Serkan hapı ve suyu bana uzattı. Alıp onları da içtim. En az on dakika boyunca aramızda hiç konuşma geçmeden öylece bekledik.
İlk defa bir hap on dakika gibi kısa sürede etki etmişti. Başım biraz ağrıyordu ama halsizliğim biraz da olsa gitmişti. Ayaklarımı yataktan sallayarak oturdum. Serkan'da zaten aynı ben gibi yatakta oturuyordu. Yüzümü avuçlarının içine alıp yüzümü ona çevirdi.
Serkan: Daha iyisin demi?
Ben: Evet teşekkür ederim.
Serkan: Buraya beni Jungkook ve arkadaşları gönderdi. Sana ne olduğuna bakmamı söylediler. Onlara haber vermemi söylediler ama onlar oldukları yerde yoktu. Senin havale geçirme riskin yüksek olduğu için onlara haber ver-
Daha sözü bitmemişti ama kapının açılmasıyla sözü yarıda kesilmişti. Gelenler Jungkookgildi. İkimizde o tarafa baktık. Neden Jungkook hep diğerlerinden sinirli oluyor beni gördüğünde? Serkan ayağa kalkıp bir şey söylerken Jungkook bu seferde Serkan'ın yakasına yapıştı. Sinirle bağırarak bir şeyler söyledi. Serkan Jungkook'un yanlış söylediği cümleleri düzeltmek istiyordu ama sözü hep yarıda kesiliyordu.
Duruma müdahale edip sakin olmasını söyledim ama beni de dinlemedi. Sonra da odada ne yaptığımızı sordu? Ne yapabiliriz acaba? Ona dinlemesini söyledim ama gereğinden fazla sinirliydi. Artık bu kadarıda fazlaydı. Sadece kendisi yaşamıyor bu dünya da.
Onun hem sakin olmasını hemde neden sinirlendiğini sordum. Sinirlenmesine gerek yoktu. Bana kimseyle yakınlaşamayacağımı söyledi. Emredersiniz. Başka emriniz.
Ben: Nedenmiş o? Sanki bana zarar gelmesi umrunda. Bana zarar gelirse sen sevineceksin. Neden o zaman benim yüzümden herkesi dövüyorsun? Bırakta sen benden ben senden kurtulayım.
İçimden geçen bir kaç cümleyi koyverdim. Bende onun gibi sinirlenmiştim ve bağırarak konuştum. O da Serkan'ın yakasını bırakıp bana döndü. Ne demek istediğimi anlamamış.
Ben: Ne mi demek istiyorum? Benim için boşa uğraşıyorsun. İstemiyorsun ama koruyorsun. Sevmiyorsun ama bana dokunanlara sinir oluyorsun. Nefret ediyorsun ama yine de yanında tutuyorsun. Anlayabiliyor musun? Senin aklından hiç geçmiyor mu bu cümleler? Ben bu cümleleri kaç kere düşündüm ama mantıklı bir noktası yok.
İçimden gelen her şeyi söylemeye başladım. Ondan korkmuyorum. Güçsüz değilim ben.
-
Sizleri ve BTS'i çok seviyorum.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala Mafya Bozuntusu /Jeon Jungkook
FanfictionNerden bileyim onun sen olduğunu? Ben o adam sanmıştım ama sen çıktın. Şimdi de beni tutuyorsunuz. Resmen kaçırdınız. Beni korumasaydınız olmazdı. Siz istediniz. Benim suçum yok. Ama bunu anlayan kim? Sadece kendi bildiğini okuyor. Bana kötü davranı...