Jungkook'tan
------------------------Gece orada öylece hıçkırarak ağlıyordu ve ben onun yanına gidip sarılamıyordum bile. Bu çok kötü bir şeydi ama şu vardı ki onu kim ağlatmıştı. Bu kadar üzülecek akrabaları olamazdı. Onları takmadığını düşünüyorum. Yani ben olsam öyle yapardım. Gece'nin de öyle yapacağını umuyorum. Eeee peki neden? Bunu öğrenmenin tek yolu Elif. Jimin'e söyleyip onu aramasını istedim. O da direk aradı. Numarasını bulmuştu bir şekilde.
Aradı ve Gece'den uzak olduğumuz için ve de benim duymam için hapörlere aldı.
Elif: Ne var ne?
Bu kız neden bu kadar hiddetliydi? Seside endişeliydi oysa ki.
Jimin: Neredesin sen?
Elif: Size ne? Belki cehennemin dibindeyim. Gelecek misin?
Cidden Jimin bu kıza sinir oluyordu. Ama yine de benim yüzümden uğraşmak zorunda kalıyordu. Yazık.
Jimin: Sana Gece'nin yanında olmanı istemiştik sadece.
Elif: Kahretsin onu bulamıyorum. Evden bir anda ağlayarak çıkıp gitti. Onu arıyorum açmıyor. Etrafa bakıyorum ama yok. Kahretsin yok. Sizde beni meşgül etmeyin.
Sesi ağlamaklı geliyordu. Biraz daha üstüne gidersek hiç durmadan ağlayabilirdi. O da Gece'yi merak ediyordu ve bulamamıştı.
Jimin: Biz onu görebiliyoruz ama yanına gidemiyoruz.
Elif: Hıhh? Nerede? Söyle çabuk.
Jimin: Burası neresi ben ne bileyim?
Elif: Tamam. Haklısın. Etrafında ne var?
Jimin: Tek bildiğim şey ilerde anayol olduğu. Birde Gece arayolda büyük duvara yaslanıp ağlıyor.
Elif: Tamam. Nerede olduğunu tahmin ediyorum. Kapat. Teşekkürler.
Dedi ve direk yüzüne kapattı. Jimin o kadar sinirlendi ki bu halde bile onun bu suratına sırıttım.
Bir süre sonra gerçektende Elif koşar adımlarla belirdi. Önce bizi görmek için etrafına baktı ama arabada olduğumuz için göremedi. Sonra da Gece ile ilgilendi.
Gece benim olsan. Zaten benimsin ama gitmesen. Hep yanımda olsan. Sürekli senin gözlerine bakabilsem. Gece seni seviyorum demek istiyorum yüzüne. Geri geleceksin bir gün. Ve hep yanımda olacaksın. Daima.
Onları orada izledik. Elif Gece'nin kolundan tutup bir taksiye bindiler. Bizde fark ettirmeden takip ettik. Sonra da bir kafeye girdiler. Bizde kafeye girdik ama Gece'nin göremeyeceği bir yere geçtik. Baya uzun konuştular ama ne konuştuklarını anlamadık. Ne konuşuyorlarsa Türkeçeydi. Biz yine fark ettirmeden kalktık ve dışarda arabada onların çıkmalarını bekledik. İkiside uzun süre sonunda çıkınca Jimin Elif Gece'yi arabaya bindirdiği zaman arbadan inip Elif'i el kol hareketleriyle buraya gelmesini söyledi. O da kapıyı kapatıp bir şey dedikten sonra geldi. Gece'nin bindiği araç gidince arabadan indik ve Elif'in karşısına geçtik. Elif sinirliydi. Hemde bu sinirinin bize olduğu çok belliydi.
Jimin: Ne oldu sana?
Elif: Siz neden böylesiniz? Gece'ye neler yaptığınızı biliyorum.
Ahh Gece ona her şeyi anlatmıştı. Kız sinirlenmekte haklıydı. Hemde çok haklıydı.
Elif: Şimdi böyle bir şey yapmayacağınızı bildiğim için susuyorum.
Jimin: Susmazsanda susman gerek.
Elif bilmiş tavırıyla kaşlarını kaldırdı.
Elif: Götün yemez canım.
Bu kız bu kadar küfür etmek zorunda mıydı? Tabii Jimin yine sinir oldu ama sakin kaldı. Kollarını birleştirip arabaya yaslandı.
Ben: Ahh yeter be. Durun. Sonra halledin. Elif şimdi sana Gece ne anlattı?
Elif: Imm. Sizinle yaşadığı olayları. Neden geldiğini felan işte. Ama şunu anladımki seni çok seviyor.
Ben: Onu bende biliyorum. Peki neden gelmiş?
Elif: Aslında akrabalrıyla yüzleşmek içinmiş ama sonradan vazgeçmiş. Sonra da tehdit etmişler ve o da gelmek zorunda kalmış.
Tehdit mi? Lan bunu yapan kişinin yanına koymıycam.
Ben: Peki ya kim?
Elif: O da bilmiyor. Zaten bilseydi siktirecektim.
Jimin: Ağzın çok bozulmuş.
Elif: Tamirhane bulamadım. Düzelttirecektim ama.
Jimin: Ben düzeltirim.
Elif: Nasıl?
Meydan okumayı keyifle izledim. Jimin'in ne yapacağını çok iyi biliyorum.
Jimin: Gerçekten ister misin?
Elif: Zorbalıkla mı acaba?
Derken arbaya yaslanmış olan Jimin'e yaklaştı. Gözlerinin içine bakıp ne yapacağını anlamaya çalıştı. Jimin ilk başta belli etmemek için normal baktı ama son saniylerde piç smile attı ve kollarını çözüp Elif'in omuzlarından tutup o arabadan kalktı Elif'i arabaya yasladı. Üzerine eğildi ve öpmeye başladı. Yahhh bu da ne şimdi? Yanımda yapmayın. Ben yapmıştım ama. Neyse boşver. Arabaya bindim ve onları bekledim. Elif kesin olarak şok olmuştu ve bunu beklemiyordu. Hemde hiç. Sonra da ayrılıp Jimin'de arabaya binince gittik.
-
İyi okumalar.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala Mafya Bozuntusu /Jeon Jungkook
FanfictionNerden bileyim onun sen olduğunu? Ben o adam sanmıştım ama sen çıktın. Şimdi de beni tutuyorsunuz. Resmen kaçırdınız. Beni korumasaydınız olmazdı. Siz istediniz. Benim suçum yok. Ama bunu anlayan kim? Sadece kendi bildiğini okuyor. Bana kötü davranı...