25.

22.2K 1.2K 196
                                    

Daha sonra Gece yatmam için örtü getirmeye çıktı ama örtüye gerek yoktu. Bende direk olarak koltuğa yattım. O geldiğinde beni uyandırmak yerine kendisi yastığı koydu. Elini enseme koydu. Başımı biraz kaldırdı. Beni uyuyor sanıyor ama ben uyumuyorum. Hep o mu gıcıklık yapacak?

Ama o bir anda hiç beklemediğim bir zamanda üzerime düşüp dudaklarıma yapıştı. Bunu yapmasını beklemiyordum. Hemen gözlerimi açtım. O da çok şaşkına benziyordu. Bile bile yapmamıştı sanki. Neyse sonra üzerimden kalkmaya çalışırken birde yere düşüyordu. Onun düşmemesi için belinden tutmuştum ki bende onunla birlikte dengemi kaybedip düştüm. O altımda kalmıştı.

O çok değişikti. Güzel ama güzel olduğu kadarda gıcık. Tek kötü özelliği bu. Kendisi çok güzel ve çekici bir insan ama bir de gıcık olmasa. Ona aşık değilim tabii ki. Ben bu gıcıkla sevgili olsam iki gün sonra ölü bulunurdu. Ciddiyim. Ben ona katlanamam.

Bir dakika şuan neden konuşmuyor ve sadece gömleğimi rahat yatmak için açtığım gözüken kaslarıma bakıyor. Bu kız sapığa da bağlamış. Ona sorduğum sorulara biraz şaşkın bir şekilde cevap vermişti. Daha şoktan çıkamamıştı. Sadece onu sinir etmek istediğim için sorduğum soruya tabii ki hayır cevabını verdi. O istesede ben istemezdim. Belki normal bir kız olsaydı şu pozisyonda dayanamazdım ama o benim daha çok düşmanım olmuştu. Yine de biraz daha burda bu şekilde olmaz. Olursa da olacaklardan ben sorumlu olmam.

Bilerek yapmadığını biliyordum ama yine de onu oynatmasını seviyordum. İnanmadığımı söyledim o da üzerinden kalkmamı söyleyince hızlıca kalktım. Bakalım ne yapacaktı? Bir şey yapmadı. Sadece beni koltuğa iktirip üzerime yastığı ve yorganı atıp gitti. Gıcık.

O gidince arkasından biraz saydırıp yattım. Yastığı seçmek için çok uğraşmış. Yine de umursamadım ve yattım. Beni sinir etmeye çalışıyor. Ama ona yenilmiycem. Daha uyumamıştım ki yukarıdaki odadan ağlama sesi geldiğini fark ettim. Hıçkırarak ağlıyordu kim ağlıyorsa.

Bakmayı düşündüm öncelikle ama kesin olarak Gece ağladığı için merak ettim. Sanırım ailesi için ağlıyordu. Yerimden kalkıp onun odasının kapısını açtım. Gece'nin sırtı bana dönük bir şekilde yere diz çökmüş ve kucağına bir şey bastırarak ağlıyordu. Aile konusu olduğu kesindi. Bende aile konusunda çok hassas olduğum için onun ağlamasına dayanamıyordum. Bu kim olursa olsun aile konusunda dayanamam.

Gittim ve ona destek olmak için arkasından sarıldım. Belki onun açısından yanlış bir şey yapıyordum ama bence bu ona iyi gelecekti. Sarıldığımda bir şey demedi. Ağlamaya devam etti. Bir süre sonra da başını arkaya yaslayarak uyuya kaldı. İyice uyuduğundan emin olunca kucağıma alıp yatağına bıraktım. Bu kız çok garip. Bakalım daha nelerle karşılaşıcaz?

Üzerini örtüp odasından çıktım. Gidip koltuğa yattım. Uyumam zor oldu. Sürekli aklıma girdi durdu çünkü.

Sabah Gece'nin üstümdeki yorganı hızlıca çekmesiyle uyandım. Korkutmuştum gıcık kadın. Suratta beş karış.

Ukala Mafya Bozuntusu /Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin