//BÖLÜM 77//

6.3K 207 73
                                    

//Yazar'dan//

Ömer'in sözlerinden sonra iyice kendinden geçen defne derin bir nefes aldı ve arkasını döndü. Gözleri kara gözlerle buluşunca bir süredir tuttuğu nefesini verdi. Ardından hızla sevdiği adamın o huzur veren bedenine sıkı sıkı sarıldı. Burnunu boynuna gömüp derin derin koklarken Ömer'in kollarını belinde hissetti. Bir süre öylece durdu ve sevdiği adamın kollarından çekilmedi.

Ayrıldıklarında Ömer bir hamlede defneyi kucağına aldı ve mutfaktan çıkardı. Karısını odalarına doğru taşırken gözlerini gözlerinden ayırmıyordu asla. Kapıyı açtığında defneyi yavaşça yatağa bırakıp ona bugün aldığı paketlerin yanına gitti.

Defne ise Ömer'in hareketlerini izleyip ne yaptığını anlamaya çalışıyordu. Sonunda aradığını bulan kocası kırmızı bir paketle geldi yanına. Onu uzatıp konuştu.

"Bunu senin için bizzat kendim seçip aldım. Üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum. Şimdi gidip umuta bakacağım. Geldiğimde hazırlanmış ol güzelim." deyip Defnenin alnına bir öpücük bıraktı. Ardından odadan çıktı.

Defne ise merakla paketi açıp içindekini çıkardı. Gördüğü siyah jartiyere utanarak baktı. Kocasının karşısında defalarca kez çıplak kalmıştı, bedenini görmüş hatta ezberlemişti Ömer onun, çeşit çeşit gecelikle de görmüştü. Ama bu jartiyer çok iddialıydı ve defne utandı. Ardından hemen toparlandı. Ömer kendisi için seçmişti bunu, elbette giyecekti.

Boy aynasının karşısına geçip üzerindekileri çıkardı. Jartiyeri üzerine giydikten sonra aynadaki haline baktı. İnanılmaz derecede güzel durmuştu bedeninde. Göğüs kısmından başlayıp karnına kadar uzanan çapraz devam eden transparan kumaş yüzünden üst kısmı tamamen açıktı neredeyse. Kasık bölgesinde bulunan danteller göğüs kısmında da vardı. Kısacası üzerindeki jartiyer tüm ihtişamıyla parlıyordu bedeninde.

Toplu olan saçlarını açtı ve biraz düzeltti. Kırmızı rujunu dudaklarına sürerken Ömer'in sevdiği parfümünü sıktı boynuna. Son kez kendine göz attıktan sonra komedinin üzerinde olan telefonuna kaydı gözleri. Güzel bir müzik belki de bu gecenin son rötuşu olurdu. Telefonunu karıştırırken seçtiği bir müziğin üzerine tıkladı ve sesini sonuna kadar açtı.

Tam o sırada Ömer'in odaya gelmesiyle heyecanı arttı. Kim bilir ne tepki verecekti?

Ömer ise odaya girmesiyle gördüğü manzara karşısında dondu kaldı. Yutkunarak kadının bedeninde gezinen gözleri hayranlıkla inceliyordu onun bu halini. Alırken gözlerinin önüne getirmişti halini. Ama bu kadar güzel duracağını kendi bile tahmin edememişti. Kapının kolunda duran elini indirip kapıyı kapattı. Birkaç adım içeri yürüyüp onu süzmeye devam etti.

"Bu kadar yakışacağını tahmin edememiştim. Çok... Çok güzel olmuşsun defne!" dedi onun üzerine doğru giderken. Defne durup gelmesini bekledi sevdiği adamın.

Ömer yanına yaklaştığında vakit kaybetmeden dudaklarını öpmeye başlamıştı. Defne kollarını boynuna sarınca tutkusu daha da arttı. İnleyerek onu geriye doğru itmeye başladı. Yatağın ucuna geldiklerinde defne vakit kaybetmeden Ömer'in gömleğinden ve pantolonundan kurtulmuştu. Bu sırada dudaklar ayrılmıştı. Defne Ömer'in bedenine bakarken gördüğü şeyle duraksadı.

Kaşlarını çatıp Ömer'in gözlerinin içine baktı. İnanamamıştı. "Ömer?"

Eli tam göğsünün üzerine geldi ve kalbinin üstündeki yazıya dokundu. Defne...

Adam kadının ismini kalbinin üzerine dövme yaptırmıştı!

"Ömer sana inanmıyorum!" dedi hayretle.

KARANLIĞIN DEFNESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin