Laptop terkembang dengan tumpukan buku dan jurnal diatas meja belajar di kamar Kaka adalah pemadangan yang agak jarang terlihat di rumah.Tapi sekarang tidak lagi.
Satu kalimat dari Reki berhasil membuat seorang Atiqah menguatkan tekad untuk segera menyelesaikan skripsinya.
"Gue lamar lo abis sidang akhir. Makanya cepet selesaiin skripsi lo, biar gue juga bisa cepet lamarnya."
Begitu pesan Reki.
"Duile, rajin bener lu Ka, kesambet ape lu?" Kaka menoleh kearah Nyak Zaenab yang baru masuk ke kamarnya.
"Dulu aje nyak suruh kerjain skripsi lo, ampe bebusa lu kagak dengerin." Sambung Nyak Zaenab sambil terkekeh.
"Kaka kudu harus ngejar sidang, Nyak. Supaye bise dilamar Bang Reki."
"Yakin lu? Mau Nike mude?"
Sampailah maksud dan tujuan Nyak Zaenab akhirnya. Sumpah, Nyak Zaenab bukannya nggak suka sama Reki, hanya saja. . Insting sebagai seorang ibu dengan putri tunggal masih membuatnya belum rela berpisah dari Kaka.
"Kalau Bang Reki orangnye, Kaka yakin Nyak. Insya Allah."
"Ka. . Lo denger Nyak ye. . Nike itu kagak segampang nyang lo liat di tipi - tipi. Kaye sinetron ape derama Korea nyang ade di trans tipi. Rumit. Lu same Reki kenalnye juge kagak selame entu. Gue cume kagak mau lu nyesel nantinye. Lu pikir - pikir dulu dah ye," Nyak Zaenab mengambil tangan putri semata wayangnya itu lalu menepuknya lembut.
"Ini Kaka ude mikir - mikir Nyak, pake istiqarah sekalian. Dari semue yang deketin Kaka, Bang Reki doang yang serius Nyak. Waktu Kaka bilang die ketemu Babe dulu, sebenernye Kaka kagak serius, eh tapi die beneran samperin Babe kan? Coba kalau si Johan, boro - boro. . Anter juge cume sampe gang depan." Dengus Kaka.
"Diiih si Johan, kagak use lu sebut - sebut lagi die, Nyak masih gedeg, bikin lu nangis kejer saban ari dulu." Kaka tersenyum tipis melihat reaksi Nyaknya.
"Nah makenye Nyak, Bang Reki ude pilihan paling pas lah."
"Iyee daah iyeee ape kate lu aja. . Tapi Ka. . Lu pikir - pikir lagi dah ye. ."
"Nyak kenape sih?" Tanya Kaka akhirnya karena Nyaknya mendadak clingy begitu ckck. Dulu aja, mau Kaka nggak pulang nginep di kosan Oya, bodo amat. Boro - boro dicariin ditelpon aja nggak.
"Kenape gimane?"
Kaka kemudian memutar kursi, menghadap Nyak sepenuhnya.
"Kemaren - kemaren Kaka kagak pulang dua hari juga kagak dicariin. Ngapa Nyak jadi melow begini?" Lanjut si cantik itu lagi.
"Elu kan kemaren - kemaren kagak pulang pan cume ke kosan si Ica sama si Oya. Lu bakal pulang lagi ke rumah, lu masih anaknye Nyak same Babe. Kalau elu nike nanti, elu kagak bakal pulang kesini lagi." Kesedihan sarat terdengar dari suara Nyak Zaenab.
"Lah? Kenape gitu? Emang Kaka bukan anaknye Nyak sama Babe lagi?" Protes Kaka.
"Anak gadis itu ye, kalau ude nike. . Bukan punye orang tuenye lagi Neng. Punye suaminye."
Duh si Enyak lagi sundere kayanya nih huhu. Kaka menarik Nyaknya ke dalam pelukan, lalu berkata, "Sampe kapan pun, Kaka bakal tetep anak gadisnye Enyak Zaenab sama Babe Juned. Dan Kaka yakin Bang Reki juge bakal bilang kaye begitu."
KAMU SEDANG MEMBACA
[✔️] YNWA [BTS Local Fic]
Romance"Terima kasih untuk pertemanan, persaudaraan, dan percintaannya ehe?, cerita ini bukan sekedar kenangan yang kita lalui sama - sama, jadi lebih baik di tulis biar nggak lupa, sekalian bukti si Fajar yang selalu teraniaya , ataupun Bang Reki yang mi...