73.

15K 885 171
                                    

Elif: Şimdi ben anlamadım. Seviyorsan neden geldin? Anlattıkların hepsi senin ona aşık olduğuna çıkıyor. O zaman neden geldin? Bu kadar üzleceksen ve onu üzeceksen neden yaptın?

Duruşumu dikleştirdim ama hemen sonra omuzlarım tekrar düştü. Asık suratımla Elif'in gözünün içine baktım.

Ben: Elif sence sadece onu akrabalarımla yüzleşmek için bırakırmıyım. Seviyorum diyorum. Gözüme baksa ölüyorum diyorum. Onu sence orada onunla güzel vakitlerimiz geçirecekken siktiğimin akrabalrımla yüzleşmek için gelir miyim?

Elif anlar gibi yüzüme baktı. Anlamaya çalışır gibi arkasına yaslanıp "peki neden?" Der gibi baktı. Yaslandığım sandalyeden öne gelip kollarımı masaya koydum.

Ben: Sadece sen bileceksen söylerim.

Elif: Tabii ki sadece ben bilicem. Başkasına neden anlatayım.

Ben: İyi. Peki o zaman iyi dinle.

Sıkıntılı bir nefes alıp verdim. Masanın üzerinde ki telefonuma baktım. Konuya odaklandım. Bir anda pat diye söyleyiverdin.

Ben: Tehdit ediliyorum. Hemde çok kötü bir şekilde.

Elif kaşları şaşkınlıktan havaya kalkmış kaşlarıyla direk doğruladı ve gerçekliğini kanıtlamak için yüzüme iyice baktı. Sonra da gözlerini kıstı. Sorguluyordu.

Ben: Kim olduğunu bilmiyorum ama beni de onu da öldürmekle tehdit ediyor. Gitmeyecektin kalacaktım ama hani dedim ya hastaneden çıkıp eve gittim ve bavulumu hazırladım diye. Eve gitmek için taksiye binerken birisi aniden açtığım kapıyı kapattı ve beni hastande sessiz sakin bir köşeye çekti. Adam beni resmen orada tehdit etti. Türkiye'ye dönmezsem ve Jungkook'u da unutmazsam Jungkook'u öldüreceğini söyledi. Sence ne yapabilirdim? 4s kuralıyla geldim. (4s kuralı benim bulduğum bir şey. Açılımı ya seve seve ya s*ke s*ke.)

Elif: Adamı tanıyor musun?

Başımı olumsuzca salladım. Elif yine aklında hain planlar kuruyordu ve adama yapacakları aklına geldikçe haince gülümsüyordu. Ağzından "sikildin" lafını duyduğum an bende gülümsedim. Bu kız hakiki bir caniydi.

Elif: Onu karşında görürsen vereceğin tepki ne olurdu?

Kıkırdadım ve sandalyeden yavaşça ayağa kalkarken

Ben: Bu imkansız

Dedim ve telefonumu alıp Elif'e hadi kalk işareti yapınca o da kalktı.

Elif: Eve gidelim mi? Annem seni çok merak etti.

Ben: Ona da ayıp oldu. Gidelim.

Elif ile beraber dışarı çıktık ve Elif'in şoförü olsa gerek siyah bir araba durdu. Elif bana binmem için içeriyi gösterdi. Ben de bindim ve Elif'inde binmesini beklerken bir yere bakıp kaldı. Sonra da binmeden kapıyı hızlıca kapattı ve ön camdan şoföre beni eve bırakmasını söyledi. Biraz geri çekilip gitmemizi bekledi.

Ben: Dur ya. Neden binmedi? Durdursana.

Çoktan harekete geçmişti ve beni dinlemiyordu bile.

Ben: Hey sana diyorum. İnmek istiyorum.

Şoför: Bende şaştım artık. Kimin sözünü dinliycem.

Şoförün telefonu çaldı. O da açtı.

Şoför: Peki efendim.

Dedi ve kapattı. Işıkta durunca arkasına döndü.

Şoför: Az önce Elif Hanım aradı ve dediki tabii ki de benim sözümü dinleyeceksin dedi. Malesef.

Bu kızın gerçekten ön sezileri çok güçlü. Yenilgiyi kabul edip yol boyunca sustum. Eve gelince indim ve içeri girdim. Annesi mahçup olmuş gibi yüzüme bakıyordu. Bende hatamı daha da anladım.

Ben: Sizden özür dilerim. Siz bir şey yapmadınız. Benim sadece biraz sinirlerim bozuktu. Sizin bir hatanız yok.

Annesi: Sen iyisin demi? Ben sadece bunu istiyorum.

Ben: Çok iyiyim. Sizlere çok teşekkür ederim.

Babası: Bu kadar dırama yeter. Elif nerede kızım?

Ben: Beni arabaya bindirdi ve kendisi bir yere gitti. Bana bir şey demeden.

Babası: Peki kızım. Kendinize iyi bakın.

Kardeşleri bana el salladıktan sonra üç erkek birlikte dışarı çıktı. Bizde annesi ile içeri geçip annesinin yaptığı işlere baktık. Daha doğrusu o bana ne iş yaptığını anlattı. Uzun süre boyunca bununla ilgilendik ve çok eğlenceli vakit geçirmiştik.

-
Diğer bölümde gelecek. Şimdilik kendinize iyi bakın.
-

Ukala Mafya Bozuntusu /Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin